Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
      Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
      2.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 168)
      • Net terug thuis van een zeer leuke dag. Weer heel wat rubber achtergelaten en kindjes doen genieten…

Voorlaatste ronde (pas) een waarschuwing gehad voor teveel db (95,2)
        Laatste ronde geëindigd met een slippertje met een begeleidster;-)

Wederom dank aan Setakira voor de organisatie!

daarnet met de collega’s even gaan kijken,
          t was de moeite, er reden heel wat mooie bakkies mee
          en t forum was goed vertegenwoordigd 🙂 )

[quote=”Pieren”:1etjt4yz]Misschien domme vraag/opmerking… moeten we kotszakjes voorzien 💡 , mocht er eentje ziek worden van rondjes te draaien, of gebeurt dit niet zo vaak… voor mij is dit nieuw he. 🙄 [/quote]

Op één jaar na dat ik niet meekon (2 jaar geleden ) rij ik al meer dan 10 jaar mee .
            Nog nooit één ziek kind gehad , gezwijge van kotszakjes .

in totaal 237 wagens met 3 die in alle sessies, bij ons (de zware wagens) zijn we met 127

Anoniem

Heb je enig idee met hoeveel wagens we de baan op gaan ? Kwestie van een idee te hebben hoe lang de file gaat worden om de pitlane in te rijden…

Koffie is er met hopen ‘s morgens en ‘s middags maar ik denk niet dat er croissants ofzo zijn, deze heb ik wel nooit gezien 😕

‘s Middags is er bij lunkpakket ook soep.

Zo we rijden allemaal in dezelfde groep, de rode = eerste groep dus, hopelijk is iedereen er mooi op tijd hé 😉
                  Alle porsches rijden in de eerste groep behalve één enkeling met een 924… Ken ik wel niet.
                  We zitten tussen een lamborgini, lotussen, Aston Martins, zwardere bmws, corvettes, caterhams, cobras, ferrari, marcos, mitsubishi evos, subarus, triumph, enz, de zwaardere wagens heb ik de indruk. Groene groep lijken mij stuk trager zoals de oldtimers en kleintjes (saxi, 205 , enz,)

Hier cabrio wegens omstandigheden in het donker met spots moeten kuisen, geraakte niet eerder hier. Tot morgen allemaal, ‘t zal mooi weer worden :mrgreen:

OK, zakjes liggen klaar 😆

Ben wel eens na één rondje binnengereden omdat het kindje wat groen werd en ik niet meer snel mocht rijden… dus pinker op en stilletjes naar de pits.
                      Dat was wel in de namiddag net na het eten…

Anoniem

Ik heb toch altijd een paar kotszakjes bij. En als we vertrekken vraag ik altijd of ze er goed tegen kunnen en dat ze het moeten zeggen als het te hard gaat of ze zich niet goed zouden beginnen voelen. Zelf heb ik het nog ni meegemaakt dat er ene ziek begon te worden. Maar anderen wel. En ge moogt gerust zijn, da blijft nog ne ferme tijd nastinken… :mrgreen:

Misschien domme vraag/opmerking… moeten we kotszakjes voorzien 💡 , mocht er eentje ziek worden van rondjes te draaien, of gebeurt dit niet zo vaak… voor mij is dit nieuw he. 🙄

be benieuwd om je CS in nieuwe look live te zien Koen
                            Op foto ziet het er alvast veelbelovend uit!

Het weer ziet er idd goed uit, nog iets beter dan vandaag:
                            http://www.bdb.be/Productendiensten/Wee … fault.aspx

Tot morgen

Ons P-tje staat ook onder het zeil te wachten tot dinsdag .
                              We zijn er ook klaar voor

Anoniem

Ik zen er ook klaar voor; vorige vrijdag P volgetankt en effe korte rit gemaakt.
                                Alles nog in orde. 🙂
                                En het weer ziet er prima uit vr dinsdag 13° en licht bewolkt.
                                Tot overmorgen aan de Q8.
                                Ik zie ernaar uit. :mrgreen:

Anoniem

Waren er ook geen croissants en/of chocoladebroodjes ‘s morgens bij de koffie ? Dacht van wel verleden jaar.

Seta… please confirm…

ok thx

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.