vroemdag 2008

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2008

• Maker
    Discussie
  • Berichtje ontvangen, geen veranderingen sinds vorig jaar:

[i][color=darkred]
    Beste clubverantwoordelijke,
    Dinsdag 21 Oktober 2008 rekenen weer meer dan 1000 mindervalide kinderen en hun begeleiders opnieuw op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit blijft Vroemdag een onvoorstelbare belevenis waar zij elk jaar weer naar uitkijken.

De organisatie heeft ook nu weer beslist om de inschrijvingen voor dit jaar te beperken (max 250 wagens) en de wagens in een beurtrol systeem op het circuit te laten rijden (2 groepen).

Gelieve de namen van jullie deelnemers, tesamen met een korte beschrijving van hun voertuig (merk & type) terug te bezorgen aan mij, via mijn e-mail adres en dit zo spoedig als mogelijk maar in elk geval VÓÓR 30 SEPTEMBER 2008. Opgelet : het Circuit van Zolder legt een beperking op van 95 dB. Gelieve hiermee rekening te willen houden aub!

U kan hiervoor bijgevoegd excel document gebruiken indien mogelijk (= uw deelnemerslijst van vorig jaar). Begin Oktober zal ik jullie dan opnieuw contacteren met de bevestiging van deelname en verdere praktische data en richtlijnen.

Mocht U op basis van uw ervaringen eventuele voorstellen hebben om de organisatie van Vroemdag te verbeteren, dan horen wij dat graag van U. Wij zullen er zeker en vast rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Weckx,

Secretariaat Vroemdag[/i][/color]

Dus als jullie mij voor laat ons zeggen 25september jullie deelnames bevestigen kan ik Patrick onze lijst doorsturen. Ik zal alle deelnemers van vorig jaar een email sturen, nieuwe geïnteresseerden kunnen volgende document invullen en mij via email opsturen: Vroemdag 2008 inschrijving

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
    • [quote=”Setakira”:uihepdtb]Feedback from number 101 seffens na mijn meetings 😉 [/quote]

De Seta zijn meetings duren ook nogal lang precies 😛

Mijn fototjes staan online en zijn dus HIER<-- te vinden! Je zal wel merken dat het echt rotweer was!

Het was een hele ervaring dat rijden in de regen op circuit, maar na een paar ronden went dat wel en begin je een beetje vertrouwen te krijgen. Uiteraard heb ik niet zitten proberen waar de limieten waren, we zijn tenslotte met kinderen onderweg! (Sommige pipo’s hebben dat blijkbaar écht niet door… Maar goed nieuws: Ik hoorde bij het inleveren van de transponder dat de BMW met psychedillisch-groene ruiten eruit ging vliegen!!! 😈 )

In de namiddag begon de ideale lijn op te drogen. Op het einde van de sessie konden we dus toch wel even wat vlotter gaan, later remmen, enz… best wel leuk 🙂
      Ik ben na die sessie wel direct door gegaan, want ik had echt geen zin in nog eens dezelfde files van ‘s morgens!
      Bij thuiskomst de Porsche ook nog eens een goeie wasbeurt gegeven en het was echt wel nodig 😉

PS: Setakira, nog eens bedankt voor de alweer goede sub-organisatie hè!!!
      En waar blijven u fotos/filmpjes nu??? Ge moet toch weer niet werken hè zeker? 😈 😆

dat get maar weet 😉

One on One .

Een cijfer dat past bij Seta’s huidige status 😈 😆 😆 😆

Feedback from number 101 seffens na mijn meetings 😉

Het was idd leuk , al was het de eerste keer in al die jaren dat er regen was .
              En ik en regen op een circuit is niet de ideale combinatie . Ik ben als de dood voor een kletsnat circuit .
              Het was dus echt rustig rijden voor mij (en de meeste anderen) .
              De rode moest heel gehouden worden daar die morgen naar de nieuwe eigenaar gaat .
              Die die je dan toch vlotter hoorde aankomen gaven hiermee een teken om je camera klaar te houden en idd hoor , telkens gingen ze mooi rond .
              De fotootjes volgen later, ik ben ze aan het uploaden (en dat duurt ) . 160 zijn er gemaakt , doch ik ga ze niet allemaal uploaden.
              Ik ben in de vroege namiddag vertrokken daar er nog moest gewerkt worden .
              Volgend jaar ben ik er zeer zeker weer bij en hoop dat het dan weer droog is zoals gewoonte .

