Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2009 – dinsdag 20 oktober

• Maker
    Discussie
  • Het is weer zo ver. Ik heb ondertussen van Patrick (organisatie Vroemdag 2009) de bevestiging gehad dat het porscheforum natuurlijk opnieuw van harte welkom is voor de 2009 Vroemdag editie. (Kort: 2x ongeveer 1u rijden met kinderen uit het bijzondere onderwijs op het circuit van Zolder)

Hij heeft deze week nog een meeting met de voltallige organisatie dus het zal niet lang duren voordat ik een officiëel bericht zal ontvangen met meer informatie alsook inschrijvingslijsten.

Dus voor wie interesse heeft stel ik voor die dag vrij te houden 😀
    Ik ben zelf op verlof van vrijdag 28/08 tot zondag 06/09 maar als ik de kans zie zal ik zo snel mogelijk een update posten + naar de vorige deelnemers een persoonlijke uitnodiging via email sturen.

Ik stel voor om nu al een lijstje op te stellen zodat ik een idee heb van het aantal.

1. Setakira – 993 cabrio
    2.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 168)
    • [quote=”reys”:27w6cryl]Fantastisch mijn ex doet ook mee! 😀 [/quote]

Ex auto of ex.. ? 😆

Anoniem

Fantastisch mijn ex doet ook mee! 😀

Nog 2 personen erbij, lijstje nu:
          Sebastiaan
          Geert
          Hendrik
          Jean Pierre
          Etienne
          Stefan
          Koen
          Peter
          Danny
          Didier
          Christian
          Sonia
          Luc
          Paul

met wagenlijst:
          Porsche 993 cabrio
          Porsche 964 Turbo 3.6
          Porsche 993
          Porsche 997 4S
          porsche 996 c4
          Porsche 964
          Porsche 968CS
          Porsche Cayman S
          Porsche 911
          Porsche 911sc
          Porsche 993 TT
          Porsche 944 turbo
          Porsche 993 cabrio
          Porsche 993 4S

De 993 wint in aantal dit jaar 😛

Volgende personen (ja nicknames ken ze niet allemaal dus gewoon de voornaam geplakt 😉 ) hebben mij hun gegevens als opgestuurd:

Sebastiaan
            Geert
            Hendrik
            Jean Pierre
            Etienne
            Stefan
            Koen
            Peter
            Danny
            Didier
            Christian
            Sonia

Met volgende wagens:
            Porsche 993 cabrio
            Porsche 911 Turbo 3.6
            Porsche 993
            Porsche 997 4S
            porsche 996 c4
            Porsche 964
            Porsche 968CS
            Porsche Cayman S
            Porsche 911
            Porsche 911sc
            Porsche 993 TT
            Porsche 944 turbo

De anderen hebben nog enkele dagen bedenktijd voor inschrijving 8)

@luc993cabrio: je hebt een PM want email nog niet ontvangen met je gegevens

@Rolkooi
              : Je hebt email en PB want nog geen gegevens ontvangen

@Chris_lbr : je hebt email voor vraag alle gegevens (gewisselt van PC en is beetje lastig oude inschrijvingen op te vragen met de gegevens)

Heb mijn inschrijving doorgemaild, hoop ik. ❓ ❓ 😕
                Als het nie gelukt is moet ge mij maar iets laten weten hé. 8) 8) 8)

Als mijn auto ingereden is kom ik ook af, alleen heb ik mijn twijfels, hij is nu 2 maand en heb “al” 1620 km. we zien wel.

alvast bedankt voor de info.

mvg

File is er eigenlijk enkel in de pitlane. Er zijn (altijd al) 10 stopplaatsen in de pitlane waar verschillende klassen staan te wachten, iedere rijder heeft zijn vaste stopplaats. Er staan zeker een 3tal wagens per stopplaats te wachten dus zit je al met een 60tal (neem 75 want als je binnenkomt gereden is het ook even aanschuiven) in de pitlane, deze kinderen worden immers door de beleider per stopplaats mooi in de wagen gezet. Dan heb je nog een goede 50 wagens tesamen op circuit en dat is zeker geen probleem. Circuit is ook niet héél kort, ik heb al eens rondjes gereden zonder dat ik iemand voorbij ging of zelf voorbij gestoken werd.

Tevens zijn de 250wagens (125 per team) nooit volledig volzet, dit daar er verschillende (neem toch 10%) problemen hebben om te starten, de overgebleven transponders en rijplaatsen zijn dan voor de eerste gelukkigen die in de reserver zitten.

Dan voor die die twijfelen hoeveel rondjes ze kunnen rijden. Vorig jaar was het nat in de voormiddag, je rijdt ongeveer 100km op het circuit minimum. Neem 4 a 5 kindjes x 3 ronden in voormiddag en zelfde in namiddag. 4 kilometer x 3 x 5 x 2 (voor en namiddag sessie) = 120km.

[quote=”911-lover”:r8ojbr8t]
                      Nu geloof ik dat ze maximaal 100 per set toelaten doch die zitten niet allemaal tegelijk op het circuit[/quote]

Hoeveel zeg je 100 per sessie? Amaai das bijna file rijden!!! Toen ik vroeger op zolder reed met de moto waren we met max 60 rijders per groep wat al meer als genoeg was. 8) 8) 8)

Gewoon je eigen tempo rijden .
                        Niet laten opjagen.
                        Je rijdt ten slotte met andermans kinderen rond en het is GEEN race.
                        Gaan anderen sneller , naar de kant en pinkertje aan (niet stilstaan maar rustig doorrijden) . De anderen laten passeren en gewoon je gewenste tempo verder rijden .

allemaal,

is het een aanrader om hieraan deel te nemen als je nog nooit op een circuit gereden hebt? Zou in de toekomst ( vanaf volgende lente) zowiezo wel circuitstages willen doen. Ik twijfel om deel te nemen, afhankelijk van jullie antwoorden, als mijn auto tegen dan ingereden is.

bedankt voor de antwoorden!

Nu valt het mee daar ze grenzen getrokken hebben .
                            In de beginjaren zaten we aan maximaal 25 voertuigen , voor een paar jaar waren het er bijna 400 .
                            Nu geloof ik dat ze maximaal 100 per set toelaten doch die zitten niet allemaal tegelijk op het circuit

als jij zegt “verschillende zonder nummerplaat erbij ”
                              met hoeveel wagens zit je dan tegelijk op dat circuit?

niet dat ik wil scheuren op dat parcour ( er zijn nu eenmaal kinderen bij )maar als haringen in een ton is ook niet echt leuk en het moet toch wel plezant blijven, ook voor ons

Kabaal kabaal… 😈 🙄

Die pipo’s!! 😛

[quote=”etieke”:3djo96f0]kun je als iditificatie ook niet de nrplaat van de wagen laten opgeven ?
                                  de vergemakkelijkt het binnenrijden wel een beetje denk ik[/quote]

niet echt etieke, er zijn er verschillende zonder nummerplaat bij (aangepaste sportwagens), eigenlijk mag je komen met wat je wil zolang de wagen maar niet teveel kabaal maakt hé SidewindR :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 168)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.