Vraagprijs

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Vraagprijs

• Maker
    Discussie

• peter
    Deelnemer

Ik overweeg om mijn porsche te verkopen. Het is een 911 2.7 1976 (model 1977) met op de teller iets meer dan 200.000 km. Hij werd indertijd nieuw geleverd in Hamburg, is later in Nederland terecht gekomen, en is nu een tijdje in Belgie. Mijn minimum prijs is 24.000 Euro, wat ik er dus werkelijk wil voor krijgen! Is dat realistisch? Ik heb hier op het forum een topic “waardebepaling” gevonden maar daar raak ik niet op.
      De reden voor verkoop: aankoop van de porsche 911 waar ik van droomde maar waarvan ik het nooit mogelijk achtte dat ik er één zou hebben: een 993 c2.

In bijlage enkele foto’s van mijn 2.7 om een idee te hebben …
      image-2.jpg

image-3.jpg

image-4.jpg

image-5.jpg

Attachments:
      • image-6.jpg
      • image-7.jpg
      • image-8.jpg
    8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Ik ken iemand die interesse heeft in je wagen, heb je een persoonlijk bericht gestuurd!

Eerst en vooral al proficiat met de aankoop van de 993 😀

De prijs die je ervoor wil is volgens mij zeker haalbaar voor de 2.7, met een matching number en een voor de rest harde wagen met degelijke motor kan dat bijna niet mislopen.
          Succes met de verkoop

Goede tip deepee, bedankt. Het is een matching numbers Porsche, aantoonbaar, maar daar had ik nog niet aan gedacht.

deze tabel is al wat ouder dus de bedragen zitten zeer laag. jouw vraagprijs kan omhoog als ie aantoonbaar matching numbers is.
              de nieuwe kopers hechten er veel belang aan en zijn bereid om er een hogere belegging voor te doen.

waardebepaling_P.jpg

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Je mag altijd foto’s plaatsen maar dat wist je waarschijnlijk al 😉
                Wat betreft de vraagprijs van je 2.7 kan ik je weinig raad geven. Ik ben eerlijk gezegd niet thuis in de prijzen van dergelijke auto’s. Veel succes met je verkoop :up:

Ive

Die ziet er nog héél netjes uit. Als de techniek en de onderkant even hard blinkt als de carrosserie, dan denk ik dat de nieuwe eigenaar een knappe Porsche voor een correcte prijs gekocht heeft.

Succes

Jammer dat je niet op zoek bent naar een boxster S :think:

Dank u Wim, maar de zoektocht is al voorbij hoor. Op het einde van de maand zou ik de 993 moeten hebben. Foto’ s zullen volgen, want ik weet dat ze dat hier graag zien. Het is wel eentje met werk aan, maar zoiets zocht ik.

Wim

@Peter, succes met de verkoop en zoektocht 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.