vroemdag 2007

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2007

• Maker
    Discussie
  • is er al nieuws over de vroemdag 2007 ik weet dat de datum pas recent werd vrijgegeven dacht 16/10

14 reacties aan het bekijken - 121 tot 134 (van in totaal 134)
    • [ik ga ook mee schrijf me maar al op 🙂 D

Anoniem

Oeps ! Oppassen met DOT 5 ! Goeie remolie, zeker als je al eens op circuit wil gaan rijden. Maar je moet ze telkens na 6 a 9 maanden verversen. Met DOT 4 kan je meerdere jaren rijden…maar is wel lastiger op circuit.

[quote=”yabba944″:uztufzoy]welke remvloeistof/remblokken combinatie is geschikt voor 944 Turbo , moet wel ook voor alledaags gebruik geschikt zijn ook, niet dat ik eerst 2 km moet remmen opwarmen, want de bakker is maar 1 km van mijn deur? is Porsche OEM dan de beste keus?[/quote]

Hier vindt je goede info (bv waarom geen DOT5).
          Ik zou ATE DOT4 remvloeistof gebruiken.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph … hlight=dot

Ik zal straks eens een berichtje sturen naar de organisator van de vroemdag om na te gaan wanneer de registraties starten.

Datum zal zeker vast staan.

Dot 5 😉

The Black Stallon is net binnen voor een volledige koprevise, maar als hij tegen dan klaar is (zou ik wel hopen) mag je mij ook noteren. Misschien even een vraagje, daar ik toch aan nieuwe remvloeistof toe ben ( doe dit elke 2 jaar na ooit eens met een peugeot plots zonder remmen gezeten te hebben op een bloedhete dag in het gewone verkeer), welke remvloeistof/remblokken combinatie is geschikt voor 944 Turbo , moet wel ook voor alledaags gebruik geschikt zijn ook, niet dat ik eerst 2 km moet remmen opwarmen, want de bakker is maar 1 km van mijn deur? is Porsche OEM dan de beste keus?

Mijn dag verlof is ook al aangevraagd

Nu maar hopen dat Setakira de organistatie op zich neemt zoals vorig jaar?

Ziet er mij leuk uit !

Datum is ZEKER 16/10? Dan vraag ik mij alvast een dag verlof.

[quote=”Daggie”:2mbxngx6]Wat is Vroemdag voor iets?[/quote]

Initiatief van BLOSO op het circuit van Zolder voor kindjes van het Bijzonder onderwijs.

Vorig jaar meegedaan en een super dag gehad. De “feedback” van die kinderen is enorm!

Kijk HIER even. Dat was vorig jaar

HIER de BLOSO link

Volgens de BLOSO kalender idd op 16 Oktober

Wat is Vroemdag voor iets?

Gaat onze Seta weer voor de inschrijvingen in groep zorgen of moeten we dat individueel regelen ❓

Ik wil ook wel terug mee!

Ik ben er in elk geval ook weer bij en deze keer wel met een Porsche 😉

Idd goede vraag Body Docter 🙂

Seta, al iets gehoord van de organisatie?

14 reacties aan het bekijken - 121 tot 134 (van in totaal 134)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.