vroemdag 2011

Home Forum Porsche Uitstappen vroemdag 2011

9 reacties aan het bekijken - 106 tot 114 (van in totaal 114)
    • ingeschreven

Beste Forummers,

Ik heb het officiële bericht van de organisatie ontvangen:

[color=#0000BF]Beste clubverantwoordelijke, piloot of gewoon vroemdag deelnemer,

Het wordt stilaan een gewoonte: het is tijd om de 21e editie van Vroemdag aan te kondigen, die zal doorgaan op Dinsdag 18 Oktober 2011 op ‘t circuit van Zolder.

Om je in te schrijven voor Vroemdag 2011, heb ik dezelfde gegevens nodig als vorig jaar (voor diverse redenen)

Graag had ik dit inschrijvingsbestand van jullie terug ontvangen vóór 30/09/2011.

Het aantal inschrijvingen wordt dit jaar strikt beperkt tot het aantal beschikbare transponders (don’t shoot the messager!). Op basis van ervaringen uit voorgaande jaren, zal ik dus een aantal inschrijvingen moeten weigeren.

Specifiek voor clubverantwoordelijken: de gegevens zijn nodig voor AL uw teamleden en zorg er aub voor dat die mensen, die zich inschrijven als piloot, ook effectief aanwezig zullen zijn!!!
        Indien men twijfelt over zijn deelname, schrijft men zich beter NIET in en kan men alsnog de dag zelf zich komen aanbieden.

Timing Vroemdag 2011:

08:30 Opening Sekretariaat
        09:30 – 09:50 : inrijden
        10:00 – 10:50 : groep 1
        11:00 – 11:50 : groep 2
        12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
        13:15 – 14:15 : groep 1
        14:25 – 15:25 : groep 2
        15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Alle richtlijnen van voorgaande Vroemdagen zijn nog steeds geldig (95 dB, transponder, afstand van verhaal, polsbandjes & 2 lunchbonnen/wagen, afhaling documenten, enz…)[/color]

Ik denk dat de meesten onder jullie wel weten wat het allemaal inhoud, jullie kunnen natuurlijk altijd vragen stellen voor de nieuwkomers.
        Belangrijk punt is dat iedereen die zich inschrijft aanwezig moet zijn (tenzij overmacht die dag of briefje van de mama 😉 ).

Om jullie in te schrijven (voor 25 september wegens verlof) heb ik hetvolgende nodig:
        – nickname op het forum
        – Naam + Voornaam van de piloot
        – Land en telefoonnummer (gelieve gsm te geven indien mogelijk, is ook makkelijk voor mezelf)
        – email
        – Type wagen en bouwjaar

Extra mogen jullie geven:
        – adres
        – belangrijke opmerking wagen (kan van alles zijn gaande van lage vooruit dus helm te dragen tot rupsbanden of roze lak met blauwe stippen, …)

Dit alles te sturen naar setakira@hotmail.com

Ik zal regelmatig de lijst van ingeschreven personen op het forum plaatsen (enkel de nicknames en de wagens), bij je inschrijving krijg je altijd binnen de 4 dagen een persoonlijk antwoord van mezelf dat je bent opgenomen in de lijst van het Porscheforum.

tot binnenkort,
        Sebastiaan

2 x 55 minuten rondjes rijden op het circuit met kinderen met leerproblemen.

Wat houdt die vroemdag eigenlijk in en wanneer gaat hij door? Klinkt anders wel interessant:)

lap; voordracht in de namiddag die dag, zal dus njet zijn… Had het anders ook wel eens willen doen, nog nooit op Zolder gereden, zou wel leuk zijn met enkele forummers samen

Ik wil ook wel eens meedoen…

als ik kan kom ik ook

hier wil ik ook wel bij zijn, als het idd gaat met het werk

We zullen afwachten .
                      Sinds enkele jaren neemt Sebastian de organisatie voor zijn rekening .
                      Ik wil indien ik kan vanwege het werk , er ook weer bij zijn.

9 reacties aan het bekijken - 106 tot 114 (van in totaal 114)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.