vroemdag 2011

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2011

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
    • Net op meteovista gekeken.
      dat ziet er niet goed uit voor dinsdag 🙁

70% kans op regen weercijfer 3 op 10 pffff 😥

Dan rij ik met de 996 C4 als dat kan?
      Want heb mij ingeschreven met de 944 S2 cabrio.
      Die zet ik op stal…

0

Voor de mensen van West-Vlaanderen, wordt er ergens afgesproken om samen naar Zolder te rijden ❓

0

Maar rustig aan op de ring hé (mijn tempo , niet dat van andere ringgebruikers) 😉
          Ik ga echt niet meer vlammen op de ring .
          De weg erheen en terug zal er wel iets meer getrapt worden 😆

0
          Anoniem

Da’s lef hebben Koen: autootje leren kennen en dat dan nog wel op de Ring 😯

0

Hallo Dirk , en welkom hier .
              Stel je effe iets meer voor .
              Dat is hier zo een beetje de gang van zaken (en wel zo netjes ipv met de deur in huis te vallen)
              Ik hoop (ook voor de kinderen ) dat hetd roog blijft .
              Dan kan ik toch met de Porsche komen .
              Dat zou de laatste keer zijn tot in het voorjaar dat die dan buiten komt , en de kinderen houden van deze wagen .
              De Sub zal ik morgenavond hebben en zondag ga ik er toch eens even mee naar de Schleife (ipv steeds met de Porsche) .
              Kijken hoe de (maar) 245 paardjes zich gaan gedragen en de auto wat leren kennen voor dinsdag .

0

Ah nog een subaru’tje ,kom zelf ook met een wrx sti 300pk afkomstig uit Lier, waarschijnlijk zullen we na het weekend nog een mailtje krijgen met de transpondernummer ?
                weervoorspellingen voor dinsdag : voorlopig kans op een beetje regen..is misschien beter voor de banden 😉

tot dan

0

ikke moet spijtig genoeg afzeggen voor dinsdag 😥 😥 😥 , er zal ne maat in mijn plaats rijden. 8) 8) 8)

0

En zijn er mss mensen die uit het Antwerpse vertrekken of passeren ?
                    Dan kunnen we eventueel samen rijden

0

krijgen we nog meer info tegen dinsdag, hoe laat komen we samen en waar? (gewoon ergens achter de pits of zo …)

greetz
                      wim

0

ja klopt
                        elke dag als ik kan naar road wars 😀 😀 😀 😀 😀

0

@etieke -ge kijkt teveel TV 😆 😆 😆 😆 😆

0

etieke schrijft:

met die wagen gaan ze u in de lichtere klasse duwen
                            ge gaat niet tussen de ‘zware bakken rijden ‘ => dasnie verkeerd bedoeld he

das niet erg 😉

weet ook wel dat ne cup yaris op recht niet zo hard gaat als ne porsche, maar in bochtenwerk is dat dan weer omgekeerd 😀

0

met die wagen gaan ze u in de lichtere klasse duwen
                              ge gaat niet tussen de ‘zware bakken rijden ‘ => dasnie verkeerd bedoeld he

0

idd, heb gene porsche he (tenzij ne kever cabrio met porsche onderdelen), maar dat ding is niet geschikt voor circuit

ik breng deze mee:

(zal het hier als link plaatsen, ne foto van ander merk past niet echt op porsche forum he :d)

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/309676_2230047143604_1020627510_2556486_2413963_n.jpg

0

Met de YAris Wim ❓
                                  Lekker vlammen 😉

Ik zal ook de helmen meenemen .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.