vroemdag 2007

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2007

• Maker
    Discussie

• the body docter
    Deelnemer

is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 134)
      • [quote=”Steven964″:7unba7vs][quote=”993S”:7unba7vs]

Wakker worden 8) [/quote]

pffff is dat echt nodig ? Ben nu net mijne winterslaap begonnen 😛 [/quote]

Awel Steven , ik wil uw goed voorbeeld volgen !
        Da lijkt me wel wat. 😀

zag er zeer de moeite uit…stom dat ik juist in verlof was…hoop er volgende jaar zeker bij te zijn.

[quote=”993S”:3puai3l2]

Wakker worden 8) [/quote]

pffff is dat echt nodig ? Ben nu net mijne winterslaap begonnen 😛

[quote=”Steven964″:18ir1zl8]Welke foto’s ?? 8) [/quote]

Wakker worden 8)

Mijn fotos (meer dan 50% door the body doctor gemaakt natuurlijk) staan ook online op de gebruikelijke plaats: http://setakira-993.magix.net/

De filmpjes moet ik nog importeren, dus die komen er zeker en vast ook nog aan.

[quote=”stefx911″:1o0lfg95][quote=”Steven964″:1o0lfg95]Welke foto’s ?? 8) [/quote]

993S had de link reeds gepost: http://ringpictures.golfmk2.be/ [/quote]

wie uit mijn reek foto’s in groot formaat wil , moet maar even een pm sturen… want op de website staan ze wel erg verkleind 😕

[quote=”Steven964″:1z6h7z98]Welke foto’s ?? 8) [/quote]

993S had de link reeds gepost: http://ringpictures.golfmk2.be/

[quote=”Steven964″:2m31x9x5][quote=”SidewindR”:2m31x9x5]Hehe, hier werd ik erop gewezen dat ik 0.6 dB te luid was 🙄 😛
                      [/quote]

Haha, zeker de zwaartse overtreding van de dag, die grijze (of ist witte??) man zn dag was ook weer goed zie 😈 [/quote]

Wel bruno935dpm heeft in de voormiddag moeten teken voor te luid en in de namiddag moest hij van het circuit… Is wel pech hebben, ze zijn wel streng blijkbaar. Nochtans dacht ik dat hij gezegd had dat hij zijn uitlaat stiller had gemaakt en vorig jaar had hij geen probleem…

Hehe, hier werd ik erop gewezen dat ik 0.6 dB te luid was Rolling Eyes Razz

heb uw autotje wel regelmatig horen knallen bij het terug schakelen vandaar

[quote=”SidewindR”:oob4ywmu]Hehe, hier werd ik erop gewezen dat ik 0.6 dB te luid was 🙄 😛

Snap het nog altijd niet 😉

SidewindR.[/quote]

Ik zei het u bij de herfstrit toch al da u geluid zowa op da van de RUF cabrio lijkt.. 8)

Welke foto’s ?? 8)

[quote=”stefx911″:ieej9tgk]Bedankt voor je prachtige foto’s en van harte welkom op het forum![/quote]

😉

Bedankt voor je prachtige foto’s en van harte welkom op het forum!

Gisteren enkele van jullie Porsches gezien , er zaten prachtige exemplaren bij

[quote=”SidewindR”:3mcpjqts]Hehe, hier werd ik erop gewezen dat ik 0.6 dB te luid was 🙄 😛
                                    [/quote]

Haha, zeker de zwaartse overtreding van de dag, die grijze (of ist witte??) man zn dag was ook weer goed zie 😈

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 134)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.