Vriendschapverzoeken op forum

Home Forum Porscheforum mededelingen Vriendschapverzoeken op forum

• Maker
    Discussie
  • Ik heb al wel enkele vriendschap verzoeken gekregen van leden van het forum.
    Bekenden en niet bekenden.
    Op zich misschien niet slecht, echter ben ik niet echt op de hoogte waarvoor dit allemaal moet.
    Ik heb er dus tot op heden nog geen aanvaard bij mij weten.
    Dit heeft niets met de aanvragers te maken. Wel met mijzelf.
    Wat kan een vriend meer dan een niet vriend denk ik dan.
    Waarom zou ik vrienden aanvaarden boven mensen die ik IRL ken?
    Iemand een idee wat de bedoeling hiervan is.
    Ik heb sowieso al geen smoelboek en zo om voor de hand liggende redenen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Bedankt voor de uitleg en Wim en Dave.

Zal wel zien in de toekomst wat we ermee kunnen doen.

Dat komt vanuit het PFB book gedeelte, dat min of meer functioneert als een porscheforum facebook… Op termijn kan je er zo voor zorgen dat je bepaalde dingen kan posten die alleen zichtbaar zullen zijn voor mensen in je vriendenlijst. Dit kan bvb interessant zijn wanneer je ergens wil afspreken enz… je kan ook groepen maken waarin je je vreinden sorteert, bvb vrienden van een club in één groep, vrienden die je kent van ritten in een andere groep en mensen die je irl kent weer in een andere groep, dit alles is uiteraard vrijblijvend. Zie het PFB book als een chatbox shoutbox maar dan met vele mogelijkheden, zo zou bvb iemand een groep kunnen maken waar al de 996 rijders in zitten… dat is dan makkelijk als je eens een 996 samenkomst wil organiseren, dan kan je meteen alle 996 rijders die zich aan de groep hebben toegevoegd bereiken… en zo zijn er nog tientalle mogelijkheden, ook dat is een steeds in verandering zijnde project dat blijft groeien…

Wim

Ik snap het volledig, is op meerdere forums en zie het nut er ook niet van in.
          Maar als mensen mij een verzoek sturen accepteer ik het, en meestal zijn er dat die je in werkelijkheid dan ook kent of een betere relatie met hebt.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.