Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 219)
      • En wie is Goose ???

KLIKKERDEKLIK

[quote=”etieke” post=110986]
          ik vind dat eigenlijk niet zo goed nieuws hoor op +/- 170 km 1 liter olie derdoor draaien[/quote]

lijkt wel een Honda

hier ook nul komma nul
            ik vind dat eigenlijk niet zo goed nieuws hoor op +/- 170 km 1 liter olie derdoor draaien

[quote=”luc993cabrio” post=110876]Iemand ook eens gekeken naar het olieverbruik ❓ ❓ ❓
              Ikke 1 Literke olie verbruikt die dag 😯 😯 :shock:[/quote]

0,0 Liter olie verbruikt met de GT3 :relaxman:

Het moet wel een omgebouwde versie zijn Koen, ik ken ook een paar drifters die hun WRX omgebouwd hebben naar RWD.
                Voorste steekassen weghalen en gáán…

[quote=”Ghost” post=110803]Ik aan 25
                  Vind ik best wel meevallen als je weet dat verbruik op de openbare weg rond de 15 liter schommelt.[/quote]

Idem bij mij, op openbare weg 16l, en op kleinere circuits 29.9l. Op Zolder heb ik er niet op gelet maar het zal ook rond de 25 geweest zijn wss…

Hier ook geen olieverbruik .

@ JP : Hoe komt het dat die Subaru zijn achterwielen burnen en zijn voorste gewoon stilstaan ? Erg bizar voor een 4×4 . En moest het een 2WD zijn , zijn het FWD wagens .

[quote=”luc993cabrio” post=110876]Iemand ook eens gekeken naar het olieverbruik ❓ ❓ ❓
                      Ikke 1 Literke olie verbruikt die dag 😯 😯 :shock:[/quote]

niks… ? :wtf: En ik heb hem niet gespaard alleszins… voor zover ik gezien heb geen drup olie weg…

Hahahaha JP , ja , het schijnt dat het idd goed rookte .
                        Ik heb er geen idee van , maar aan het verloren rubber te zien kan ik me wel iets voorstellen 😯

Iemand ook eens gekeken naar het olieverbruik ❓ ❓ ❓
                          Ikke 1 Literke olie verbruikt die dag 😯 😯 😯

En even later zat er zo’n zware gast achter Koen die de banden in de spatborden deed roken!! :applaus:

…foto is van vergelijkbaar materiaal… :mrgreen:

Een paar ervan ja 😈 😉

waren dat uw geheim kinderen Koen ? 😈 😈 😈

en …… is het fijn meisjes ?

[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQNpvUgWcDM[/video]

Ik aan 25
                                    Vind ik best wel meevallen als je weet dat verbruik op de openbare weg rond de 15 liter schommelt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.