Vragen over specifieke Porsche verzekering kwesties ? Hier kan je ze stellen!

Home Forum Porscheforum Technisch Porsche Verzekeren Vragen over specifieke Porsche verzekering kwesties ? Hier kan je ze stellen!

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Net verzekering afgesloten voor mijn 996 4S.

Prima opvolging en meteen offerte gekregen van Kristof van Le Doux Mortelmans.

Uiteindelijk nog een betere prijs en hele persoonlijk opvolging gekregen van Roland Sleurs (Groep Schoofs)!
      Maakte mij een prima aanbod en was bijzonder hulpvaardig voor de DIV kwestie (wagen altijd in België ingeschreven, alleen de laatste eigenaar was NL en reed dus net paar maanden onder NL kentekenbewijs).

Ik kan ze allebei zeker aanraden!!! Bedankt mannen! :salut:

Ik betaal voor mijn Porsche 911 € 321 per jaar. Het is wel een onderdeel van een modulo waarin ook de brandverzekering en de andere auto’s zitten. Het is alleen BA, maar het is een 996-4 3,4 in een heel opvallende kleur. Ik ga ervan uit dat die niet zo snel gestolen wordt. Geen grapjes aub, ik kan ze zelf ook bedenken!

Beste Jan,

321 € is zeker een correcte premie BA voor je voertuig. Voor voertuigen (muv oldtimers) passen wij gelijkaardige premies toe.

En wat de kleur betreft, deze is toch mooi en zelfs vrij uniek. Veel zie je ze niet rijden. Is dit nog de originele kleur?

Met sportieve groeten,
          Kristof Dillen.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.