vroemdag 2007

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2007

• Maker
    Discussie

• the body docter
    Deelnemer

is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 134)
      • Was inderdaad een leuk uitstapje vandaag, goed geamuseerd en vooral tevreden dat we die “klein mannen” een fijne dag hebben kunnen geven, deed deugd om die kinderen te zien glunderen.

Thuisgekomen heb ik ze zien zitten. Zat er diep in dus even bij de bandencentrale langsgeweest.

Moest ge dien ollander met zijn gele ruiten tegenkomen…

Het was idd een super leuke dag!

Weer een paar nieuwe gezichten leren kennen ook 🙂
            O.a. Daggie, de mannen met de S2000, Johan, etc…

Zoals Stef zegt waren er idd wel weer een paar zotten, maar in onze groep was de namiddagsessie duidelijk een stuk kalmer (en leuker) dan de ochtendsessie.

Zelf heb ik deze keer niet zoveel fototjes maar ik reken dus op de anderen hè 😉 *ahum*

Greetz!

PS, Stef, U vijs daar, leegloper of niet diep genoeg?

Wie in groep 1 gereden heeft vandaag zal wel gemerkt hebben dat de bestuurder van de BMW met groen-gele fluo ramen één of meerdere vijzen kwijt was….

Wel ik heb er alvast één terug gevonden:

Het was weer een leuke dag.

Het beestje weer eens kunnen uitlaten en kinderen gelukkig gemaakt.

Enkele sfeerbeelden…

was een fijne dag iedereen heeft zich weer goed gegeven thankxs voor de fijne dag 😆

Dus morgen zijn we met 5
                    Afspraak Q8 Wommelgem om 07:00

– Stefx911
                    – GHHALLY
                    – R-Group
                    – Steven964
                    – Rolkooi

Ik stuur jullie nog even mijn GSM nummer per PM… moest er iets tussenkomen.
                    Steven, jij hebt die al hé

[quote=”stefx911″:16gse89p]Dus volgende week dinsdag om 07:00 aan de Q8 in Wommelgem:

– Stefx911
                      – GHHALLY
                      – R-Group
                      – Steven964
                      – Rolkooi[/quote]

Ik kom met mijn vader ook wat vroeger af dan, we zullen er zijn tussen 7 en 7u15 …. dus wacht op ons hé 😛

vergeet geen fotokes te maken he mannen voor die dat moeten werken en ook graag zouden meegegaan zijn 😉

[quote=”GHHALLY”:3p1c6xh3]Steven,

Niet vergeten het is werkendag = file aan Kennedytunnel.
                          Daarom nemen we 7 uur.[/quote]

wij komen via expresweg knokke-antwerpen, dan komen we nét voor de kennedytunnel uit, dus aanschuiven zal beperkt zijn (hoop ik)

tis normaal 1,5 uur rijden voor mij, dus op 2 uur zullen we er wel geraken zeker ?

[quote=”stefx911″:109ryo1p]Steven, is StevenVDW en Steven964 dezelfde ?[/quote]

Dat heb je goed gezien 😉 Zou misschien beter mijn naam overal eens hetzelfde maken 😛

Steven,

Niet vergeten het is werkendag = file aan Kennedytunnel.
                              Daarom nemen we 7 uur.

Steven, is StevenVDW en Steven964 dezelfde ?

[quote=”stefx911″:uux91hlo]Daar verkopen ze goeie zonnebrillen hé Steven 😉 [/quote]

Nu niet meer, ik heb den besten er al uitgehaald 8)

Daar verkopen ze goeie zonnebrillen hé Steven 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 134)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.