Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 219)
      • Ik heb vandaag een dagje vrij dus even hier wat schrijven .
        Door het werk heb ik weinig tijd , dus kom zelden nog op het forum .
        Ja , als je ouder wordt heb je je slaap nodig
        Wel lees ik elke avond mijn mails dus …

Iedereen die wil meedoen met Vroemdag alle gegevens zoals Chris vroeg doorsturen naar pktuning ad hotmail dot com
        Dan kan ik ze verzamelen , in een lijst zetten en doorsturen naar de organisator .
        De laatste aanmelding moet dinsdag aanstaande bij mij binnen zijn (10 oktober)
        Daarna zijn de kansen verkeken .
        Now it’s up to you all 😉

Ga zoeken achter een lagere zetel montage rail.
          Dan kom ik iets lager te zitten.

Datake als het verkeerd gaat vrees ik dat je weinig zal hebben aan de mousse . 😉

2 opties, auto aanpassen of helm aanpassen…ik zou voor een helmpje gaan met minder vulling?
              Zijn de inschrijvingen nu in orde gekomen, ik heb er al verlof voor genomen, dus ik hoop van wel

Zijn die buizen dan minder hard als er mousse rond zit ? :mrgreen: :happy:

ah bon, maar der zit gelukkig toch mousse rond de buizen ter hoogte van uw hoofd…

Bij mij loopt de kooi door tot vooraan.
                    [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-07-06181641.jpg[/IMG]

Als die kooi aan je hoofd zit, dan is deze levensgevaarlijk zonder helm…

is jouw kooi dan anders dan deze?:

Wat zou nu het veiligst zijn.
                        Met rolkooi en zonder helm of
                        Met helm zonder kooi 😀

Wellicht de linker kant van de rolkooi demonteren tegen 23/10.
                        Daar na zien we wel.

Ghost is niet echt comfortabel . 😥 😥

Heb ik gisteren eindelijk een een keertje mijn helm opgezet in de GT3 met zicht op het vrije rijden op Zolder.
                            Nu zit ik met mijn helm tegen de rolkooi 🙄
                            Ik ben te groot met helm. Daar de zetels niet verstelbaar zijn in een Clubsport zit ik dus met een probleem 👿

Dit weekend een paar daagjes vrij dus ik zal proberen dit hier in ordfe te maken .
                              Jullie horen/lezen ervan.
                              En welcome back Seta :drink:

Zou tijd worden dat Setakira terug is :applaus:

De kleine meid is dus al 2,5j geworden…je wordt ouder papa 😆

Welcome Back Seta !!

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.