Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie
  • Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
    Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
    2.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 168)
    • [quote=”911-lover”:2i27i4ml]@Xiphias : Ben jij ook op het Subaruforum ❓ Daar is IEMAND die identiek hetzelfde lijstje van links als jij hier geplaatst heeft[/quote]
      neen, zal overgenomen hebben, ik heb het ook naast lotusforum en porscheofrum ook op autoforum geplaatst

@Xiphias : Ben jij ook op het Subaruforum ❓ Daar is IEMAND die identiek hetzelfde lijstje van links als jij hier geplaatst heeft

Schitterende dag gehad, thanks voor de org. Setakira. Ook zeer mooie fotos gevonden van mijne 993. 8) 8) 8)
          Ben er volgend jaar zeker terug bij. 8) 8) 8)

Dan heb je heel veel geluk gehad .
            Ik heb het 2 keer meegemaakt en dat is echt niet leuk. (Eén keer met een vervangwagen van de garage en één keer met mijn Lila Corsa nadat ze er nieuwe velgen hadden ondergeplaatst)
            Gelukkig telkens goed gehandeld en nul schade aan overgehouden
            Gelukkig telkens een achterwiel , ik moet me niet voorstellen wat er gebeurde als een voorwiel afvloog

[quote=”chris_lbr”:3u7czyn7][quote=”Audiotronics”:3u7czyn7]De laatste toeren kreeg ik links achteraan “kloppende geluiden”. Bij het naar huis rijden moest ik vaststellen dat de wielbouten waren losgekomen (met dank aan mijn engelbewaarder dat ik geen wiel heb zien vliegen). Ik moest ‘s morgens nog met Chris lachen omdat hij zijn wielbouten ging controleren. Vanaf nu gaan de wielbouten dus regelmatiger gecontroleerd worden 🙂 [/quote]
              Blijkbaar véél chance gehad Jimmy… 😕 [/quote]

Zwijgt stil. ik stuurde eerst een sms naar mijn vrouw dat ik misschien langs Verellen ging afkomen omdat ik mogelijk stukken had. Ik dacht aan een cardan of zoiets? Even later stuurde ik een sms dat het opgelost was omdat er een paar wielbouten los stonden. Ze belt direct terug en zegt dat dat wel niet plezant was om zo een sms te ontvangen. Die vroeg ook van “wat als uw wiel eraf was gegaan” 😆 Weer een levensles in het nakijken van de wagen alvorens op het circuit te gaan 😳

En ik ben Sonja ook een paar keren voorbij gegaan. Want ze mocht niet harder van de baancomissarissen 😛
              Maar ik zou er toch niet graag een duel mee aangaan. Zij zal wel vééééééééééél meer ervaring dan ik hebben 👿

Anoniem

XiPHiASn[quote]Lijstje videos en foto’s Vroemdag 2009

blijven “updaten” ❗

Vele foto’s in deze reeks spreken voor zich! DE motivatie om het verder te blijven doen!
                http://picasaweb.google.nl/Eymardschool/Vroemdag2009#
                [attachment=2:1ex3nwy3]

Ik rij regelmatig met Skylimit, maar ik neem meestal maar één uurtje of twee. Geen idee of we elkaar daar al ontmoet hebben op het circuit.
                    Eigenlijk ben ik gewoon “gezond geinteresseerd” in de andere deelnemers en hun wagens.
                    Als ik bepaalde auto’s een paar keer op het rechte stuk kon voorbijgaan heb ik wel eens interesse in welke wagen dat nu precies is. Zelf ben ik enorm gepassioneerd door auto’s, de techniek en wat eronderhuids getuned is.

Ik wil zeker niet de eerste zijn en ik ben ook zeker niet de beste rijder. Ik rij recreatief op circuit en ‘probeer’ mijn best te doen en vooral veel te leren.

Anoniem

Qua snelheid zal je onze 951 momenteel nog wel makkelijk kunnen kloppen, qua baanligging is dat al iets anders.
                      De motor die er nu in ligt levert geen 200pk meer. Volgend jaar hopen we met een andere geprepareerde motor + een Bolbering-turbo 300pk eruit te halen. Je moet maar eens tesamen met ons komen vrij rijden bij Skylimits. We beginnen terug te rijden vanaf maart…

Sorry dat ik interesse heb in jullie wagens.

