Vrijwillig jaarlijkse forumdonatie

Home Forum Porscheforum mededelingen Vrijwillig jaarlijkse forumdonatie

• Maker
    Discussie

• Wim

Met deze post wil ik jullie na de heftige discussie op het forum iets onder de aandacht brengen. :popcorn:

Zoals sommige weten is er hier een update geweest en hebben er wat behoorlijke veranderingen plaatsgevonden, en helaas werken deze niet optimaal.

Maar om het forum optimaal te laten draaien is er financieel hulp nodig, en dit wel door middel van een vrijwillige donatie.

Dit is een forum met leden en vrienden (soms dan) die hier komen voor verkoop van onderdelen tot auto’s, krijgen hier gratis technische info van leden, zowel van auto’s tot zekeringen.

Dus is het dan zoveel gevraagd om voor alle voordelen die je hier haalt een donatie te doen, zoals op de besparing van garage bezoek en/of verkoop onderdelen, of is het gewin weer enkel voor het lid. :think:

Dus daarom pak ik weer de knuppel op, en kunnen directe donaties gestort worden op de volgende bankrekening:
      Porscheforum Belgie” BE07 9731 4924 7466
      met vermelding (donatie Porscheforum en je nickname op het forum)

Ik zet het gelijk maar in de goede kleur, want zo komt het bedrag wat je stort ook op de rekening in die kleur. :sarcastisch

Ook onderaan is er een knop voor donatie, die kun je als je anders wilt betalen als via directe nummer.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • destijds werd ‘in groep’ het volgende voorgesteld:

0€ tot 25€ = Brons
        26€ tot 50€ = zilver
        51€ tot 100€ = goud
        +100€ = platinum

en inderdaad wanneer je een overschrijving doet houden we meer over dan wanneer je via paypal een overschrijving doet, op 100€ kan dat een 5€ verschil zijn.

Wil iemand nog eens de huidige bedragen vermelden die bij de soorten donaties komen (silver, gold, …)
          Merci

Porscheforum Belgie” BE07 9731 4924 7466 (bankrekeningnummer dat Wim heeft doorgegeven.)

Is het dan beter (= netto) om bij de volgende donatie bovenstaand rekening nummer te gebruiken ipv PayPal (meer onkosten)..?

XXX

Dus beter overschrijven dan .
              We zullen eens zien wat de Sint brengt, misschien kan er wat naar ‘t forum. 😀

dit word ingeschreven als donaties op paypal, en op de donaties word ook een percentage genomen door paypal, enkel als je kan bewijzen dat je een ‘goed doel’ bent is dat niet geval, bovendien nemen ze ook een percentage op het totaalbedrag wanneer we het bedrag op onze rekening willen zetten.

Dacht als je via Paypal een bepaald bedrag “stuurt” als “gift” dat er geen kosten worden aangerekend…? :popcorn:

Wim

En naar aanleiding van een mail…….nee, je hoeft niet te vermelden hoeveel je doneert aan het forum, alles min aftrek kosten Paypal is welkom voor het Forum optimaal te krijgen en houden.

Ok, thx

[quote=”TheFab” post=259854]
                        Gisteren nog Platinum Donator > vandaag Blanco ???
                        Vorig jaar 2 donaties uitgevoerd !!!![/quote]

Omdat er zoveel mensen mij een oplichter vonden, omdat er toch zoveel donaties waren dit jaar (drie !), heb ik alles even gechecked, in de eerste discussies over donaties is er toen gezegd dat we een donatie bekijken voor een periode van een jaar.
                        Jouw laatste donatie was van juni 2016 en liep dus tot juni 2017 TheFab… ik volgde die donaties echter niet goed op (moet manueel gebeuren allemaal) maar door deze hele heisa en de uitspraken dat ik een leugenaar was omdat er meer mensen een badge hadden heb ik alles dus nagekeken en alle vervallen donaties ontdaan van de badge.

Niet om jullie aan te zetten tot terug te doneren, maar om die wilde geruchten dat ik slapend rijk aan het worden ben te stoppen.

Voor al de donateurs, nogmaals dank u wel.

Wim

[quote=”TheFab” post=259854]2de donatie onderweg, 111€

Ben online > onder avatar “OFFLINE”

Vorig jaar 2 donaties uitgevoerd !!!![/quote]

Kijk even terug naar mijn 2de post bij leden en gasten.
                          En had dit ook al opgemerkt off line, maar zullen er aan het werken zijn.

oei ik bemerk nu pas deze topic , had nog iets gepost ivm donaties in de bekende welbespraakte andere topic ivm forum

2de donatie onderweg, 111€

Ben online > onder avatar “OFFLINE”

Vorig jaar 2 donaties uitgevoerd !!!!

Wim

@Norbocay51 :up:

Nummer heb ik ook achter moeten zoeken, want stond vroeger bij de donatie knop, maar nu niet meer.

@Wim: had ik dit nummer gisteren gekend dan had dit me wel wat werk bespaard om nu een storting via PayPal te doen… want via dit nummer waarschijnlijk veel eenvoudiger.
                                  Voelde me al een tijdje schuldig en profiteur om gebruik te maken van iets waarvoor ik niet betaal. Je ziet, een beetje druk helpt… lol..
                                  De grootste reden dat ik tot nog toe niks had gedaan was de verschillende tegenstrijdige “commentaren” (…) die ik hier lees. Met plezier doe ik een gift, want voor niks komt enkel de zon op, maar ik heb geen enkele ambitie om ‘privé sponsor’ te worden van gelijk wie dan ook. (De juist/onjuist “commentaren” zetten mensen zoals ik, die geen deel uitmaken van ‘the old school’ forummers en de voorgeschiedenis van al deze heisa niet kennen, in twijfel wat betreft: doneren of niet…en ik zal waarschijnlijk niet alleen in dit geval zijn..?
                                  Ik heb het nu gedaan en als mijn gift goed wordt aangewend dan is dit voor mij ok.

Wim

David, eerste donatie van € 150,00 is onderweg. :up:

En hoeft mijn bedrag niet te zijn hoor wat je wilt doneren, elke gift is welkom, als het maar niet € 0.05 is, want zijn kosten hoger dan gift.
                                    En dan hoop ik dat David de donateur met naam op forum zet. :what:

Totaal aantal gebruikers online: 1 Member and 361 Guests Online 😯

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.