Vraagstuk

• Maker
    Discussie
  • Tijdens mijn zoektocht (en ook al ervoor) naar mijn favoriete Porsche (zie mijn introductie) ben ik twee zaken tegen gekomen waar ik niet uit geraak. Waarschijnlijk is het antwoord :ass: -simpel maar ik heb het antwoord nog niet gevonden:

1: Sommige 944’s hebben een sierlijst op de deur, anderen niet. Het is niet bouwjaar of type gebonden, ben ik al achter gekomen. Dus ik veronderstel dat het een optie was?

2: Sommige 944’s hebben naast de deur van de chauffeur precies een extra slot??? Wat is dat?

Kan iemand me helpen het licht te laten zien 😀

Attachments:
    • MSierstrook.png
    • ZSierstrook.png
    • ExtraSlot.png
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • XXX

Ik weet dat jij type 1 zoekt maar vanaf augustus 1985 werd de ophanging vooraan flink verbeterd…
      Drup (junior Drip) heft er eentje van 86 en we gaan in ‘tt kort de remmen aanpakken, klauwen wat vergroten 😮

Hey Goya, gaan voor die 944 zou ik zeggen!!
        Sinds beging verleden jaar ook trotse eigenaar van een 944S2 cabrio.
        Kan alleen zeggen: FUN,FUN,FUN.
        Wagen is echt plezant om mee te rijden!
        Floere.

Er zijn ook (nieuwere) 944’s waar je het alarm van activeert of deactiveert via het “gewone” slot, ook!
          Het is maar dat je niet denkt dat ene met 1 slot geen alarm kan hebben.

Wat een reactiesnelheid hier! Dit lijkt wel een Porscheforum! 😀

Hartelijk bedankt mannen!! :applaus:

nooit te oud om nog heeeel veel bij te leren, vooral over de oliekoelers 😳

Is er eigenlijk iets dat je niet weet Deepee ❓ :respect2:

944alarm.jpg

mss heb je ook nog wat aan de bijkomende lectuur op deze pagina

De sierlijkst is een optie, ben ik ook maar recent achter gekomen, stond op optiecode van m’n 944.
                    Re 2-de slot moet ik het antwoord schuldig blijven.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.