vroemdag 2008

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2008

• Maker
    Discussie
  • Berichtje ontvangen, geen veranderingen sinds vorig jaar:

[i][color=darkred]
    Beste clubverantwoordelijke,
    Dinsdag 21 Oktober 2008 rekenen weer meer dan 1000 mindervalide kinderen en hun begeleiders opnieuw op jouw medewerking. Voor kinderen met verminderde of geringe mobiliteit blijft Vroemdag een onvoorstelbare belevenis waar zij elk jaar weer naar uitkijken.

De organisatie heeft ook nu weer beslist om de inschrijvingen voor dit jaar te beperken (max 250 wagens) en de wagens in een beurtrol systeem op het circuit te laten rijden (2 groepen).

Gelieve de namen van jullie deelnemers, tesamen met een korte beschrijving van hun voertuig (merk & type) terug te bezorgen aan mij, via mijn e-mail adres en dit zo spoedig als mogelijk maar in elk geval VÓÓR 30 SEPTEMBER 2008. Opgelet : het Circuit van Zolder legt een beperking op van 95 dB. Gelieve hiermee rekening te willen houden aub!

U kan hiervoor bijgevoegd excel document gebruiken indien mogelijk (= uw deelnemerslijst van vorig jaar). Begin Oktober zal ik jullie dan opnieuw contacteren met de bevestiging van deelname en verdere praktische data en richtlijnen.

Mocht U op basis van uw ervaringen eventuele voorstellen hebben om de organisatie van Vroemdag te verbeteren, dan horen wij dat graag van U. Wij zullen er zeker en vast rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Weckx,

Secretariaat Vroemdag[/i][/color]

Dus als jullie mij voor laat ons zeggen 25september jullie deelnames bevestigen kan ik Patrick onze lijst doorsturen. Ik zal alle deelnemers van vorig jaar een email sturen, nieuwe geïnteresseerden kunnen volgende document invullen en mij via email opsturen: Vroemdag 2008 inschrijving

14 reacties aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
    • Hallo Seta

‘k zal er dit jaar niet bij zijn met de rode flatnose.
      De brulpijp van DP Motorsport zit er momenteel onder, te veel herrie … op Zolder spijtig genoeg niet toegelaten, te meer daar ik er vorig jaar al werd uitgesloten met een stiller exemplaar.
      Ga nu het risico niet lopen dat ik er onmiddellijk wordt afgehaald.
      Rij in oktober dan maar eens in Franchorchamps ter compensatie.

In ieder geval veel leute gewenst mét de kids …
      en tot later op een ander event !

Groeten
      Bruno

voila ik heb alles doorgestuurd…ik kijk er al naar uit 😉

Anoniem

[quote=”Setakira”:12ejdd0k]Nog iets meer info nodig maar dus zo goed als zeker erbij
          Porsche 911 SC
          Porsche 993 Turbo
          Corvette Z06[/quote]
          Ene van hier ?

[quote=”Setakira”:1nxiqju9]We zitten dus weer met een paar duizenden pks dit jaar 😉 [/quote]

Zeker weten van wel

tot nu toe reeds zeker:

Porsche 964 Turbo 3.6
              Porsche 964
              Porsche 964
              Porsche 993 Cabrio
              Porsche 911 3.2
              Porsche 944
              Porsche 944 Turbo
              Porsche 928 Racer or Dodge Ram SRT10 Viper powered
              DAX RUSH HAYABUSA TURBO
              DAX RUSH Rover V8

Nog iets meer info nodig maar dus zo goed als zeker erbij
              Porsche 911 SC
              Porsche 993 Turbo
              Corvette Z06

Tov de mails die ik verstuurd heb wacht ik nog op 6 anderen of ze opnieuw willen meerijden dit jaar, Olav zal zowiezo terug meedoen denk ik dus nog een Porsche 911 3.2 erbij 😉

Enkel Bart heeft gemeld dat hij past voor dit jaar…

We zitten dus weer met een paar duizenden pks dit jaar 😉

Geen probleem hoor.
                Vorig jaar reed er een Dax Rush Hayabusa turbo en een Dodge Ram SRT10 met Viper motor mee.
                Ook via het forum hier ingeschreven…

met de corvette Z06 😳 ik weet ik zit hier een beetje op het verkeerde forum…maar ik heb hier een paar toffe gasten leren kennen , en af en toe lees ik nog wat mee… 😉

[quote=”turbowannes”:1gwktsy2]ik zou me ook graag inschrijven , maar de link werkt niet bij mij…[/quote]

Mailtje naar SetaKira.
                    Die heeft dat de afgelopen jaren steeds heel goed georganiseerd voor ons!

Met welke wagen kom je dan?

ik zou me ook graag inschrijven , maar de link werkt niet bij mij…

Anoniem

Ik ben er ook met de Martini.

[quote=”911-lover”:vxsjrxhg]Koen Put met Rode 944[/quote]
                          Ne rooie ? Heb je de witte laten spuiten of ist nen andere ?

Neen hoor , zo ver rijdt ik echt niet 😆 😆 😆

Zonder tegenbericht ook terug van de partij.

Misschien dat we terug kunnen afspreken aan de Q8 in Wommelgem zoals de vorige jaren?

Wij zijn er bij .
                                Ik heb vervanging kunnen zorgen voor die dinsdag tot 18u? Daarna moeten we terug op het werk zijn .

Koen Put met Rode 944

14 reacties aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.