Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
      Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
      2.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 168)
    • PT

Schitterende dag waarvoor dank aan Seta en de voltallige vroemdagorganistatie 2009 ❗
        Het rijden was vooral in de 2de sessie erg leuk, (vlotter dan de eerste).

Lachende kindjes,….blije gezichten,… meer moet het voor mij niet zijn. De volgende editie ben ik zeker terug van de partij. 😆

@ 911-lover of moet ik ‘huisfotograaf’ zeggen 😉 : Bedankt voor de mooie fotoreportage en de moeite !!! THX KOEN !!!

@ Reys : Als je Koen zijn reportage opent klik je gewoon op de gewenste foto, die zal in een nieuwe browser verschijnen. Rechts-klikken op deze foto en klikken op afbeelding opslaan als of save picture as indien engelse versie. Dan heb je ze onmiddellijk.

Tot de volgende !!

Anoniem

Editie 2008 net niet kunnen meedoen, toen vond ik het een beetje jammer…nu na editie 2009 nog meer! Prima dagje!
          Dank aan Seta voor het organiseren en speciaal voor het nieuwe eetbonnetje 😉
          Het rijden was tof (volgende keer dot 5 ipv 4 in ‘t karreken doen, remt langer beter en geeft minder kans op koppelings vertraging) ook vele gezichten op niknames kunnen plaatsen.
          Maar ‘t allerbeste was het verhaal van één van mijn copilootjes over zijn ma, pa en broer en het feit dat hij in volle blijdschap zei dat ga ik hen allemaal vertellen als ik thuis kom heeft mij enorm gepakt!
          Missie volbracht 😀

De foto’s 😛
          Alle foto’s van n° 134 / 136 mogen per mail verstuurd worden, bij voorbaat DANK!!!!

Bedankt voor de fotos Koen !

ps, van die Martini Porsche heb ik er ook een paar toffe, maar die online zetten is zo mijn ding niet, maar wie ze wil, laat iets weten dan mail ik ze.

Thanx voor de ferm fotookes Koen, ik ga eens bij Julle horen voor deze van onze eerste sessie in de morgen 😉

En dan zouden er nog via de kameraad van Jim ook nog een reeks moeten binnenkomen. Filmpje kan ik pas vanaf morgenavond eens bekijken. Dus er volgt nog moois :mrgreen:

Anoniem

Fantastisch dagske gehad en vooral veel kinderen blij gemaakt. Ik had het geluk dat die bij mij allemaal zo rap mogelijk wilden. Sonia heeft er een paar gehad die duidelijk hun angst moesten overwinnen…wat overigens goed gelukt is.

Wel 1 minpunt : geluid. Ik was de allereerste vanmorgen die het circuit op mocht en in de 2de ronde had ik in Bianchi al +98dB… Ik heb me dus de hele dag serieus mogen koest houden na Bianchi 👿 👿 👿

Dikke merci voor de organisatie Seta … 😉

Vrij rijden was ook heavy. TT goed de sporen kunnen geven en op ‘t laatste niet meer gezien naar de geluidsmeting. ‘t Was nu of nooit.
                Topsnelheden :
                – einde rechte stuk voor de eerste linkse : 183 km/h
                – einde rechte stuk na Bianchi voor de 1ste chicane : 195 km/h

Das ze nu nog eens durven zeggen dat ne Porsche van +13 jaar oud niet vooruit gaat… 😆 😆 😆

Ik ben de foto’s aan het uploaden .
                  De eerste staan er al .
                  Klik even op http://www.porsche968cs.be en dan op de juiste album .
                  Dadelijk even eten maken en eten en daarna komt de rest (de mooiste imho)
                  Er waren echt wel nobele bolides vandaag .
                  Ik denk aan die 2 Ferrari’s , Lambo Murcielago , Aston Martin x3 (Volante , DB9 en DBS) , Lotus 2Eleven , Morgan Aeromax , …
                  Zoveel exclusieven waren er in de vorige versies niet

[quote=”911-lover”:iio31tyi][quote=”stefx911″:iio31tyi]Toen de tweede groep de eerste sessie reed toch enkele keren de ambulance en takelwagen voorbij zien komen.
                    Iemand gezien wat er gebeurd was?[/quote]

