vroemdag 2008

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2008

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Berichtje ontvangen, geen veranderingen sinds vorig jaar:

[i][color=darkred]
      Beste clubverantwoordelijke,
      Dinsdag 21 Oktober 2008 rekenen weer meer dan 1000 mindervalide kinderen en hun begeleiders opnieuw op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit blijft Vroemdag een onvoorstelbare belevenis waar zij elk jaar weer naar uitkijken.

De organisatie heeft ook nu weer beslist om de inschrijvingen voor dit jaar te beperken (max 250 wagens) en de wagens in een beurtrol systeem op het circuit te laten rijden (2 groepen).

Gelieve de namen van jullie deelnemers, tesamen met een korte beschrijving van hun voertuig (merk & type) terug te bezorgen aan mij, via mijn e-mail adres en dit zo spoedig als mogelijk maar in elk geval VÓÓR 30 SEPTEMBER 2008. Opgelet : het Circuit van Zolder legt een beperking op van 95 dB. Gelieve hiermee rekening te willen houden aub!

U kan hiervoor bijgevoegd excel document gebruiken indien mogelijk (= uw deelnemerslijst van vorig jaar). Begin Oktober zal ik jullie dan opnieuw contacteren met de bevestiging van deelname en verdere praktische data en richtlijnen.

Mocht U op basis van uw ervaringen eventuele voorstellen hebben om de organisatie van Vroemdag te verbeteren, dan horen wij dat graag van U. Wij zullen er zeker en vast rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Weckx,

Secretariaat Vroemdag[/i][/color]

Dus als jullie mij voor laat ons zeggen 25september jullie deelnames bevestigen kan ik Patrick onze lijst doorsturen. Ik zal alle deelnemers van vorig jaar een email sturen, nieuwe geïnteresseerden kunnen volgende document invullen en mij via email opsturen: Vroemdag 2008 inschrijving

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
      • Mooie zaak 😉
        Houdt haar maar , al rij je er (te) weinig mee .
        Ik heb hetzelfde met de CS ❗

[quote=”911-lover”:3rc0aa4l]
          Zit ik fout of heb ik iets gemist ?
          Ik dacht dat je je P verkocht had ?
          Idd tot morgen en ook ik hoop op mooi weer (of tenminste droog)[/quote]

nope p is nog altijd niet verkocht (sorry zie dat onderschrift niet is aangepast 😳 )
          broer heeft hem even gehad, paar weken erna zware hernia gekregen en ik heb t beestje na paar maanden weer terug genomen
          staat hier fijn onder dr zeiltje, rij te weinig mee helaas… 😥 🙂
          maar elke keer wel weer een genot
          sta natuurlijk altijd wel open voor een bod he 😀 D

[quote=”Luke”:3d97svjb]
            helaas niet met de P maar met de werkauto
            [/quote]

Zit ik fout of heb ik iets gemist ?
            Ik dacht dat je je P verkocht had ?
            Idd tot morgen en ook ik hoop op mooi weer (of tenminste droog)

ik ga denkelijk morgen ook ff afkomen in de namiddag
              helaas niet met de P maar met de werkauto
              tussen de werkuurtjes door, kijken of ik wat collega’s kan meekrijgen 😉 ) :-):-)
              mocht er iemand nog n passagier kunnen gebruiken 8)

is het de bedoeling dat iedereen daar samen ergens afspreekt om in groep binnen te rijden …of zijn ze daar van elk individu zelf op de hoogte? want ik zal daar maar pas ten vroegste 9 uur kunnen toekomen. Eerst de kids naar school brengen.

Alé tot morgen dan hé, hier staat cabrio al klaar, met camera in cockpit gemonteerd.

Goed slapen allemaal en tot morgen, even nog kaarsje branden voor droog weer 😉 (Hier is het nu echt prachtig weer vandaag…)

Afspraak Q8 Wommelgem

Ik probeer er ook rond 07:00 te zijn zodat we toch rond 07:30 kunnen vertrekken richting Zolder.
                    Zal in de Q8 wel een koffie drinken om wakker te worden 😉 )

Wie komt er nog tot daar:

Stefx911
                    GHHALLY
                    Rolkooi
                    ???

Voor ons ook Chris .
                      Vrouwen hebben iets meer tijd nodig 😈 😆 😆 😆

@Steff : Thx , We hebben nu een 600km er mee gereden en ze rijdt idd super . En ach het verbruik … dat betaald toch de firma 😈 😉

[ik ben er om 7 uur daar in wommelgem

Anoniem

[quote=”Setakira”:rxiry1ne]Om alles vlot te laten verlopen had ik toch graag iedereen ten allerlaatste om 8u30 verwacht (zodat ik alle ingevulde documenten op tijd kan inleveren).[/quote]
                          Das voor mij dus om 07u00 opstaan. Komt in orde…

[quote=”911-lover”:qamy95il]Wij zullen er op tijd zijn .
                            Vroeg opstaan , maar ach 😉

En idd na iets meer dan 2 jaar dienst mag de Omega vervangen worden .
                            Sinds gisteren is het een A4 Avant Quattro 2.6 V6 geworden .
                            Een zeer leuke wagen met erg weinig kilometers ( 131.000 )
                            Daar kunnen we weer een paar jaartjes plezier aan hebben

[/quote]

Zeer goede keuze Koen, ga je veel plezier aan hebben
                            Vrouwke rijdt met een A6 Avant 2.8 V6 30V Quattro (onze family car)
                            Zeer leuke wagen!

Na maximaal twee jaar ben ik meestal een wagen beu ( toch bij een dagelijkse) en is het tijd voor iets anders 😆 😆 😆

schone bak, mooie keuze
                                maar een paar jaartjes..hmm… ❓ 🙄 8)

Wij zullen er op tijd zijn .
                                  Vroeg opstaan , maar ach 😉

En idd na iets meer dan 2 jaar dienst mag de Omega vervangen worden .
                                  Sinds gisteren is het een A4 Avant Quattro 2.6 V6 geworden .
                                  Een zeer leuke wagen met erg weinig kilometers ( 131.000 )
                                  Daar kunnen we weer een paar jaartjes plezier aan hebben

Het weer zal inderdaad afwachten zijn, zal plaatselijke regenbui kunnen zijn.

Om alles vlot te laten verlopen had ik toch graag iedereen ten allerlaatste om 8u30 verwacht (zodat ik alle ingevulde documenten op tijd kan inleveren).

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.