En ik spreek mezelf helemaal niet tegen. Dus als je iemand voorbijsteekt ga je voluit…
                        Maar laat maar zitten? Ik dacht even gezellig na te praten cross-merk over een gezellige dag, maar precies ben ik hier niet gewenst.

[quote=”XiPHiAS”:1veh86s7]Hoeveel pk op hoeveel gewicht heb jij met je 944 turbo?
                          Ik ben U een paar keer voorbijgegaan en vond dat zeer vreemd.[/quote]

[quote=”XiPHiAS”:1veh86s7]Is geen antwoord op mijn vraag hé … ik ging ook niet volluit, maar op de rechte stukken dan trek je toch es goed door? Ik vond die Aston Martin DBS zelfs in de weg rijden 😉 )
                          [/quote]

Bekijk je eerste post en je tweede . Die praten elkaar tegen dat het schoon is om te zien. Zelfs in je tweede bevestig je de gedachten van mij en Chris

[quote=”chris_lbr”:1veh86s7]die heeft wel een paar kinderen gehad die schrik hadden. Dat + het feit dat we tenslotte niet aan het racen waren (geen helm en een hoop rijders die niet eens weten hoe ze op circuit moeten rijden, kon je goed aan de rijlijnen zien) maakte dat Sonia zeker niet voluit wou gaan.
                          Met de kids aan boord heb ik mij trouwens ook redelijk rustig gehouden.quote]

[quote=”911-lover”:1veh86s7]Waarschijnlijk omdat het hier GEEN race was maar rijden met andermans kinderen .
                          Dan ga je niet voluit , maar bezorg je de kinderen een leuke dag .
                          Ook ik heb velen laten passeren die ik zeker aankon 💡 [/quote][/quote]

Wij beiden hebben dus WEL DEGELIJK een antwoord op je vraag gegeven ❗
                          💡 💡 💡

[quote=”chris_lbr”:j4vp1f46]Sonia heeft met de 951 gereden. Maar die heeft wel een paar kinderen gehad die schrik hadden. Dat + het feit dat we tenslotte niet aan het racen waren (geen helm en een hoop rijders die niet eens weten hoe ze op circuit moeten rijden, kon je goed aan de rijlijnen zien) maakte dat Sonia zeker niet voluit wou gaan.
                            Met de kids aan boord heb ik mij trouwens ook redelijk rustig gehouden. Tijdens het vrij rijden was het wel wat anders… :mrgreen: [/quote]

[quote=”911-lover”:j4vp1f46]Waarschijnlijk omdat het hier GEEN race was maar rijden met andermans kinderen .
                            Ook ik heb velen laten passeren die ik zeker aankon 💡 [/quote]

Is geen antwoord op mijn vraag hé … ik ging ook niet volluit, maar op de rechte stukken dan trek je toch es goed door? Ik vond die Aston Martin DBS zelfs in de weg rijden 😉 )

ps. fotolijstje geüpdated!

Anoniem

Sonia heeft met de 951 gereden. Maar die heeft wel een paar kinderen gehad die schrik hadden. Dat + het feit dat we tenslotte niet aan het racen waren (geen helm en een hoop rijders die niet eens weten hoe ze op circuit moeten rijden, kon je goed aan de rijlijnen zien) maakte dat Sonia zeker niet voluit wou gaan.
                              Met de kids aan boord heb ik mij trouwens ook redelijk rustig gehouden. Tijdens het vrij rijden was het wel wat anders… :mrgreen:

Waarschijnlijk omdat het hier GEEN race was maar rijden met andermans kinderen .
                                Ook ik heb velen laten passeren die ik zeker aankon 💡

Chris,

Hoeveel pk op hoeveel gewicht heb jij met je 944 turbo?
                                  Ik ben U een paar keer voorbijgegaan en vond dat zeer vreemd.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 168)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.