vroemdag 2011

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2011

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
    • Net op meteovista gekeken.
      dat ziet er niet goed uit voor dinsdag 🙁

70% kans op regen weercijfer 3 op 10 pffff 😥

Dan rij ik met de 996 C4 als dat kan?
      Want heb mij ingeschreven met de 944 S2 cabrio.
      Die zet ik op stal…

Voor de mensen van West-Vlaanderen, wordt er ergens afgesproken om samen naar Zolder te rijden ❓

Maar rustig aan op de ring hé (mijn tempo , niet dat van andere ringgebruikers) 😉
          Ik ga echt niet meer vlammen op de ring .
          De weg erheen en terug zal er wel iets meer getrapt worden 😆

Anoniem

Da’s lef hebben Koen: autootje leren kennen en dat dan nog wel op de Ring 😯

Hallo Dirk , en welkom hier .
              Stel je effe iets meer voor .
              Dat is hier zo een beetje de gang van zaken (en wel zo netjes ipv met de deur in huis te vallen)
              Ik hoop (ook voor de kinderen ) dat hetd roog blijft .
              Dan kan ik toch met de Porsche komen .
              Dat zou de laatste keer zijn tot in het voorjaar dat die dan buiten komt , en de kinderen houden van deze wagen .
              De Sub zal ik morgenavond hebben en zondag ga ik er toch eens even mee naar de Schleife (ipv steeds met de Porsche) .
              Kijken hoe de (maar) 245 paardjes zich gaan gedragen en de auto wat leren kennen voor dinsdag .

Ah nog een subaru’tje ,kom zelf ook met een wrx sti 300pk afkomstig uit Lier, waarschijnlijk zullen we na het weekend nog een mailtje krijgen met de transpondernummer ?
                weervoorspellingen voor dinsdag : voorlopig kans op een beetje regen..is misschien beter voor de banden 😉

tot dan

ikke moet spijtig genoeg afzeggen voor dinsdag 😥 😥 😥 , er zal ne maat in mijn plaats rijden. 8) 8) 8)

En zijn er mss mensen die uit het Antwerpse vertrekken of passeren ?
                    Dan kunnen we eventueel samen rijden

krijgen we nog meer info tegen dinsdag, hoe laat komen we samen en waar? (gewoon ergens achter de pits of zo …)

greetz
                      wim

ja klopt
                        elke dag als ik kan naar road wars 😀 😀 😀 😀 😀

@etieke -ge kijkt teveel TV 😆 😆 😆 😆 😆

etieke schrijft:

met die wagen gaan ze u in de lichtere klasse duwen
                            ge gaat niet tussen de ‘zware bakken rijden ‘ => dasnie verkeerd bedoeld he

das niet erg 😉

weet ook wel dat ne cup yaris op recht niet zo hard gaat als ne porsche, maar in bochtenwerk is dat dan weer omgekeerd 😀

met die wagen gaan ze u in de lichtere klasse duwen
                              ge gaat niet tussen de ‘zware bakken rijden ‘ => dasnie verkeerd bedoeld he

idd, heb gene porsche he (tenzij ne kever cabrio met porsche onderdelen), maar dat ding is niet geschikt voor circuit

ik breng deze mee:

(zal het hier als link plaatsen, ne foto van ander merk past niet echt op porsche forum he :d)

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/309676_2230047143604_1020627510_2556486_2413963_n.jpg

Met de YAris Wim ❓
                                  Lekker vlammen 😉

Ik zal ook de helmen meenemen .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.