PS : Voor mij was de dag al super geslaagd daar ik weer hopen bekende gezichten kon zien en leuke babbeltjes slaan .
              Door het drukke beroepsleven lukt dit helaas niet meer zo veel

Een paar teasertjes .
              De rest staat HIER

Anoniem

[quote=”stefx911″:a9m4fzpm]Net op Canvas in het kinderprogramma Karrewiet kwam de vroemdag even aan bod.

Spijtig maar de enigste Porsche die even (in een flits) in beeld kwam was de 951 Martini van Chris…[/quote]
                Paaaaardon ? Das begot durven zonder mijn toestemming. 👿 Al goe dat het gratis was…

Ik heb er i.i.g. een heel plezant dagske aan beleefd. Ik had zowel een groen als een oranje stickerke gekregen dus ik kon de hele dag ‘vroemen’ … wat ik ook gedaan heb. Voormiddag zeiknat maar keigoed geamuseerd. Continu zoeken achter grip op de voortrein, echt een dikke uitdaging. En de klein mannen vonden het nog geweldig ook want ik heb hen dikwijls genoeg gezegd dat ze mij moesten verwittigen als ze het benauwd zouden krijgen.
                Namiddag werd ik gebombardeerd tot VIP-driver. Moest ik de VIP’s als passagier meenemen. Ik had liever de kinderen – daarvoor doe ik het in de eerste plaats – maar ze wilden mij absoluut hebben voor de VIP’s. Op het laatste uiteindelijk dan toch nog een 3-tal kinderen dik laten genieten van een bijna droge baan. En dan was het vrij rijden. Nog een 3 kwartier goe doorgevlamd tot ik heb moeten binnenkomen met…ne platte achterband. Is vermoedelijk ff “gedejanteerd” in de sterrenwacht. De achterkant begon daar ineens raar te doen en bij het binnenkomen zat er nog 0.5 bar in.

Volgend jaar ben ik er i.i.g. terug…

Het was nat… zo nat dat Seta niet open kon rijden…

Wederom bedankt Seta om dit zoals de vorige jaren te organiseren voor ons!

[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=vroemdag2008017largesc3.jpg:cdj9dofu]

[url=http://img518.imageshack.us/my.php?image=vroemdag2008052largebg4.jpg:cdj9dofu]

[url=http://img385.imageshack.us/my.php?image=vroemdag2008057largejm4.jpg:cdj9dofu]

[url=http://img370.imageshack.us/my.php?image=vroemdag2008048largekz1.jpg:cdj9dofu]

[url=http://img82.imageshack.us/my.php?image=vroemdag2008060largete5.jpg:cdj9dofu]

En voor de kinderen die ECHT geluk hadden was een droomrit weggelegd in nr 143. Een busje met een amerikaanse vlag decoratie als binneninrichting..; vlaggen over de zetels, op het dashboard…

[url=http://img511.imageshack.us/my.php?image=vroemdag2008035largery0.jpg:cdj9dofu]

Een dolle rit in een Berlingo met bulbar is uiteraard ook niet te versmaden hé
                  😉

[url=http://img508.imageshack.us/my.php?image=vroemdag2008058largeuk0.jpg:cdj9dofu]

Net op Canvas in het kinderprogramma Karrewiet kwam de vroemdag even aan bod.

Spijtig maar de enigste Porsche die even (in een flits) in beeld kwam was de 951 Martini van Chris…

Anoniem

En alles goed verlopen? Kindjes tevreden? Geamuseerd ? Geen brokken gemaakt?
                      Was er dus niet bij!de vergadering, pas gisteren aangekondigd én te Brugge, is uitgelopen tot 13h00, dus te laat om nog langs te komen…zéér jammer, sorry !
                      (sms )

net wezen kijken, was lekker druk, paar leuke wagens gezien 🙂 )

goe bezig 😉 8)

Zie aangepast post 😉
                            PS: doe dan eentje van die andere weg en hou de P 💡

[quote=”911-lover”:jrysea3j]Daar zijn derde auto’s voor 😈

😆 😆 😆 😉 [/quote]

euuhh..bij mij wordt t dan vierde…sorry.. 😳

Daar zijn derde auto’s voor 😈

😆 😆 😆 😉

[size=75:exjams74](momenteel staan er hier 4 , maar woensdag zijn er waarschijnlijk 2 weg . De zoektocht is terug bezig)[/size]

ik weet t maar soms kriebelt het he…
                                  en dan wil je weer wat anders…. 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.