Home › Forum › Porsche Uitstappen › vroemdag 2007
- Dit onderwerp bevat 134 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 2 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
17 augustus 2007 om 23:26
is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10
-
MakerDiscussie
-
Lijstje tot nu toe:
1 & 2: Rolkooi met kameraad (911 3.2 en 911 3.0)
3: Daggie (Cayman)
4: GHHALLY (964 3.6 Turbo)
5: stefx911 (964)
6: Setakira (993 cabrio)
7: 911lover (944)
8: bruno935dpm (911 3.0 flatnose cabrio)
9: SidewindR (911 3.2)
10: R-group (911 3.2 RS look)
11: chris_lbr (944 Turbo Martini)Seta,
Zoals vorig jaar mag je mij ook opschrijven .
groetjes
Anoniem29 augustus 2007 om 22:31Prachtig beestje ! Chance dat onze interieurs en de nummerplaten niet dezelfde zijn, anders zouden we ons nog wel eens kunnen vergissen en met de verkeerde proberen weg te rijden… 😀
[quote=”chris_lbr”:2u8bcyie]:D Prachtig maar wie is Patrick ? Ik kan mij niet voorstellen dat ik zijne TT al gezien heb, zelfs niet op foto. Zou wel eens willen afspreken met hem. Zo 2 naast elkaar zal goed staan op de foto… 😀
[/quote]
Volgens mij deze:
Foto van Setakira
Hallo P-forummers
Heb me zonet bij Seta aangemeld om net zoals vorig jaar de groep
te vervoegen met de 3.0 SC.Misschien kunnen we wel samen naar Zolder rijden met mensen
uit de regio. Ik hoor het nog wel !Bruno uit Zottegem
[quote=”stefx911″:3fpmle9h]Misschien dat er nog een 914 tje mee gaat…[/quote]
wel en eigenlijk verwacht ik ook nog een 996 GT3 RS en een 964 Cup op mijn lijstje te kunnen zetten (en héél misschien ook een caterham of was dat nu een Lotus 7….) 😉
Ik heb het geprobeerd met “opslaan als” doch er gebeurt niets.
Ik zal alles viaPB even doorgeven 😉@911-lover: gewoon save as (opslaan als) kiezen en ergens op je schijf zetten.
Als het echt niet lukt mag je je gegevens in een gewoon emailtje ook zetten.Tot nu toe zitten we al met 8 wagens (waarvan 1 misschien), met al 2 nieuwe rijders t.o.v. vorig jaar. Zal later lijstje posten van wie juist.
Tot nu toe niet 1 dezelfde wagen: 911 3.0 / 911 3.2 / 911 964 / 911 964 3.6 Turbo / 911 993 / Cayman (misschien) / 944 / 944 TurboFormulier zou in je mailbox moeten zitten Seta
Bedankt om ook dit jaar de organisatie voor ons op je te nemen.
Zo is het.
Wij zijn erbij.Ik heb het formulier ingevuld doch kan het niet opslaan 😳
Anoniem26 augustus 2007 om 12:18😀 D
Ik zal er op vroemdag niet zijn met mijne TT want daar ga ik nergens mee het circuit op. Koen en ik komen met de 951-Martini en met ne spierwitte 944. 😉
Het wordt ieder jaar moeilijker omdat er zoveel gegadigden zijn om mee te rijden. Gelukkig dat wij toch vrij exclusieve wagens hebben heb ik de indruk.
Ontvangen bericht van de organisatie:
[i][b]Beste deelnemer/clubsecretaris,
Dinsdag 16 Oktober 2007 rekenen weer meer dan 1000 mindervalide kinderen en hun begeleiders opnieuw op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit blijft ?Vroemdag? een onvoorstelbare belevenis waar zij elk jaar weer naar uitkijken.
De organisatie heeft ook nu weer beslist om de inschrijvingen voor dit jaar te beperken (max 250 wagens) en de wagens in een beurtrol systeem op het circuit te laten rijden (2 groepen).
Aan iedereen die deze e-mail heeft ontvangen, wordt de mogelijkheid geboden om zijn deelname en die van zijn clubleden aan dit evenement kenbaar te maken. Omwille van praktische & organisatorische redenen moeten wij op voorhand een overzicht van alle deelnemers in ons bezit hebben.
Gelieve de namen van jullie deelnemers, tesamen met een korte beschrijving van hun voertuig (merk & type) terug te bezorgen aan mij, via mijn e-mail adres en dit zo spoedig als mogelijk maar in elk geval VÓÓR 16 SEPTEMBER 2007. Opgelet : het Circuit van Zolder legt een beperking op van 95 dB. Gelieve hiermee rekening te willen houden aub!
U kan hiervoor bijgevoegd excel document gebruiken indien mogelijk. Begin Oktober zal ik jullie dan opnieuw contacteren met de bevestiging van deelname en verdere praktische data en richtlijnen.
Wij rekenen alvast op jouw aanwezigheid.
Met vriendelijke groeten,
Patrick Weckx,
Secretariaat Vroemdag[/b][/i]
Dus doen we het zoals vorig jaar, gelieve mij op tijd (graag voor 13 september) onderstaande formulier met jullie gegevens door te mailen, ik plak ze dan allen onder elkaar, vervolledig een lijstje hier op het forum en stuur deze ruim op tijd door naar de organisatie (PS Chris, Patrick heeft ook nen arena rode 993TT sinds vorige vroemdag 🙂 )
Zeker vervangen, en doorpersen met 1.5L nieuwe olie dan is alles weer proper.
Dot 5 Wink
jaja koen we gaan deze keer zeker de remvloeistof wisslen niet zoals vorig jaar 😳
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.