vroemdag 2007

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2007

• Maker
    Discussie
  • is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 134)
    • En wij met de 944

Anoniem

Ik weet intussen dat het doorgaat op 21/10. Count me in met de 951 Seta…

Doet mij eraan denken dat ik eens dringend moet een email sturen

Wij komen zeker .
            Ik neem dan een dagje vrij .
            Dan kan ik de nieuwe aanwinst uitlaten 😆

Nog niets ontvangen, zal eens nakijken wanneer ik vorig jaar eerste berichtje heb ontvangen. Ik zorg dan wel voor de rest 😉

[quote=”chris_lbr”:3vrb697h]Heeft er iemand ondertussen al nieuws/weet van vroemdag 2008 ?[/quote]

Zou op 21 oktober vallen dees jaar… nog een paar maandjes geduld dus 😉

Ik zou ook terug graag van de partij zijn !

Anoniem

Heeft er iemand ondertussen al nieuws/weet van vroemdag 2008 ?

Anoniem

Hey jongens,

Eindelijk, na meer dan een maand terug op internet. PC was op 01/10 kapot gegaan en ‘t heeft wat geduurd tot ik een goeie nieuwe pc en deze keer een deftige internetaansluiting heb gevonden en gekocht.
                    Ik kan eindelijk terug meespelen… 😀

[quote=”the body docter”:2znn5i4c]

Ik zal er op vroemdag niet zijn met mijne TT want daar ga ik nergens mee het circuit op

soms toch geluk dat mensen zich niet aan hun woord houden

was een aangename verschijning 8) [/quote]

Vroemdag was een echt succes, zeker wat het weer betreft. In de namiddag zag ik dat het tempo er echt rustig aan toe ging en er nog weinig cowboys tussenzaten. En toen begon het echt zoooooooooooooooooooooooo te kriebelen… Ikke ‘t secretariaat binnen.
                    “Hedde gij misschien nog een plaatske vrij voor ‘t laatste uurke ?”
                    “Ja, met wat rijde gij”
                    “993 turbo”
                    “Ha, zijde gij da met die arena rooie ! Ik heb er ook zo ene…”
                    Jaja, was dus de Patrick die de inschrijvingen deed en die ik nog nooit was tegengekomen.

En dan de baan op… hahahaha ! De rijders van de Porsches die ik voorbij ging waren blijkbaar nogal onder de indruk als ze mij zagen wegspurten. Ik had het echt nooit gedacht dat mijnen TT zo geweldig op ‘t circuit lag. Ongelooflijk wat een baanligging terwijl hij in feite standaard is. Het gevoel in de bochten was vergelijkbaar met de 951… op slicks en met KW-kit. Alleen de bandendruk was te hoog daar en moest ik na een tijdje rekening mee houden.

Wat de lekker ruikende rookpluim nadien betreft, dat gebeurt wel eens meer maar kan geen kwaad. Zou olie zijn dat in 1 van de turbo’s wel eens durft lekken. Maar ja, die moet dan wel eerst opbranden…

Volgend jaar, als ‘t goe weer is, komen we met de 2 P’s af en gaat Sonia ook de baan op.

Zoals Steven mij wist te melden was ik vergeten te vermelden voor diegene die de filmpjes willen downloaden:

[b][color=red]
                      Vroemdag voormiddag

Vroemdag namiddag[/color][/b]

Leuke filmpjes, in het eerste deel zie ik mezelf af en toe eens terug tussen die meute 😛 Sta er ook eens op tijdens die 3 lange bochten na het rechte stuk, de max !

Volgende keer ga ik zelf ook wat meer filmen vanuit de wagen, altijd leuk dat nagenieten 8)

Voila, hier een ruwe montage van dinsdag de vroemdag 2007:

Ik hoop firefox compatibel want niet veel tijd gehad om na te kijken (IE werkt wel perfect)

http://familietaes.dommel.be/Vroemdag/V … deel1.html
                          15min40sec en 76MB

http://www.familietaes.be/vroemdag/Vroe … deel2.html
                          13min30sec en 64MB

Het is weer prachtig geworden zo te zien.
                            Ik had ook niet anders verwacht.
                            Helaas moest ik de eerste keer na 10 jaar verstek laten 😥

Ik zal er op vroemdag niet zijn met mijne TT want daar ga ik nergens mee het circuit op

soms toch geluk dat mensen zich niet aan hun woord houden

was een aangename verschijning 8)

Nog efkes Denis, nog efkes 😉

PS: Ik heb een foto ontdekt vanop de vroemdag met u Turbo erop?? Jammer dat ik u gemist heb!

Greetz!

maar voor volgend jaar zal ik alvast een kniptang mee nemen om de gaas te verwijderen en een kettingzaag om hier en daar een boompje te snoeien want op sommige plaatsen was de gemiddelde snelheid moooi hoog ,maar helaas verscheen er dan wel eens een boom of een leeg stuk asfalt op de foto 😆

heb er van genoten en heb met alle plezier geprobeerd om de aktie zo goed mogelijk en op verschillende plaatsen van het circuit vast te leggen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.