Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › vraagprijs porsche 911 targa ’73
- Dit onderwerp bevat 62 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Eurostyle.
-
MakerDiscussie
-
25 oktober 2009 om 21:21
hey ik heb hier een volledige gerestoreerde porsche 911 targa (dwz gezandstraald,volledig herspoten,alles tot de laatste vijs vervangen) met foto album erbij er ligt een 2.7 blok in en hij is van 1973 mijn vraag is wat gaat een top gerestoreerd exemplaar
mvg jeroen
-
MakerDiscussie
-
dankje om dit even op te helderen dacht altijd dat ik er evenveel ging op betalen als een gewone 911
[quote=”Eurostyle”:3g7328fp]
heeft geen technische problemen hoor is altijd dagelijks gekeurt geweest 😀 oops: of maakt da niet zoveel uit omdat hij al oldtimer is iemand die hier meer info over heeft ????[/quote]
ik geloof dat er nog altijd veel misverstanden staan over die oldtimertoestanden… 😡
Je gaat naar de keuring met je oude 911, keuring voor VERKOOP, dus complete keuring zoals dagelijks gebruik.
Je krijgt de kosten van de BIV, inschrijvingskosten, van 62,50 euro… Dan je wegentaks, die bedraagt het bedrag vd oldtimerwegentaks omdat die van jou ouder is dan 25 jaar, zal een 30 euro per jaar zijn.En je rijdt dagelijks met je Porsche, met gewone nummerplaten, en gewone verzekering, geen miserie met Politie enz…
🙄
antwoorden = “post reply” onder of boven de pagina, die button zou beter ook naast “quote” staan voor de duidelijkheid maar eens je hem weet staan dan ben je vertrokken.
@Eurostyle : Gelieve niet telkens de post boven je klakkeloos te kopieren .
Gewoon op antwoorden klikken ipv op quote .
Dit zal de leesbaarheid ten goede komen .[quote=”924carreragt”:ylift1m4][quote=”Eurostyle”:ylift1m4]
ik weet dat je ergens gelijk hebt,deze wagen zit vol goede herinneringen en moet ook totaal ni weg ,maar aan de andere kant we zijn aan het bouwen en wat extra budget zou zeker welkom zijn maar toch hij gaat binnekort op onderhoud en dan ga ik hem wrs oldie laten keuren kost toch bijna niets en ga ik er van de zomer een paar meetings mee doen want moet zeggen 😀 dees forum heeft mijn liefde voor porsches toch wel laten groeien[/quote]
Als de wagen in goede staat is zou het toch geen probleem zij om hem gewoon te keuren voor dagelijks gebruik?
Je betaalt toch enkel de taksen van een oldtimer omdat die ouder is dan 25 jaar. Snap niet waarom dat dat je zou tegenhouden?Ik moet eerlijk zeggen dat wanneer ik een Porsche zie rijden met O-platen 😕 , ik vragen begin te stellen over wat de verborgen gebreken zijn… Mits de wagen een omgebouwde is naar bijv een RSR met kunststof panelen enz.. (zie Rennsportclassics).
Als je wagen technische in orde is mag dat toch geen probleem zijn om jaarlijks naar de keuring te gaan?
😀 [/quote]
heeft geen technische problemen hoor is altijd dagelijks gekeurt geweest 😀 oops: of maakt da niet zoveel uit omdat hij al oldtimer is iemand die hier meer info over heeft ????
jaa d8 da ge nog altijd vollepot moest betalen op verzekering en inschrijving enzo ??? daarom d8 ik hem laten oldie te keuren voor de aantal keren dat ik er mee ga rijden
[quote=”Eurostyle”:2eo0j5xb]
ik weet dat je ergens gelijk hebt,deze wagen zit vol goede herinneringen en moet ook totaal ni weg ,maar aan de andere kant we zijn aan het bouwen en wat extra budget zou zeker welkom zijn maar toch hij gaat binnekort op onderhoud en dan ga ik hem wrs oldie laten keuren kost toch bijna niets en ga ik er van de zomer een paar meetings mee doen want moet zeggen 😀 dees forum heeft mijn liefde voor porsches toch wel laten groeien[/quote]
Als de wagen in goede staat is zou het toch geen probleem zij om hem gewoon te keuren voor dagelijks gebruik?
Je betaalt toch enkel de taksen van een oldtimer omdat die ouder is dan 25 jaar. Snap niet waarom dat dat je zou tegenhouden?Ik moet eerlijk zeggen dat wanneer ik een Porsche zie rijden met O-platen 😕 , ik vragen begin te stellen over wat de verborgen gebreken zijn… Mits de wagen een omgebouwde is naar bijv een RSR met kunststof panelen enz.. (zie Rennsportclassics).
Als je wagen technische in orde is mag dat toch geen probleem zijn om jaarlijks naar de keuring te gaan?
😀
Waarom nu weer oldi keuring. 🙄
Die paar euro die je daar met bespaard, plus alle ongemakken. 💡[quote=”kleinekastenteufel”:1m4jmejj]Als U niet direct geld nodig hebt, houden dat toestel!!!
Al uw goede herinneringen niet vergooien, probeer er af en toe mee te rijden, wil wedden dat U er nog meer van zal gaan houden.
Bij elke hobby moet er echt wel iets ingestoken worden: 15 000.00 euro is zo opgesoupeerd.
Als de auto lang stilstaat moet er eerst een nieuwe boost aan gegeven: intensief reinigen, min puntjes wegwerken, groot onderhoud, enz…
De waarde van iets kan niet altijd in Euro’s uitgedrukt worden.
😉 😈 😉 [/quote]
ik weet dat je ergens gelijk hebt,deze wagen zit vol goede herinneringen en moet ook totaal ni weg ,maar aan de andere kant we zijn aan het bouwen en wat extra budget zou zeker welkom zijn maar toch hij gaat binnekort op onderhoud en dan ga ik hem wrs oldie laten keuren kost toch bijna niets en ga ik er van de zomer een paar meetings mee doen want moet zeggen 😀 dees forum heeft mijn liefde voor porsches toch wel laten groeien
Als U niet direct geld nodig hebt, houden dat toestel!!!
Al uw goede herinneringen niet vergooien, probeer er af en toe mee te rijden, wil wedden dat U er nog meer van zal gaan houden.
Bij elke hobby moet er echt wel iets ingestoken worden: 15 000.00 euro is zo opgesoupeerd.
Als de auto lang stilstaat moet er eerst een nieuwe boost aan gegeven: intensief reinigen, min puntjes wegwerken, groot onderhoud, enz…
De waarde van iets kan niet altijd in Euro’s uitgedrukt worden.
😉 😈 😉
Als hij niet weg moet zou ik hem ook houden. Heb zelf ook een 2.7 targa van 75. Als de wagen af is zit ik goed boven de 30.000 euro. Waarde als ik de wagen verkoop. Mss 15.000 euro. Maar quasi alles is dan vervangen tot de k-jet die volledig nieuw is. Je moet weten dat niet alles goud is wat blinkt 😉
😀 das een feit en deze wagen is heel mooi gebouwt en heb er veel goede herinneringen aan mss dat ik hem wel ga bijhouden tis ten slotte ook een familie stuk hij mag nog altijd weg maar hoeft niet
[quote=”Eurostyle”:2jk4dps6]code gevonden
6370025[/quote]
Motor is van 1977, 2.7 165pk… Nog minder origineel. Maar dat mag de pret niet bederven als de wagen mooi opgebouwd is. 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.