Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie

• Setakira
    Deelnemer

Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
      Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
      2.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 168)
      • Tot nu toe nog geen kinderzitje nodig gehad. Had wel steeds een verhoger bij.

Je krijgt als piloot een lunchpakket aangeboden. Ook soep en koffie worden gratis aangeboden.

moeten we kinderzitjes voorzien of is dat niet nodig?
          kun je daar eten of moet jezelf bokes meebrengen?

Anoniem

Juist gedaan met de 2 machientjes proper te maken. Blinken weer lekker, vooral den TT… 😀
            Sonia en ik zijn er klaar voor…

Yup mooi weer voorspelt, hopelijk hebben ze ook gelijk onze weer-mannen en vrouwen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Zal proberen om er voor 9uur te zijn, als er nie te veel file is hé. 👿 👿 👿

Ik heb het gisteren gezien .
                SUPERRRRRRRrrr (zowel voor ons als voor de kinderen)

Anoniem

Back on topic : ze geven heel goed weer voor dinsdag. 😀 ‘t Zal dus wel iets drukker zijn dan vorig jaar…

Anoniem

[quote=”stefx911″:1o581p7q]

Remenber Gilles Villeneuve die in 82 het leven liet in Zolder tijdens F1….[/quote]

Beste stefx911, inderdaad 8 mei 1982, zaterdagmiddag…voor mij een zéér zwarte dag… Gilles was (en is nog steeds) mijn idool!!!!!

Door een stom toeval was ik die zaterdag niet te Zolder voor de kwalificaties…
                    Jammer dat een ruzie met zijn toenmalige boezemvriend Pironi eigenlijk aan de basis lag
                    van zijn ietwat onbezonnen poging om toch de pole terug te pakken op Pironi.
                    Een ruzie ontstaan te Imola, door het negeren van teamorders door Pironi en diens uitspraken achteraf…
                    Dat Jochem Mass te traag opzij ging en Gilles net langs diezelfde kant wilde passeren is louter een raceactie met dramatische gevolgen 😥

De F1 was tot 1984 te gast in Zolder, fantastische tijden…alleen spreekt men nu niet meer over de F1-boxen, maar die zijn er inderdaad
                    nog.

Wow serieus off-topic 😳

Dan ga ik er met de CS niet op .
                      Dan moeten ze maar tevreden zijn met de Quattro 😉

Ik hoop het ook Koen.

Vorig jaar was het toch wat minder met die regen…

Leuk , nog 4 daagjes .
                          En nu hopen dat het weer ons gunstig gezind is

[quote=”reys”:fmr13xhy][quote=”chris_lbr”:fmr13xhy][quote=”reys”:fmr13xhy]Nog straffer, ‘t is eigenlijk één van m’n exen…. 😈

ok, ter zake; zal er een uur van samenkomst worden bepaald of verwacht men ons tegen 8h, en waar in het paddock precies?[/quote]
                            Is aan de F1 boxen. Wij zullen er tegen een uur of 9 zijn. Er is toch tijd genoeg om te rijden want ‘t is open pitlane…[/quote]

dank, maar F1 boxen in Zolder? denk dat je deze topic met een ander mixed “dagje Francor..” of heb ik het verkeerd?[/quote]

Remenber Gilles Villeneuve die in 82 het leven liet in Zolder tijdens F1….

ter info:

[color=#0000FF]Beste,

Bij deze danken wij u voor uw aanvraag tot inschrijving voor Vroemdag 2009 en kunnen wij U ook melden dat U en/of al uw clubleden definitief ingeschreven zijn.

Mocht er toch nog iemand zijn die in laatste instantie afmeldt, laat ‘t mij dan nog voor Dinsdag 20/10/2009 weten aub, zodat ik de transponder kan vrijhouden voor iemand anders.

Hopende U hiermee voldoende informatie te hebben verstrekt,
                              Sportieve groeten,
                              Patrick
                              Sekretariaat Vroemdag[/color]

Er zijn op het allerlaatste moment nog 3 bij ingeschreven geraakt (net op tijd, alle transponders zijn op)

Ronny Porsche 911
                                Patrick Porsche 944
                                Emmanuel Porsche 911 Turbo S

Vanaf nu is het dus gedaan voor 2009, de rest is voor volgend jaar 🙂

Tot de 20ste allemaal (is al binnen 1 week 😀 )

Anoniem

Yep. Maar vergeet niet dat ik met een remork ga. De 951 is niet ingeschreven. Ik vertrek vrij vroeg (rond 07u00) want ik moet zien dat ik een deftige plaats heb om af te laden. Sonia zal met de TT waarschijnlijk iets later komen, zal ervan afhangen of ze uit haar bed kan… :mrgreen:

[quote=”chris_lbr”:1xskxujw]Ik breng toch wel een jerrykanneke van 25 liter mee zenne. Want als ik den TT de sporen geef, vooral tijdens het vrij rijden, gaat da naftmeterke serieus rap omlaag… :mrgreen: [/quote]

Chris, vetrekt gij ‘s morgens van in Baal? Want om 7 uur in Ranst gaan staan vind ik iets te vroeg voor een dinsdagmorgen 😆

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 168)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.