Vrijwillig jaarlijkse forumdonatie

Home Forum Porscheforum mededelingen Vrijwillig jaarlijkse forumdonatie

• Maker
    Discussie

• Wim

Met deze post wil ik jullie na de heftige discussie op het forum iets onder de aandacht brengen. :popcorn:

Zoals sommige weten is er hier een update geweest en hebben er wat behoorlijke veranderingen plaatsgevonden, en helaas werken deze niet optimaal.

Maar om het forum optimaal te laten draaien is er financieel hulp nodig, en dit wel door middel van een vrijwillige donatie.

Dit is een forum met leden en vrienden (soms dan) die hier komen voor verkoop van onderdelen tot auto’s, krijgen hier gratis technische info van leden, zowel van auto’s tot zekeringen.

Dus is het dan zoveel gevraagd om voor alle voordelen die je hier haalt een donatie te doen, zoals op de besparing van garage bezoek en/of verkoop onderdelen, of is het gewin weer enkel voor het lid. :think:

Dus daarom pak ik weer de knuppel op, en kunnen directe donaties gestort worden op de volgende bankrekening:
      Porscheforum Belgie” BE07 9731 4924 7466
      met vermelding (donatie Porscheforum en je nickname op het forum)

Ik zet het gelijk maar in de goede kleur, want zo komt het bedrag wat je stort ook op de rekening in die kleur. :sarcastisch

Ook onderaan is er een knop voor donatie, die kun je als je anders wilt betalen als via directe nummer.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • Bij deze starten we met nieuwe functionaliteit van PFB Book.
        We hebben een Poll opgezet, indien jullie dit goed onthalen gaan we hier in de toekomst verder gebruik van maken.
        Check de link PFB BOOK

[quote=”cabrio wim” post=261325]Daar gaat het niet om hoor. 😆 😆 😆

Vrijwillige donaties zijn en enkel om een optimaal snel en goed werkend forum te verkrijgen voor de leden. ;)[/quote]

weet ik Wim, was gewoon als joke bedoeld hé :up:

Ik heb ook een nieuwjaarscadeauke aan het forum overgemaakt. Bedankt om het draaiende te houden! :respect2:

Wim

Daar gaat het niet om hoor. 😆 😆 😆

Vrijwillige donaties zijn en enkel om een optimaal snel en goed werkend forum te verkrijgen voor de leden. 😉

:up: jij kan in 2018 al niks meer verkeerd doen :drink:

voila, eerste goede voornemen van 2018 afgevinkt, kleine donatie overgemaakt op de PFB rekening :popcorn:

Wim

Niks bagger, maar pauwenveren. :up: :up:

voila se, ik heb net mijn eerste goede daad voor 2018 uitgevoerd :happydance: , heb een forumdonatie overgeschreven op de bankrekening zodat er geen centjes voor het forum verloren gaan.

ook al heb ik al een dik jaar geen Porsche meer, ik blijf Porsche het mooiste automerk vinden en als de tijd er opnieuw rijp voor is komt er zeker een terug :driver:
                      voor mij is, net als waarschijnlijk voor velen, dit forum een aangename en ontspannende plek om te vertoeven, de donkere periode van niet al te fraaie en deprimerende mails van enkele weken terug niet meegerekend, en mede dankzij Wim is het forum terug de goede weg aan het opgaan, waarvoor dank Wim.
                      Ik vind het dan niet meer dan normaal en mijn plicht om een bijdrage te storten aan het forum.

Als iedereen nu eens mijn voorbeeld volgt en het woord bij de daad voegt en een bijdrage (klein of groot) stort op het rekeningnummer van het forum (staat onderaan vermeld op elke pagina onder het woord DONEREN) dan maken we het forum samen nog beter.
                      Dat er de laatste maanden slechts enkele bijdragen gestort werden is eigenlijk te gek voor woorden maar vooral beschamend, (en ja, daar reken ik mezelf ook bij, ik was geschaamd altijd mee te lezen en vanaf de zijlijn te zien dat door niks te doen er ook weinig kan veranderen, gratis bestaat niet hé ), we zijn allen apetrots op onze auto(‘s) en het mag wat kosten om die perfect in orde te zetten/houden en ze te laten blinken door de beste en duurste produkten te gebruiken en al wat je maar kan bedenken maar om dan is iets vrijwillig bij te dragen zijn we ofwel te gierig, te laks of gewoonweg te verstrooid. Er is geen enkel magazine te koop waar je zoveel info kan terugvinden als wat je op het forum kan lezen, die magazine’s betalen met de glimlach en hier gratis meelezen en info vragen en daardoor wellicht geld besparen…. ja, juist daar mag toch iets tegenover staan, groot of klein, dat maakt niet uit.

hopelijk krijg ik hier nu geen bagger over mijne kop hé, t’is voor het goeie doel dat ik dit doe :up:

just my 2cent :salut:

Tsja hey, als je um nou weer zo ziet staan, dannuh …….. blijft een knappe bolide toch!!

Zo liggen mij wellicht ook nog keuzes in het verschiet, leuk thuiskomen bij een mooie voorgevel of een dikke bolide in de garage …??? :think:

Nou, ik weet het wel voorlopig … eerst :sleep: … en dan weeruh :driver: … als het ff ken dan toch!! :drink:

Ik ook niet hoor :mrgreen:

Click

Goeie auto, en héél mooi maar ik kan hem mij niet permitteren. Iets van vroeger waar ik hier moet over zwijgen :engeltje:
                          Maar soit, mijn uitspraak blijft :respekt:

@ Mush : we kunnen ons niet allemaal een speciale 991 MET 3 pedalen en ZONDER achterruitwisser veroorloven hé :think:

De mensen voor wie 2€ een dagbudget is zitten dan wel op ‘t verkeerde forum :salut:

Goede zaak.
                                Een vrijwillige donatie doe je met je hart en niet voor je ego.
                                Voor sommige mensen is 2€ een dag budget, voor anderen is 1.000€ drinkgeld.

op het nieuwe forum gaat hier ook rekening mee gehouden zijn en verdwijnen de categorieen.

Wim

Ik zou dus gewoon donateur onder avatar vermeld willen zien staan, en niet hierboven vermelde metalen onderscheidingen.

Ik denk dat dit weer tegenhoud om te doneren voor mensen die niet zo veel willen doneren en dan enkel brons krijgen.
                                    Is in mijn ogen een vorm van discriminatie onder de donateurs.

Wat ik doneer is mijn zaak, en hoeft dus een ander niet te zien wat ik onderveer gestort heb aan mijn eremetaal.

In eerste poste heb ik dit wel gedaan, en wel om te laten zien dat ik een goede eikel ben. :sarcastisch en met het forum het beste voor heb. 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.