Home › Forum › Porsche Uitstappen › vroemdag 2011
- Dit onderwerp bevat 114 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
3 september 2011 om 18:38
mogen wij ook weer meedoen ???????????????????????????????????????????????????????
http://www.bloso.be/sportpromotie/ActiesEvenementen/Jongeren/Pages/Vroemdag.aspx 😆 😆 😆 😆 -
MakerDiscussie
-
chris_lbr schrijft:
911-lover schrijft:
[quote]
PS : on topic ➡ vandaag schitterend nieuws gehad . Onze verlofdag is goedgekeurd en we zijn er met zekerheid bij op Vroemdag 😛Perfect ! Vergeet jullie helmen niet é voor ‘t vrij rijden !!![/quote]
die ligt al gereed erin 😀
ik zal ‘s morgens op zoek gaan naar jullie porsches, want van gezicht ken ik er niet veel van het forum 😀
ik kom met de blauw/oranje cup yaris
Anoniem8 oktober 2011 om 09:52911-lover schrijft:
PS : on topic ➡ vandaag schitterend nieuws gehad . Onze verlofdag is goedgekeurd en we zijn er met zekerheid bij op Vroemdag 😛
Perfect ! Vergeet jullie helmen niet é voor ‘t vrij rijden !!!
Ach , een mens mag toch iets hebben hé .
Als de P teveel moet stilstaan omdat ik er geen tijd voor heb , dan maar met de daily .
Daar MOET ik dagelijks 2x72km mee rijden woon/werkverkeer en om de 14 dagen 2 keer op en af Duitsland voor de kleine (zonder al het andere privéverkeer 😈PS : on topic ➡ vandaag schitterend nieuws gehad . Onze verlofdag is goedgekeurd en we zijn er met zekerheid bij op Vroemdag 😛
Anoniem7 oktober 2011 om 20:48Wow Koen ,proficiat .
Wil daar ook wel eens inzitten .
Volgens mij zal hij niet lang meer 245 pk hebben als ik tussen de regels door kan lezen .Hoor het wel van Jorgen hoe de rit verlopen is .
Wens je veel veilige en kostenloze kilometers .
Funny
Ik heb de Audi alweer twee jaar en zoals gewoonte gaat de DD na elke twee jaar buiten .
Dit vanwege de vele kilometers die ik rijdt (Audi heeft ondertussen bijna 259000km)
Deze keer heb ik ipv een luxemobiel iets sportiever gekozen om de volgende twee jaartjes te rijden .
En een allwheeldrive is toch een voorkeur van me geworden .
Al had ik zin in een M3 is het om die reden er geen geworden .
De nieuwe DD is een Impreza WRX geworden .
Bj 2003 , 92000km , alle technische onlangs vervangen (remschijven en blokken , distributieriem en rollagers , groot onderhoud , batterij , velgen en banden , ander uitlaatsysteem etc)
De wagen heeft nu 245pk
Goed voor de volgende 100.000km met minder luxegehalte , maar ik vermoed meer fungehalte 😈Ik kom daar helaas niet op. 😳
Dus wacht dan wel op de bekendmaking alhier. 😉
FaceBook is bliss 🙂 soms ook al 🙂
Koen zoekt vervanging voor zijn DD, (en wat een vervanging 🙂 )
Ja Koen,
Ferm machien! Ik hoop dat je hem snel hebt…
Proficiat!,Dank je Jochen .
Als je in de buurt bent en de wagen is hier , dan gaan we eens een ritje doen .
Het is geweldig indrukwekkend 😉Chris : Zoals ook aan Seta gemeld ga ik enkel met de 968CS op het circuit als het droog weer is . Je weet dat ik het haat met een achtertrekker in de regen te rijden .
Moest het regenachtig zijn kom ik met de Daily . Niet met de Audi Quattro zoals ik eerder aan Seta had gemeld , want die is ondertussen verkocht maar met mijn andere Daily die ik vandaag vastgelegd heb en eind volgende week zou krijgen .
Jawel , die waarover ik je aan de telefoon heb gesproken .
Dus geef dit even door aan de organisatie , niet dat er dan ineens een probleem is .Anoniem5 oktober 2011 om 23:17ff terug helemaal ON-topic…
Alle groepsverantwoordelijken hebben vandaag onderstaand mailtje gehad van de organisator :
[i]Hallo iedereen,
Even snel een berichtje tussendoor 😉
Mochten er afmeldingen zijn in jullie groep of als zijnde privé rijder in de loop van deze week of volgende week, gelieve mij dit dan zo snel als mogelijk te melden aub.
Ik ben immers nog op zoek naar een aantal transponders en als jullie mij op voorhand iets laten weten, kan ik de vrijgekomen transponders tijdig aan anderen toewijzen zodat er geen wachtenden of teleurgestelde deelnemers zullen zijn
Ik kan dan in ‘t weekend van 15/16 oktober alle nummers toewijzen aan alle piloten en jullie hierover berichten.
Dank bij voorbaat en tot binnenkort,
Patrick[/i]
Dus… als je weet dat je het niet zal halen, niet talmen om mij hierover te informeren op mijn mail-adres chris_lbr@hotmail.com
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.