- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 juni 2014 om 14:25
Hallo,
Ik heb recent een 993 (MY1995) gekocht en ik heb wat vragen over het alarm/immobiliser.
Er zit 1 remote bij die werkt (waaraan de sleutel hangt, eerste foto), maar daarnaast heb ik 2 andere remotes die niet lijken te werken (tweede foto, van voor en achterkant).
Als ik de handleiding lees vermoed ik dat degene die niet werken de originele Porsche remotes zijn en dat de vorige eigenaar(s) om 1 of andere reden een andere remote of ander alarm/immobiliser hebben geinstalleerd.
De vragen die ik heb:
– kent iemand de remote waaraan de sleutel aan hangt? Op de achterkant staat alleen ‘Texalarm’.
– zou dit het zogenaamde PA1000 (of PA2000) alarm kunnen zijn? Hoe kan ik die herkennen?
– zou ik de 2 Porsche remotes die nu niet werken kunnen activeren (voor alle duidelijkheid, ik heb er al nieuwe batterijen ingestoken), of moet ik ergens zo’n Texalarm remote bijkopen? Ik wil zeker op z’n minst 2 remotes hebben voor het geval er 1 faalt!
Alvast bedankt!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.