vroemdag 2007

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2007

• Maker
    Discussie

• the body docter
    Deelnemer

is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 134)
      • [quote=”Steven964″:1ivtclwi]Net bericht gekregen dat de SRT-10 mag meedoen 8) Op voorwaarde dat hij niet boven de 95db gaat, maar dat zal geen probleem zijn, want de standaard uitlaat zit er nog onder.[/quote]

Zelfs voor wagens die boven de 95 db zitten hoeft men niet te panikeren.
        Gas lossen in de Bianchi en als je boven de tunnel rijdt, want daar zijn de enige 2 meetpunten.

Is het dan toch zover, dan krijg je een zwarte vlag met je nummer en moet je binnenkomen en een krabbel zetten onder je waarschuwing. Dan is het kwestie van proberen op te letten.
        Bij een tweede overtreding mag je niet meer op het circuit diezelfde dag… Maar terugkomen naar Zolder mag je zeker en vast, ik denk dat ik in de loop der jaren al een stuk of tien zwarte vlaggen gekregen heb met de Sub.

Om ee bepaalde reden zet ik dit niet vrij op het net , maar zal het via PB sturen 😉

Hasselt : nu ben ik nieuwsgierig , dat is onze “uit eten” stad bij uitstek !
            Waar is het Koen ?

[quote=”stefx911″:1in56hah]In ieder geval veel succes gewenst Koen!

Gaat PK Tuning dan de deuren sluiten ?[/quote]

Denk het wel, dacht ergens gelezen te hebben dat Koen overnemers van de infrastructuur ofzo had gevonden?

@911-lover
              : 1000 eters per dag is niet slecht, inderdaad geld mee te verdienen maar de dagen zijn wel lang…

In ieder geval veel succes gewenst Koen!

Gaat PK Tuning dan de deuren sluiten ?

Ik ga idd in de horeca. (zit er nu al een half jaar in part time)
                  Maandag begin ik op de nieuwe plaats. Maandagavond gaat er een serieuze personeelsvergadering komen waar het gaat donderen , nieuwe huisreglementen komen (en ondertekenen) en verschillende de deur zullen zien.
                  Ik net als mijn collega verantwoordelijk voor in de beidening moeten de zaak volledig omdraaien en langzaamomhoog werken.
                  Let wel het is geen Top gastronomie meer (dat heb ik gehad) . Daar is het grote geld niet te verdienen. Dit is een goede brasserie in Hasselt met (momenteel) 120 zitplaatsen binnen en 160 buiten . Ongeveer 1000 eters per dag gaan er gemiddeld over de vloer.
                  En 16 oktober ben ik erbij 😉

Ja ik ben ook wel curieus of nu Koen nu wel kan koken
                    Hij heeft het er al zo dikwijls over gehad 🙂

[quote=”911-lover”:3carowiq]Door verandering van job (strat 2/10 ) bestaat er een kleine kans dat ik er niet bij kan zijn.
                      [/quote]

Waar ga je naartoe ? Nog steeds in de Horeca ?
                      Cindy en ik wilden is komen eten bij jou maar t’is er nog niet van gekomen. Laat je even iets weten mocht het in dezelfde branche zijn.
                      We moeten toch je kookkunsten is kunnen proeven.

Tegen volgende keer als er iets georganiseerd wordt ben ik er zeker ook bij 😉 . Op 15 oktober mag de wagen eindelijk binnen voor het ongeluk te repareren en ineens een groot onderhoud te laten doen (verzekering heeft al uitbetaald 😀 ). Ben nog bezig met wat aluminium interieurstukjes bijeen te zoeken dat dan ook mag worden geplaatst. Daar ineens de volledige wagen wordt herspoten en ik alle rubbers laat vervangen zal hij wel drie weken weg zijn. En dan de zoektocht naar andere velgen.

Net bericht gekregen dat de SRT-10 mag meedoen 8) Op voorwaarde dat hij niet boven de 95db gaat, maar dat zal geen probleem zijn, want de standaard uitlaat zit er nog onder.

Ook heb ik hen de lijst van hier even doorgestuurd om te bevestigen, dat komt goed allemaal 😀

Ik had contact met Ronny Wasiak van de provinciale sportdienst.

Door verandering van job (strat 2/10 ) bestaat er een kleine kans dat ik er niet bij kan zijn.
                            Vanavond moet ik bij de nieuwe werkgever voor de laatste practische regelingen. Ik ga hemmelden dat 16/10 Vroemdag is en ik graag vij zou zijn.
                            De beslissing ligt natuurlijk in zijn kamp , maar ik wil een jaarlijkse traditie na 10 jaar niet onderbreken

Thank you !! We leven allen in blijde verwachting 😀

@Steven964: Ik heb Patrick een berichtje gestuurd.

Zelf heb ik ook nog niet een response gehad van of we “aangenomen” zijn en wanneer er gereden mag worden. Ze zijn druk bezig met het plannen van de wagens veronderstel ik. Meestal geven ze pas 1 week op voorhand een seintje.

Ik heb hem gevraagd of jou vader met een Dodge Ram SRT-10 nog in de planning past.

[quote=”Setakira”:20h2nv03][quote=”Setakira”:20h2nv03]toch nog op laatste nippertje 2 erbij gezet

1 & 2: Rolkooi met kameraad (911 3.2 en 911 3.0)
                                  3: Daggie (Cayman)
                                  4: GHHALLY (964 3.6 Turbo)
                                  5: stefx911 (964)
                                  6: Setakira (993 cabrio)
                                  7: 911lover (944)
                                  8: bruno935dpm (911 3.0 flatnose cabrio)
                                  9: SidewindR (911 3.2)
                                  10: R-group (911 3.2 RS look)
                                  11: chris_lbr (944 Turbo Martini)
                                  12: Autosdekens (964 Cup)
                                  13: Lode (Dax Rush Hayabusa Turbo)
                                  14: WB (Boxster)
                                  15: Bruno (BMW Z3)
                                  16: Steven964 (964)[/quote][/quote]

Hmmm, mijn vader wou ook meegaan met zijn Dodge Ram SRT-10 en ik heb zelf gemaild naar Bloso om nog een extra rijder aan te melden en die zeiden me, mailen naar “groepnbprojects@skynet.be” (Yves Nulens). Heb ik ook gedaan, maar geen reactie terug gekregen.

Setakira, wie ken jij daar als contactpersoon ? Zou jij nog even willen luisteren als mijn vader ook nog meekan ? Zo ja, pb me maar even en dan geef ik alle gegevens door.

[ik kom ook in &8 was om 7 uur vorig jaar dit was goed optijd

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 134)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.