vraagje over motor 3.0 sc en 3.0

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 vraagje over motor 3.0 sc en 3.0

• Maker
    Discussie
  • wat is het verschil tussen deze 2 motors?
    en waarom hebben soms de zelfde 3l motors van het zelfde jaar 180pk en da andere 205pk??
    is me niet echt duidelijk 😕

en bv zou ik ene van 180 pk kunnen opvoeren zonder veel moeite naar die 205pk??
    😀

want ik weet een mooie staan 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
    • [quote=”911-lover”:2gt0y954]:lol: 😆 😆 [size=59:2gt0y954](ik zei het toch)[/size]
      Tettenjef bedoel je daar den Hoeibergs (of hoe schrijven ze dat) mee ❓ [/quote]

Inderdeed, dat is ’em, Jef Hoeyberghs om precies te zijn

Maar dit is toch een Porsche forum of gaan wij het verder hebben over andere “rondingen”

😆 😆 😆 [size=59:l1g3h9pe](ik zei het toch)[/size]
        Tettenjef bedoel je daar den Hoeibergs (of hoe schrijven ze dat) mee ❓

[quote=”911-lover”:8bd7q9yd]:lol: 😆 😆

Daar vreesde ik al voor 😉 [/quote]

Dat ziet er al STUKKEN beter uit, ge moet ze niet naar TETTEJEF sturen, is niet meer nodig !!!

😆 😆 😆

Daar vreesde ik al voor 😉

[quote=”911-lover”:174h3ia1]PS: die van mij is zeker GEEN vent 😛 [/quote]

Ik vind toch dat ge ze moet langs sturen voor een second opinion 😈 😉

Ik ken Tettejef niet dus kom op , VERTEL 😆 😆 😆

PS: die van mij is zeker GEEN vent 😛

[quote=”tvanbroekhoven”:3nnz8fbi]Misschien maakt het voor Ferdy allemaal niet zo uit 😈 [/quote]

Maakt wel iets uit, daarom moet je zo voorzichting zijn !!!

Er loopt tegenwoordig van alles rond, vraag maar aan TetteJef.

Misschien maakt het voor Ferdy allemaal niet zo uit 😈

[quote=”ferdy”:mg7rtnn6]Wie zijne “vent” is da 😈 😈 😈 !!!!!![/quote]

Als dit volgens jou een vent is heb je toch iets niet goed begrepen toen ze je over de bloemetjes en de bijtjes leerden en verwar je 2 dingen duidelijk 🙄 😈 😉

Kudos on the girlfriend 😯 😀

[quote=”911-lover”:1wobviyv]Dan gaan we wel erg off topic , maar OK , voor één keer 😉

Wie zijne “vent” is da 😈 😈 😈 !!!!!!

Dan gaan we wel erg off topic , maar OK , voor één keer 😉

[quote=”svandamme”:1ssxl3g7] Ik ken jouw vriendin niet en heb ze nooit gezien . Maar als je de mijne kent en gezien hebt zal je weten dat ik oerdom zou moeten zijn om iemand anders nog eentje te willen binnendraaien (en dar heb ik sowieso geen behoefte naar) 😈 😉 [/quote]

Het minste dat ge in dit geval kunt doen voor de mensen die uw vriendin nog niet gezien hebben is een foto plaatsen, nietwaar ? 😈

😆 😆 😆 😆 😆

het was dus een analogie voor vergelijkingen van wat wel werkt of niet werkt met motoren… soit. progress is a slow process zeggen ze dan.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.