vraagprijs porsche 911 targa ’73

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 vraagprijs porsche 911 targa ’73

• Maker
    Discussie
  • hey ik heb hier een volledige gerestoreerde porsche 911 targa (dwz gezandstraald,volledig herspoten,alles tot de laatste vijs vervangen) met foto album erbij er ligt een 2.7 blok in en hij is van 1973 mijn vraag is wat gaat een top gerestoreerd exemplaar

mvg jeroen

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
  • Wim

En mag niet buiten deze nummers vallen, rest schreef MRD-Porsche al.

6630001-6631550

😀 thnx voor de hulp mannen toch wel erg ben met deze wagens opgegroeit en blijkt nu dat ik er eigelijk niet zoveel van weet

motornummer moet beginnen met 663xxxx en staat rechts van ventilator, daar in de buurt staat ook het type nummer, dit moet gelijk zijn aan 911/83

[quote=”cabrio wim”:265gkm0r]Als er echt een Rs in ligt, deze er dan vlug uithalen en een originele die erbij hoort inhangen. 😆
            Heb je tenminste iets waardevols in je handen, kun je zo een andere Porsche voor terug kopen. 💡 [/quote]

heb ik ook tegen mijn moeder gezegt ..

mannen waar ergens staat die code op de blok en met welke cijfers moet die beginnen ?

Wim

Als er echt een Rs in ligt, deze er dan vlug uithalen en een originele die erbij hoort inhangen. 😆
                Heb je tenminste iets waardevols in je handen, kun je zo een andere Porsche voor terug kopen. 💡

je zult toch knappe foto’s moeten maken…niet iedereen rijd even heen en weer om te komen kijken, en met foto’s heb je toch een eerste indruk….

ja zit een volledig nieuwe motor in !!! heeft ondertussen wel al iets van een 60.000 km gelopen op een tijd van 15 jaar …

motor is bij deze man gekocht en geplaatst

http://www.gdvdg.be/

[quote=”Eurostyle”:17p805gs]volledige gerestoreerde porsche 911 targa (dwz gezandstraald,volledig herspoten,alles tot de laatste vijs vervangen) [/quote]
                      is de motor ook gereviseerd? Als de restauratie echt goed gedaan is is de auto wel wat meer waard dan 15k…… 😉

[quote=”Eurostyle”:39b84a2a]Volgens mijn moeder ligt er echt een Rs motor in ?? hoe kan je dat zien[/quote]
                        hoe kan je het zien…….snap je foto’s 😉

Even ter info: een RS motor heeft meer dan 170pk.

Motornummer eens posten..
                            En ook een foto van de motor erbij.

Volgens mijn moeder ligt er echt een Rs motor in ?? hoe kan je dat zien

Zoals ik Jeroen reeds vertelde, gaat dit om een origineel G model, geen F model zoals hier voorgesteld wordt (BJ 1973).

NA de foto’s ontvangen te hebben vermoedde ik dit al, na het ontvangen van chassisnummer is er geen uitsluitsel meer. 1974 2.7 Targa.

Waarde? Tja, dat hangt er vanaf wie nog een 2.7 Targa zoekt. Ik schat de waarde rond de 15-20k euro. (Dat is wat ik max zou betalen voor een goede 2.7)

ja ik weet het heb hier geen scanner staan om de album in te scannen maar … zoals ik al zei wie intresse heeft is zoiezo welkom om eens te komen kijken dan kan je eigelijk pas echt zien in welke staat hij is

grtzz

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.