vroemdag 2007

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2007

• Maker
    Discussie

• the body docter
    Deelnemer

is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)
      • Dansk hé Olav… Dansk 😉 )

Evenals mijn S, prachtige sound maar niet echt stil te noemen.

Hehe, hier werd ik erop gewezen dat ik 0.6 dB te luid was 🙄 😛

Snap het nog altijd niet 😉

Mooie fototjes btw!!!

SidewindR.

Ik heb ook gereden tot mijn lampje van de benzine begon te branden, was net in de laatste ronde toen ze het vrij rijden hebben afgevlagd, van “just in time” gesproken 😛

[quote=”Setakira”:35cyqiwz]Dit jaar stond ik er wel versteld van dat ik weinig benzine heb gebruikt (nog half vol), normaal is hij bijna leeg als ik thuis kom, ik heb niet echt gepushed precies want toch een 130km op circuit gereden.[/quote]

Ik had getankt na de Ring van Antwerpen … en ik ben moeten gaan tanken in Bolderberg of ik was niet thuis geraakt … Maar het was zijn 160 Eur waard 🙂

Filmpje van mijn vader staat ook online op http://vette.be/vroemdag.mpg

Is wel een beetje donker door de laagstaande zon, maar is wel leuk !

Mijn foto’s vind je terug op http://www.stevenvdw.be/fotos/20071017_Vroemdag_Zolder/

Enjoy !

Graag gedaan hoor al die administratieve zaken. Ze kennen mij daar nu goed dus dat ik nog heb gewachten op een paar laatkomers door die fameuze file rond Brussel was geen probleem.

Gisterenavond niet meer kunnen kijken naar de opnames en fotos wegens teveel hoofdpijn (en neen was niet door de rook van Chris). Heb nu niet mijn cardreader bij dus zal voor iets later zijn. Zal een mooie selectie kunnen posten denk ik. Vooral thanx to the body doctor die zo vriendelijk was om op goede plaatsen rond het circuit te gaan staan en paar honderd fotos genomen heeft.

Dit jaar stond ik er wel versteld van dat ik weinig benzine heb gebruikt (nog half vol), normaal is hij bijna leeg als ik thuis kom, ik heb niet echt gepushed precies want toch een 130km op circuit gereden. Doordat ik in 2de groep zat telkens op het einde van de sessie leerkrachten mee genomen voor een ritje en zoals Steven zei: Met sommige zou je het circuit afrijden en mee naar huis nemen 🙂
                    Leerkrachten kloegen wel over de “gewone” autos waarvan je je afvraagt wat ze komen doen.

Langs deze weg een oprechte dankbetuiging aan Seta voor de feilloze afwerking van de administratieve rompslomp !
                      Seta, heb niet meer de kans gehad om u persoonlijk te bedanken.
                      Werd er namelijk tijdens de 2de sessie voortijdig uitgehaald wegens
                      te veel herrie uit de uitlaat. Gezien ik dan ook niet kon deelnemen aan het vrij rijden, ben ik huiswaarts gekeerd. Na 2,5 uur file in de morgenstond had ik het op dat moment wel gehad …

Tevens de groeten en tot weerziens (op een of ander evenement) aan de andere forummers !

Bruno uit Zottegem

aan allen die ik daar heb mogen ontmoeten, kvond het leuk. Thanks Stefan voor de uitnodiging. De tocht naar huis was lang, maar m’n gedachten zinderden bij de mooie wagens. Mochten er nog zulke ‘excursies’ zijn, laat maar weten… Ik zal ook van de partij zijn … als m’n agenda het toelaat natuurlijk 😉 ) .

Ja Seta, nog eens enorm bedankt voor de organisatie wederom op je te nemen!

Ik heb ook paar foto’s online gezet:

http://www.daggie.be/gallery/vroemdag-z … 6-10-2007/

Het was een superzalige dag mannen, Séba, bedankt voor de organisatie hé, heb je niet meer goeiendag knn zeggen op het einde, maar bij deze 😉

Had mij Vroemdag wat “stijver” voorgesteld, maar niks was minder waar en de kindjes glunderen niet normaal… gaf mezelf ook een goed gevoel ! En inderdaad, er werd flink doorgereden, met of zonder kinderen, toch beetje bizar dat ze dit toelaten, maar ikke wel blij natuurlijk 8)

Mn vader was ook voor het eerst op circuit met de Ram, wou hem de eerste ronde op sleeptouw nemen om de goede lijnen te tonen, maar bij het opkomen van het recht stuk was ik hem al kwijt 😯 Die had dus ook de dag van zn leven 😀

Foto’s zijn voor morgen, ben kapot vandaag…

HEEL ZEKER tot volgend jaar !!

Hier een heleboel foto’s :

http://ringpictures.golfmk2.be/

Ik hoorde net dat Chris zijn turbo (den Arabier) veel rook produceerde op het einde.
                                Hopelijk niets ernstigs.

En opnieuw stralende en lachende kinderen! Een geslaagde dag op Zolder!
                                  Na de gemiste ontmoetigen eerder dit jaar, eindelijk het forum opnieuw “live” gezien.

Ik vond het ook wel de moeite. Heel wat nieuwe mensen leren kennen, en paar oude terug gezien.

Het was mijn eerste keer Vroemdag, maar ik wil volgend jaar zeker terug gaan. De reacties van de kinderen en de leerkrachten zijn echt de moeite. Al is het mij wel opgevallen dat er toch wel veel amateurs op de baan waren ook. (voor “rustig rijden met kinderen” vond ik dat er ook veel van de baan gegaan zijn …)

Het vrij-rijden was wel heel snel gedaan vond ik, maar dat zullen we op de volgende Trackday (31/10!) moeten goedmaken.

Setakira: bedankt voor de praktische organisatie!

Ik zet binnenkort wel een deel foto’s online.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.