- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 maart 2009 om 02:00
Even een vraagje .
Ik weet dat er geen specifiek cijfer op te plakken is , maar een ongeveer is al meer dan voldoende .
Mijn neef is al jaren gek van Porsche en heeft dan eindelijk beslist om er nu ook eentje te gaan aanschaffen op kortere of lange termijn .
Hij heeft nu een aanbod gekregen van een G-model Targa van bouwjaar 1989 (wat ik al raar vind)
Waren er de 964’s al niet van 1988 ?
In elk geval hier de info die ik gekregen hebZoals gevraagd zijn hier de gegevens van mijn Porsche 911.
Het betreft een Porsche 911 Targa van bouwjaar 1989.Dat was het laatste jaar waarin dat model(met harmonicabumper) werd gemaakt.
De auto is in perfecte staat,altijd goed onderhouden.Altijd binnen gestaan en nooit in de regen gereden(ook vorige eigenaar niet).Targa dak lekt niet , de rubbers zijn 2 jaar geleden vervangen.Heb vorig jaar ,preventief, een anti-roest behandeling laten doen.Speciaal product om roest de voorkomen in holle ruimtes en roetex onderkant.Heeft 4000km geleden groot onderhoud gehad.
Eerste keer ingeschreven op 17/07/89
3.2 liter ,231pk,g50 versnellingsbak
159900 km
Zwart lederen interieur met electrische zetelverstelling, verwarming
Radio cd speler
Porsche fuchs velgen
Klasse 3 alarmsysteem
Roestvrij stalen uitlaat
Koppeling is 8000 km geleden vervangen
Onderhoudsboekje
Prijs 22500 euro
Het gaat om deze wagen .
Kan iemand iets meer zeggen ? (ken je de wagen ? Is de prijs correct volgens jullie of ben je net als ik van gedacht dat het toch erg hoog gegrepen is ? Waar extra op letten ? Iemand van hier ? )
Alvast op voorhand bedankt
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.