vraagprijs porsche 911 targa ’73

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 vraagprijs porsche 911 targa ’73

• Maker
    Discussie
  • hey ik heb hier een volledige gerestoreerde porsche 911 targa (dwz gezandstraald,volledig herspoten,alles tot de laatste vijs vervangen) met foto album erbij er ligt een 2.7 blok in en hij is van 1973 mijn vraag is wat gaat een top gerestoreerd exemplaar

mvg jeroen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • foto’s in topic: porsche foto’s …

dees topic mag dicht

mercie mannen bij deze te koop zal hier nog wel eens een verkoop topic aanmaken maar eerst deftige foto’s maken

grtz

Het kan misschien hard klinken , maar ook ik moet Denis bijtreden .
          Zijn stelling hier herhalen heeft geen zin , maar ook dit is mijn mening .
          De waarheid is hard , maar het is nu eenmaal de waarheid.
          Aan verhaaltjes heb je niets als je je vraag serieus beantwoord wilde hebben .

Zoals ik al zei 15-20k is mijn schatting, hier ga je dan al een tijdje mee zitten geloof ik.

Zoals Denis al zei zijn de 2.7 de minste geliefde porsches, op de Carrera na dan. Moest er een RS motor ingezeten hebben dan schatte ik de waarde x 2.

Straks nieuwe foto’s want met 12.000 euro kan ik echt niet leven hoor al is hij niet origineel hij is wel met liefde onderhouden en helemaal uit elkaar geweest en terug van 0 opgebouwt want als ik kapaza open zie ik voor 15.000 euro toch een heel pak porsche dat ik bij mezelf zeg van als die 15.000 krijge dan is mijne 3x zoveel waard

[quote=”993S”:b480rdhh]Wil je een waarde horen om gewoon te weten of om te verkopen.
                Als het verkopen is dan max 12000 euro naar mijn mening. En dan moet je nog geluk hebben.

Het is dus één van de minst geliefde 911’en. Eerste jaar G (geen galvanisatie, kwam pas in mj76) en hij is van geen kanten origineel.
                Der is van alles door mekaar geklusts dat het een lieve lust is. Zo een auto koopt een liefhebber niet, die kan je verkopen aan 2 soorten mensen.
                De (pseudo) handelaar die uit is op een koopje maar dan ga je nog minder krijgen. Ofwel de jonge gast die er niets van kent en gewoon ‘een Porsche’ wil.[/quote]

wa maakt het uit dat hij niet gegalvaniseerd is hij is helemaal gezandstraalt en meeste onderdelen van het chasis zijn gepoederlakt dus roesten zal m ni hoor tenzij ge hem 15 jaar aan e stuk in de regen gaat laten staan

Wil je een waarde horen om gewoon te weten of om te verkopen.
                  Als het verkopen is dan max 12000 euro naar mijn mening. En dan moet je nog geluk hebben.

Het is dus één van de minst geliefde 911’en. Eerste jaar G (geen galvanisatie, kwam pas in mj76) en hij is van geen kanten origineel.
                  Der is van alles door mekaar geklusts dat het een lieve lust is. Zo een auto koopt een liefhebber niet, die kan je verkopen aan 2 soorten mensen.
                  De (pseudo) handelaar die uit is op een koopje maar dan ga je nog minder krijgen. Ofwel de jonge gast die er niets van kent en gewoon ‘een Porsche’ wil.

net zoals ik al vermoede hij heeft dus geen rs blok maar een gewoon 170 pk blok

Wim

Als je nu een op de link klikt, kun je zelf alles uit de nummers halen.

http://www.elferhelfer.com/fzident.htm

Wel even op de bouwjaren klikken.

Ik bevestig hetgeen Wim zegt.

Wim

Is dus geen Rs blok.

code gevonden

6370025

Wim

Motornummer staat op vlakke stukje recht naast de koel fan.

Jeroen,

zie hier een foto van dergelijke motor:

enige nummer dat ik vond stond op de ventilator zelf 901 106 101 5r en er steekt een bosh injectie op.. meer kon ik niet zien in het donker met mijn zaklampje

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.