Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 219)
      • Zeg wel!!!!

Ikke ben er om nieuwe remmen wat in te rijden…

Ghost, ik zou zeker afkomen, vorig jaar waren er (te)veel wagens en toch ‘s namiddags zeer weinig op de baan.

Have fun, en vooral wees voorzichtig ! Heb daar in het verleden al stoten gezien !

Dan zal ik er niet bij zijn 😥
            Ik heb Koen nochtans gisteren 18u55 een email gestuurd met de nodige gegevens.
            Heb een drukke week achter de rug en het forum dus wat minder gevolgd,
            Dat had ik dus beter wel gedaan.
            Koen geen probleem, volgende keer dan maar hé.
            Amusement aan die genen die wel mee kunnen.

[quote=”etieke” post=109348]helaba
              ik had mij ook ingeschreven , nog bij chris[/quote]

Ondanks dat ik geen mail van je gehad heb en ook geen complete gegevens heb gekregen (adres en emailadres) heb ik je bij op de lijst gezet .
              Nu hopen dat ze je accepteren ondanks de toch wel gevraagde gegevens .
              Seeya thuesday 23th

Ingeschreven deelnemers :

Put Koen
              Cedric Savaete
              Benny Mestdagh
              JP Reys
              Mr Annonymous ……The Stig
              JP Vanheel
              Seghers Dirk
              Lampaert Etienne

Dit is de definitieve lijst die net doorgestuurd is naar de organisatie .

Akkoooooord, zeker met een passagier erbij, niet doen!

Voorval van Kenny was puur tegenslag,… ‘CURPS’…, snelheid was helemaal niet zo hoog.
                Kan ieder van ons overkomen, autorijden blijft gevaarlijk…

Ik doe ook mee maar ben ingeschreven bij een andere groep, dus cu there 😉

Edit: net ff 2011 topic gelezen, knap ongevallen met kinderen er in… . Hoe dom kan je zijn om zo in de regen de limiet op te zoeken met die kinderen er bij :wtf: :wtf: Rij dan wat trager ruzie

Spellingfoutje rechtgezet Koen.
                    Weinig kandidaten…Kenny heeft iedereen hier vorig jaar ferm doen verschieten en bijgevolg een beetje bang gemaakt vrees ik 🙁
                    Bedankt voor de goede zorgen :applaus:

[quote=”911-lover” post=109317]

Put Koen
                    Cedric Savaete
                    Benny Mestdagh
                    JP Reyers…………..JP Reys
                    Mr Annonymous ;)……The Stig 😈
                    JP Vanheel
                    Seghers Dirk[/quote]

Blijkbaar weinig kandidaten dit jaar van het forum .
                      ik heb sinds mijn eerdere bericht GEEN mail meer mogen ontvangen op pktuning ad hotmail dot com

I know JP , ik doe ook al mee sinds het begin en heb je daar leren kennen sinds je met het groepje Subaru’s (en je grijze Evo) meedeed :driver:
                        Toen had ik mijn snelle Corsa :lekker:

Hoefde jij vanavond pas je lijst door te mailen Koen?
                          Dan heb je toch een streepje voor bij Patrick!
                          Mijn aanmeldingen wilde hij al voor 5 oktober binnen hebben…

NB ik doe al sinds de oorsprong mee met de vroemdag, dit jaar de 22e editie.
                          In het begin als lid van de “Peugeot Sport Club”, zelfs al een keer met de 928S die ik destijds had (15-18jr geleden) en daarna als deelnemend clubje “RemmelRacing” met vooral leden met Impreza’s, Evo’s en Skylines.

Wie of wat zich bij Chris heeft ingeschreven weten wij hier niet .
                            Daarom werd er na uitleg hier gevraagd zich opnieuw in te schrijven via mail aan mij .
                            Wie alles in dit draadje leest en opvolgt door de situatie waarin we ongewild beland zijn kan nog meedoen .
                            Anders viel het voor iedereen in het water .
                            Dus wij zetten ons beste beentje voor om jullie nog die dag te gunnen die normaal gezien in het water viel , en vragen dan ook voor dit extra werk ook een beetje extra inzet en begrip van de kandidaat deelnemers .

helaba
                              ik had mij ook ingeschreven , nog bij chris

Voor wie nog mee wil rijden gaat het spannen.
                                Momenteel heb ik nog maar 7 inschrijvingen ontvangen op mijn mailadres wat erg weinig is .
                                Naderhand niet janken dat jullie te laat zijn hé .
                                Het is nu of niet . Vanavond vertrekt de mail naar de organisator .

Put Koen
                                Cedric Savaete
                                Benny Mestdagh
                                JP Reys
                                Mr Annonymous 😉
                                JP Vanheel
                                Seghers Dirk

Net mailtje verstuurd.!
                                  See you in Zolder 🙂

Na telefonisch contact met de organisator mogen wij de inschrijvingen ten laatste 10 oktober binnensturen (ipv voor 5 oktober ) en er worden 20 plaatsen voor ons tot dan vastgehouden .

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.