Home › Forum › Porsche Uitstappen › vroemdag 2007
- Dit onderwerp bevat 134 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 4 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
17 augustus 2007 om 23:26
is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10
-
MakerDiscussie
-
No prob, dan komen wij direct naar Zolder, we vetrekken hier om 7 uur thuis en passeren zowiezo om kwart voor acht aan de Q8 in Wommelgem, dus mochten er dan zijn die mee willen rijden, laat maar horen ook, dan stoppen we daar eventjes… is toch ongeveer halfweg voor ons, ff de beentjes strekken 😛
[quote=”Steven964″:1yj0nbhq][quote=”stefx911″:1yj0nbhq]Dus volgende week dinsdag om 07:00 aan de Q8 in Wommelgem:
– Stefx911
– GHHALLY
– R-Group
– Steven964
– Rolkooi[/quote]Euhm, is 7 uur niet wat vroeg ? Hoeven er maar iets voor 9 te zijn, dus ik zou eerder zeggen, afspreken aan de Q8 om 7u45 om dan ten laatste om 8u door te rijden. Dan zijn we nog ruim op tijd (normaal gezien).[/quote]
Ik stel toch voor om tegen 07:00 daar af te spreken zoals vorig jaar. Dan 15 minuten laten ongeveer te vertrekken.
Zijn we ruim op tijd in Zolder en kunnen we idd de sfeer al wat opsnuiven.
Heb mij vorig jaar echt geen moment verveeld hoor!Voor wie dit te vroeg kan ineens naar Zolder komen hé
Wel graag even bevestigen wie naar de Q8 komt…
Ik hoop dat ik meekan .. ik was gisteren de Porsche aan het wassen (voor Vroemdag) en ik kreeg ineens iets in mijn rug … van die aard dat ik plat op mijn rug ben moeten gaan liggen in de garage …
Dankzij de vriendin, gaat het vandaag heel veel beter (ik kan op een stoel zitten … gisteren heb ik rechtstaand moeten eten …) en hoop ik dat het morgen nog beter gaat, dan sta ik er zonder fout dinsdagochtend.
Ik hoop dat het verbeterd want ik kijk er geweldig naar uit ! Ik denk zelf dat ik al wat vroeger kom (8u30) om wat sfeer op te snuiven (en dan moet Setakira om 8u55 niet ineens voor 20 man lopen)
ik zou zeggen kwart voor acht 8)
ik moet nog 3/4 uur rijden tot in wommelgem, dus mag al om 7u aanzetten en das meer dan vroeg genoeg 😛
7 uur was toch een goed uur we hebben nog eventjes gepraat en zij dan vertrokken en was dan ook niet druk op de baan .is het nu 7uur laat maar iets weten
Voila, iedere piloot zou een email moeten ontvangen hebben met meer tekst en uitleg, indien niet, geef dan snel een PMmeke
Voor diegene die willen komen kijken.
Dus dinsdag 16 oktober:
09.30u – 10.00u Inrijden
10.00u – 10.50u groep 1 ( 50 ‘ )
11.00u – 11.50u groep 2 ( 50 ‘ )
12.00u – 13.00u pauze ( motorstilte )
13.15u – 14.15u groep 1 ( 60’ )
14.25u – 15.30u groep 2 ( 65’ )
15.40u – 17.00u vrij rijdenWij hebben de wagennummers 80 tot 97 (beetje ter hoogte zoals vorig jaar) en rijden dus in groep 1
[quote=”stefx911″:3n5abkjc]Dus volgende week dinsdag om 07:00 aan de Q8 in Wommelgem:
– Stefx911
– GHHALLY
– R-Group
– Steven964
– Rolkooi[/quote]Euhm, is 7 uur niet wat vroeg ? Hoeven er maar iets voor 9 te zijn, dus ik zou eerder zeggen, afspreken aan de Q8 om 7u45 om dan ten laatste om 8u door te rijden. Dan zijn we nog ruim op tijd (normaal gezien).
Dus volgende week dinsdag om 07:00 aan de Q8 in Wommelgem:
– Stefx911
– GHHALLY
– R-Group
– Steven964
– RolkooiMooi Seta, ik apprecieer dit enorm… kan nu tenminste iets langer uitslapen 😛 wink:
Ook mijn vader zal er dus bijzijn met het SRT geweld 😛
Nu nog mooi weer bestellen 8)
Net bericht ontvangen, het zit dus in de sjakosch:
Beste vroemer,
Hiermee bevestigen wij U deelname (en voor uw clubleden) aan Vroemdag 2007.
BELANGRIJKE MEDEDELING OM WACHTTIJDEN AAN HET SECRETARIAAT TE VERMIJDEN:
Clubverantwoordelijken van clubs met méér dan 5 deelnemers worden vriendelijk verzocht om zich aan te melden in het hoofdsecretariaat tussen 8 en 8:30 uur. Zij ontvangen dan transponders, bonnetjes & documenten voor al hun clubleden van mij en kunnen die dan verdelen onder hun leden ofwel in ‘t tweede secretariaat ofwel in ‘t wagenpark. Na ondertekening van de formulieren en ‘t overhandigen van paspoorten kunnen de clubverantwoordelijken dit terug aan mij bezorgen.
Clubs met 5 leden of minder en individuele deelnemers worden vriendelijk verzocht zich aan te melden in het hoofdsecretariaat vanaf 8:30 uur. U ontvangt dan de transponders, bonnetjes & documenten van mij.Zoals elk jaar zijn er méér inschrijvingen dan transponders, maar uit ervaring weten we ook dat iedereen die ingeschreven is, de kans zal krijgen om te rijden op ‘t circuit. Dus een beetje begrip en geduld in de aanvangsfaze zal beloont worden met een overgetelijke ervaring om de harten van talrijke mindervalide kinderen sneller te laten slaan.
Er wordt ook opnieuw in 2 blokken gereden, zijnde van:
Groep 1 : Voormiddag : 09:30 tot 10:45 Namiddag : 13:00 tot 14.15
Groep 2 : Voormiddag : 10:45 tot 12:00 Namiddag : 14:15 tot 15.30En voor wie er nog niet genoeg van heeft, is er ook weer een vrije sessie voorzien (helm & transponder verplicht!!!) van 15:30 tot 17:00.
Meer informatie volgt nog in de loop van volgende week.
Tot dan,
Vriendelijke groeten,Patrick
Zoals vorig jaar zal ik rond 8u alle documenten bij de organisatie ophalen en verdeel deze onder onze rijders met de nodige uitleg en tips.
Voor diegene voor wie het de eerste keer is. Je komt het circuit binnen langs de hoofdingang (onder circuit door), opgelet voor de diepe goot met je wagen. Je gaat direkt naar links en op het einde zal er een gast staan waar je gewoon tegen zegt dat je komt rijden (zal hij wel aan de wagen zien). Je mag dan gewoon rechtdoor naar de paddocks. Ik zal mijn wagen zo dicht mogelijk bij de ingang pitlane zetten (nachtblauwe 993 cabrio met nachtblauwe velgen), daar waar er nog plaats is voor onze 16 wagens.
Gelieve dus ten laatste om 9u aanwezig te zijn zodat er nog voldoende tijd is om wat uitleg te geven en voor mij om de documenten (paspoorten) als waarborg aan de organisatie af te geven. Ik verwacht wel nog voor de 16de iets meer info in welke sessie wij rijden.
Ik zal naar iedereen later deze week mijn gsmnummer PMen/Mailen voor moest er iets mislopen en je niet aanwezig kan zijn.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.