Die ambulance was voor de kinderen met rolstoel mee te nemen op het circuit (is elk jaar zo)
                    De takelwagen weet ik niet . Eénmaal eenAX zien rondgaan doch die kon op eigen kracht terug weg geraken[/quote]

Heb anders ook een kindje met rolstoel meegenomen… (zonder de rolstoel uiteraard)

Opnieuw een geslaagde vroemdag!
                      Thx Seta! 😀

[quote=”stefx911″:lqgi2132]Toen de tweede groep de eerste sessie reed toch enkele keren de ambulance en takelwagen voorbij zien komen.
                        Iemand gezien wat er gebeurd was?[/quote]

Die ambulance was voor de kinderen met rolstoel mee te nemen op het circuit (is elk jaar zo)
                        De takelwagen weet ik niet . Eénmaal eenAX zien rondgaan doch die kon op eigen kracht terug weg geraken

Ik vond het ook een super dagje en Justin heeft zich ook super geamuseerd .
                          Magda iets minder maar that’s life when you are a wife 😈 😆
                          Ook van hieruit dan aan Seta voor de vlekkeloze organisatie .
                          Ik had me helaas een klein beetje vergist .
                          Ik dacht de tweede sessie op te geven zodat we toch foto’s van onze wagens op het circuit hadden (iedereen reed in dezelfde sessie) en was in de veronderstelling dat er nog een derde sessie zou zijn . Helaas was dat dit jaar anders en om 13.45u dacht ik van het heeft geen zin meer (vroeger was alles op ronde uren)
                          Groot was dan mijn verwondering (was met Silvain en Jokke maar aan het keuvelen geslagen dan) dat men kon doorrijden tot 14.30u.
                          Had ik dan toch maar om kwart voor in de wagen gestapt 🙁
                          Ook had ik geen helmen bij dus ook geen vrij rijden (vergeten)

Het goede nieuws is dat ik dus hopen foto’s heb van iedereen hier die deelnam .
                          Die zullen blij zijn .
                          Ik heb een kleine 700 pics gemaakt en er zijn er maar een kleine 100 die niet goed waren .
                          Dus pics genoeg .
                          Die volgen later als ze geupload zijn

Heb op het einde een begeleidster meegenomen.
                            Zij vertelde dat die kindjes daar dus al weken op voorhand enorm naar uitkijken.
                            Leuk dat we hiermee mogen helpen.

Toen de tweede groep de eerste sessie reed toch enkele keren de ambulance en takelwagen voorbij zien komen.
                            Iemand gezien wat er gebeurd was?

Ook dank aan iedereen die meegekomen is. De kindjes hebben echt weer de dag van hun leven gehad. En het weer was perfect.
                              Volgend jaar is het de 20ste editie, dan zal er waarschijnlijk nog iets speciaals gebeuren.

Inderdaad wel jammer van die dBs, kan niet anders, ze krijgen volgens de “zolder”wet maar 95dB maximum…

Ik moet wel zeggen dat de opsplitsing dit jaar ervoor gezorgd heeft dat men vlotter en veiliger kon rijden. En inderdaad vooral in de namiddag ging alles goed tot die schuiver van die caterham in de grindbak.
                              Ik heb een dikke 130km op het circuit gereden met de kindjes 🙂 .

Grappigste quote van een ventje in de namiddag: Wat voor auto is dit? … (ik:)Een Porsche … (hij:)Jamaar je hebt geen dak, wat voor auto is dit?… (ik:)Ja hoor, dit is een Porsche cabrio 😉

En het eerste ventje (11j) ‘s morgens: Wauw, dat is plezant. Hou oud moet je minstens zijn om hier te mogen rijden :mrgreen:

k,vond het zeer leuk en zeker voor herhaling vatbaar
                                bedankt

enkele sfeerbeelden…

Ook ik heb genoten, vooral na de middag was het prettig rijden.
                                    Let the beast go! alleen maakt de beest te veel dB, is tnie voor de flitsers dan moet je voor geluidsmeters vertragen, nie normaal vind ik dat…
                                    In ieder geval dank aan Setakira / organisatie en hopelijk tot een volgende!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.