Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
      Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
      2.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 168)
    • Anoniem

[quote=”etieke”:1qriq54a]hmmmmmm
        ik wil nooooooooooooooooooooooooooooooooog es
        bij deze schijf ik mij in voor volgend jaar
        of ist nog te vroeg 😆 😆 [/quote]
        Ook als het regent ? Want das wel andere koek… 😉

deju he ,zelfs op het circuit wordt je geflitst 😛 P P
          gelukkig zonder de boetes
          zeer mooie fotos

hmmmmmm
          ik wil nooooooooooooooooooooooooooooooooog es
          bij deze schijf ik mij in voor volgend jaar
          of ist nog te vroeg 😆 😆

Anoniem

[quote=”Audiotronics”:15a7op1o]De laatste toeren kreeg ik links achteraan “kloppende geluiden”. Bij het naar huis rijden moest ik vaststellen dat de wielbouten waren losgekomen (met dank aan mijn engelbewaarder dat ik geen wiel heb zien vliegen). Ik moest ‘s morgens nog met Chris lachen omdat hij zijn wielbouten ging controleren. Vanaf nu gaan de wielbouten dus regelmatiger gecontroleerd worden 🙂 [/quote]
            Blijkbaar véél chance gehad Jimmy… 😕

Ze vallen toch best mee (buiten dat ik nergens opsta 😥 )

😉

http://www.flickr.com/photos/38565168@N … 631317480/

Hij moet nog wel wat leren om goede foto’s te nemen 😳

Ik ben benieuwd of er ook fotootjes van mij op het circuit verschijnen .
                    Die zou ik ook eens graag gehad hebben en mijn vrouwtje durft niet met mijn fototoestel werken. 😥

Het was een geslaagde dag met dank aan Setakira en de organisatie. Vroemdag 2010 staat al zeker genoteerd 😉

Enkele citaten :

*/ De laatste toeren kreeg ik links achteraan “kloppende geluiden”. Bij het naar huis rijden moest ik vaststellen dat de wielbouten waren losgekomen (met dank aan mijn engelbewaarder dat ik geen wiel heb zien vliegen). Ik moest ‘s morgens nog met Chris lachen omdat hij zijn wielbouten ging controleren. Vanaf nu gaan de wielbouten dus regelmatiger gecontroleerd worden 🙂

*/ Op een gegeven moment kwam ik met Chris samen uit een bocht en … weg was de turbo. Op dat moment voelde ik me “klein” met maar 325 paardjes. Een 993TT is en blijft toch één van de mooiere porsches.

*/ In de voormiddag zaten er twee meisjes achteraan. Telkens ik vertrok zei ik dat ze het moesten zeggen als het te hard ging. Opeens beginnen die twee meisjes achteraan te schreeuwen. Ik vraag “gaat het te hard” maar neen ze zeiden enkel “rapper rapper” 😆

*/ ‘s Namiddags had ik een jongen van een 11/12 jaar vooraan zitten. Op een gegeven moment ziet die lijkbleek, zegt geen woord meer maar maakt enkel slikgeluiden. Dan ben ik maar rustig naar de pits gereden in de hoop dat ik achteraf geen “poetswerk” had. De begeleidster moest hem wel ondersteunen bij het uitstappen.

Foto’s volgen als ik ze doorkrijg. Een klant/kameraad heeft foto’s aan het nemen geweest van de wagens op het circuit. Hij ging ze ofwel doorsturen ofwel op USB stick plaatsen en brengen.

Hey Porschevrienden!

Hier een bericht van een vroemdagdeelnemer. Het was inderdaad veel beter met de 2 groepen.
                        Ik moet toch opmerken dat de Porscherijders zeer gediciplineerd zijn, en dat kon je niet van alle deelnemers zeggen vond ik 🙂
                        Als onze foto’s online staan zal ik ook een berichtje nalaten hier.

Sportieve groet,
                        Frederik VC
                        Lotus Elan 100.TUS 🙂

Anoniem

Had (heb) er ook last van, wat nomaal is. Bij het naar huis rijden enkel keren goed zig zag en ‘t was al een stukske beter, alhoewel de achterste hebben het gehad 😐
                          rollen van het rubber…

PT

Soit, dus niet echt iets om me druk over te maken.
                            Zal ze morgenavond eens zonder schoenen zetten :mrgreen:

THX !

Ga je morgen mee naar Francorchamps 🙄 😉

@PT
                              : Het kan idd te maken hebben met te hoge bandendruk . Het kan ook te maken hebben met “klodders” rubber die door het heetrijden aan je banden kleven (samen met steentjes) 💡

Anoniem

Amai, ik heb ook genoten.
                                ‘s morgens een beetje aftasten en op da namiddag volluit gegaan.
                                Was ook tof dat we langer konden rijden.
                                Ik heb al zin om morgen terug te racen. 😉
                                De microbe heeft me gebeten.

PT

Kan mij trouwens iemand zijn advies geven over trillingen in het stuur bij hevig afremmen (cfr. den djimmy zoals ze zeggen).
                                  Hoe langer ik op het circuit zat hoe heviger ! Te wijten aan te hoge bandendruk ?? Voorraan zijn er nieuwe banden gelegd,…de achterste zijn ‘nu’ wel aan vervanging toe.

Graag jullie reactie !
                                  Thx.

Ze staan er allemaal (546) op .
                                    Wie een foto wil hebben moet die maar rippen . Je kan elke foto vergroten tot zijn origineel (1728×1152)
                                    Ik zal hier een paar teasers zetten

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.