vroemdag 2008

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2008

• Maker
    Discussie
  • Berichtje ontvangen, geen veranderingen sinds vorig jaar:

[i][color=darkred]
    Beste clubverantwoordelijke,
    Dinsdag 21 Oktober 2008 rekenen weer meer dan 1000 mindervalide kinderen en hun begeleiders opnieuw op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit blijft Vroemdag een onvoorstelbare belevenis waar zij elk jaar weer naar uitkijken.

De organisatie heeft ook nu weer beslist om de inschrijvingen voor dit jaar te beperken (max 250 wagens) en de wagens in een beurtrol systeem op het circuit te laten rijden (2 groepen).

Gelieve de namen van jullie deelnemers, tesamen met een korte beschrijving van hun voertuig (merk & type) terug te bezorgen aan mij, via mijn e-mail adres en dit zo spoedig als mogelijk maar in elk geval VÓÓR 30 SEPTEMBER 2008. Opgelet : het Circuit van Zolder legt een beperking op van 95 dB. Gelieve hiermee rekening te willen houden aub!

U kan hiervoor bijgevoegd excel document gebruiken indien mogelijk (= uw deelnemerslijst van vorig jaar). Begin Oktober zal ik jullie dan opnieuw contacteren met de bevestiging van deelname en verdere praktische data en richtlijnen.

Mocht U op basis van uw ervaringen eventuele voorstellen hebben om de organisatie van Vroemdag te verbeteren, dan horen wij dat graag van U. Wij zullen er zeker en vast rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Weckx,

Secretariaat Vroemdag[/i][/color]

Dus als jullie mij voor laat ons zeggen 25september jullie deelnames bevestigen kan ik Patrick onze lijst doorsturen. Ik zal alle deelnemers van vorig jaar een email sturen, nieuwe geïnteresseerden kunnen volgende document invullen en mij via email opsturen: Vroemdag 2008 inschrijving

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 89)
    • 😯

Koen! Ge hebt een nieuw werkpaard??

Pfff, ik vrees ook voor het weer! Regen… Niet dat de Porsche daar niet tegen kan, maar idd, op circuit rijden met zo’n weer…

Deze “zomer” zit echt ALLES tegen ivm het weer!!!

PS, Seta, rond welk uur worden we daar weer verwacht juist?

Hebben jullie het weer al gezien voor dinsdag 😥 😥 😥

Regen , regen en nog eens regen 👿
        Als jullie het niet erg vinden en het zou idd strontweer zijn wil ik gaan rijden met het “nieuwe” werkpaardje ipv met de Porsche .
        Ik ben zoals de meesten weten als de dood voor een nat wegdek en zeker met een 2 wiel aangedreven wagen .
        Met de quattro zie ik dat wel zitten .
        En er zit toch ook een leuke motor in 😉

Best tegen 7:30 daar verrekken richting zolder?

Hiermee bedoelen we het tankstation na Wommelgem, net voor de afslag E34 en de E313 doorgaat naar Lummen.

Anoniem

[quote=”GHHALLY”:xq2d2u43]Zoals elk jaar………Wommelgem @ 7u30 – 8u00?[/quote]

Beetje uitleg graag, Wommelgem… afrit? parking in de buurt?
              Zal er tegen 8h00 proberen te geraken ( Brugge).
              Indien Wommelgen gemist, waar is de verzamelplaats in de padock?
              Hopend op droog weer!!!
              Gr,

[quote=”GHHALLY”:9b638xc7]Zoals elk jaar………Wommelgem @ 7u30 – 8u00?[/quote]

Voor mij ok

Wie komt er allemaal naar daar:

Stefx911
                GHHALLY
                Rolkooi

Zoals elk jaar………Wommelgem @ 7u30 – 8u00?

[gaan we in antwerpen samen kommen ❓

damn, zo’n kloefen 😆

[quote=”porsche914orange”:1ysyfse5]en hoe zit het dan met je 928 racer? 😉 ❓ [/quote]

Die komt, die komt… maar er kruipt véééééél werk in hoor en ook de onderdelen komen niet altijd even snel uit de USA aan en dan nog dikwijls eens verkeerd… Vroemdag is nog steeds het doel waar mn pa naartoe werkt… smiddags, savonds en vanaf nu ganse weekends gaat ie eraan verder doen…. probleem met mn pa is, terwijl ie bezig is, ziet ie steeds nog andere uitdagingen of mogelijke verbeteringen etc… 😛

Bandjes zijn gisteren ook eindelijk toegekomen en al direct op de zante getrokken zie:

Zijn zelfs nog wat te smal voor op deze velgen, mocht gerust 355 breed geweest zijn, voor de volgende set 😀

en hoe zit het dan met je 928 racer? 😉 ❓

[quote=”Steven964″:2hvw3mq7]héhé, ja, is nog nen old-skool beemer 😀

Speciaal ingevoerd Italiaans model, ben nog aant wachten op papieren van DIV…

Wordt momenteel verbeterd remsysteem opgestoken en heel misschien tegen vroemdag ook al hardere ophanging… zouden dan nog Toyo R888 moeten opkomen ook, maar alles op zijnen tijd 8) [/quote]

Was om fiscale redenen enkel bestemd voor de Portugese en Italiaanse markt.

Met slechts ong. 3750 exemplaren (2- als 4-deurs) redelijk exclusieve kleine M3.

héhé, ja, is nog nen old-skool beemer 😀

Speciaal ingevoerd Italiaans model, ben nog aant wachten op papieren van DIV…

Enkele piccies voor de liefhebbers:

Wordt momenteel verbeterd remsysteem opgestoken en heel misschien tegen vroemdag ook al hardere ophanging… zouden dan nog Toyo R888 moeten opkomen ook, maar alles op zijnen tijd 8)

Dat zijn idd nog de leuke 😉

Nog net op tijd gezien, je hebt een PM Steven 🙂

BMW E30? Dat is nog één van de laatste goede BMWs zeker hé 😉

…..

Net eens gegoogled, yep dat is nog zo ene van de goede dus mag mee 😆

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.