Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie
  • Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
    Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
    2.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 168)
    • Ikzelf zal er zijn rond 8u zodat ik reeds het nodig kan gaan ophalen. Ik verwacht de meeste tussen 8u30 en 9u zodat ik daarna nog snel alle docs kan binnengeven in het secretariaat en eigen wagen kan voorbereiden 🙂 Geen nood, ik heb van iedereen zijn gsmnr ontvangen en zal ook nog via email mijn gsmnummer meedelen voor moesten er problemen zijn.

Als je naar Zolder komt rij je onder het circuit door (let op de goot met je lage wagen), direkt naar links en dan wegje volgen langs de grote parking naar de Paddocks. Er zal daar wel iemand staan die je verder zal doorsturen naar de Paddock en nr geven van waar je koffie kan drinken (gewoon blijven doorrijden totdat je inderdaad mijn nachtblauwe 993 cabrio ziet staan.

Vorig jaar zat ik daar waar je een tas koffie kan drinken (toen regende het een beetje), is in een box waarvan de achterdeur openstaat (dus van parking even trapje op (gewoon de rest volgen). Daar krijg je al je documenten ter ondertekening, sticker en je tansponder in ruil voor je ID-kaart. Als je dan vragen hebt kan je ze nog even stellen.
      Van zodra je stopt met rijden (na je sessie in de namiddag of na het vrij rijden in de late namiddag maar vergeet dan je helm niet), ga je gewoon naar het secretariaat (is rechts aan de ingang naar de pitlane, trappen op en daar kan je je transponder inruilen voor je ID-kaart dus dat kan iedere piloot zelf afhandelen.

@ 911-lover : ik heb je een PM gestuurd voor de vroemdag 😉

We komen normaal gezien samen op de parking achter de boxen .
          Daar zal je de andere P’s wel zien staan .
          Vorig jaar had in één van de boxen Senastian een tafeltje met onze benodigdheden .
          Gaat veel vlugger dan vroeger allemaal aanschuiven aan het bureau.
          Papier tekenen , pas afgeven in ruil voor de DB meter , nummer en kleur ontvangen . Naar de wagen gaan om dit te kleven en klaar is kees .
          Dan nog wachten tot we erop mogen .

PS : Ja , we worden idd oud 😉

Anoniem

weet ik, weet ik, weet ik, moet zelfs nog op een van die foto’s ergens staan, was er dus ook al bij (ben ik al zo oud…) alleen spreekt men nu niet direkt over F1 boxen in Zolder.
            Vandaar m’n bescheiden opm, maar nu weet ik nog steeds niet hoe er zal worden afgesproken…

Fantastische foto’s trouwens, jammer dat ik de mijne kwijt ben geraakt (tijdens een wilde verhuis)

Alé gij 🙄

Vroeger genoeg daar geweest bij de F1 😉

Op 20 mei 1973 is het dan zover de eerste grote prijs van België voor formule 1 wagens gaat door en de eindoverwinnaar is Jackie Stewart.
              Het zwarte jaar voor de omloop is 1982 door de dood van Gilles Villeneuve die overleed tijdens de trainingen voor formule op 8 mei. Er werd een klein monument opgericht en later werd op die plaats een nieuwe vertragingsbocht aangelegd die zijn naam zal krijgen. Deze bocht werd in 1984 aangelegd en maakt dat de omloop een lengte krijgt van 4.194 m. De hopelijk, voorlopig laatste rit voor formule 1 wagens hadt plaats in 1984.

Toch 11 jaar in Zolder geweest. Daarna verhuisd naar Francorchamps

Dus de pitboxen zijn er nog wel , maar geen F1 meer .
              Chris zal idd de 2 draadjes dooreen gehaald hebben . 😉

Anoniem

[quote=”chris_lbr”:29s4e2f6][quote=”reys”:29s4e2f6]Nog straffer, ‘t is eigenlijk één van m’n exen…. 😈

ok, ter zake; zal er een uur van samenkomst worden bepaald of verwacht men ons tegen 8h, en waar in het paddock precies?[/quote]
                Is aan de F1 boxen. Wij zullen er tegen een uur of 9 zijn. Er is toch tijd genoeg om te rijden want ‘t is open pitlane…[/quote]

dank, maar F1 boxen in Zolder? denk dat je deze topic met een ander mixed “dagje Francor..” of heb ik het verkeerd?

Anoniem

[quote=”reys”:2alqe69b]Nog straffer, ‘t is eigenlijk één van m’n exen…. 😈

ok, ter zake; zal er een uur van samenkomst worden bepaald of verwacht men ons tegen 8h, en waar in het paddock precies?[/quote]
                  Is aan de F1 boxen. Wij zullen er tegen een uur of 9 zijn. Er is toch tijd genoeg om te rijden want ‘t is open pitlane…

Anoniem

@ luc993cabrio & kleinekastenteufel tijd voor nader uitleg (en een beetje reklame 😈 ) http://www.tendaggio.be ,
                    kom gerust eens binnen ben altijd te vinden voor nen babbel (let wel ben bijna altijd de baan op 😕 )

2 weken [size=85:aobl5r7y](aléé anderhalve)[/size]

En ook naar Zolder volgende week? 8) 8) 8)

Wij wonen in JABBEKE, hebben ook een 993 cabrio.

😉 😈 😉

Yup reys, effe of topic, zie da ge van Loppem bent, zijn dan bijna buren, ikke woon aan het Tillegembos. 8) 8) 8)

Anoniem

Nog straffer, ‘t is eigenlijk één van m’n exen…. 😈

ok, ter zake; zal er een uur van samenkomst worden bepaald of verwacht men ons tegen 8h, en waar in het paddock precies?

Anoniem

Zal wel zijn want d’er is nog maar 1 vrouw die momenteel meedoet en die is mij altijd trouw gebleven (allé, da hoop ik toch … :mrgreen: )

PT

Fantastisch mijn ex doet ook mee!

Voor alle duidelijkheid,… :mrgreen: ,….we spreken hier wel over de auto hé !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 168)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.