- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
25 november 2017 om 14:02
Met deze post wil ik jullie na de heftige discussie op het forum iets onder de aandacht brengen. :popcorn:
Zoals sommige weten is er hier een update geweest en hebben er wat behoorlijke veranderingen plaatsgevonden, en helaas werken deze niet optimaal.
Maar om het forum optimaal te laten draaien is er financieel hulp nodig, en dit wel door middel van een vrijwillige donatie.
Dit is een forum met leden en vrienden (soms dan) die hier komen voor verkoop van onderdelen tot auto’s, krijgen hier gratis technische info van leden, zowel van auto’s tot zekeringen.
Dus is het dan zoveel gevraagd om voor alle voordelen die je hier haalt een donatie te doen, zoals op de besparing van garage bezoek en/of verkoop onderdelen, of is het gewin weer enkel voor het lid. :think:
Dus daarom pak ik weer de knuppel op, en kunnen directe donaties gestort worden op de volgende bankrekening:
Porscheforum Belgie” BE07 9731 4924 7466
met vermelding (donatie Porscheforum en je nickname op het forum)Ik zet het gelijk maar in de goede kleur, want zo komt het bedrag wat je stort ook op de rekening in die kleur. :sarcastisch
Ook onderaan is er een knop voor donatie, die kun je als je anders wilt betalen als via directe nummer.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.