Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 219)
      • Ik wil er ook weer bij zijn .
        Had het nieuwe werk hgierop al aangsproken dat ik dan vrij wil zijn .
        PM met mijn gegevens is verstuurd .
        En zoals steeds met mooi weer wordt het de 968CS , bij slecht weer de WRX (wat zeker geen straf is) 😈

ben ook ingeschreven (om in mijn hof te toeren) :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Ik ben intussen ingeschreven via een andere groep 😎 CU there

[quote=”RS” post=107631][quote=”Ghost” post=107625]

Ene, kinderen niet bang maken…”hallo ik ben Ghost, nie bang zijn ik…” :?[/quote]

Zei mogen mijn echte naam weten hoor :sarcastisch

Anoniem

[quote=”RS” post=107631]Of jezelf…[IMG]http://i49.tinypic.com/mls3c.png[/IMG][/quote] 😆 😆 😆

[quote=”RS” post=107408][quote=”porsche914orange” post=107392]Heb je dat vorig jaar ook niet gedaan met KDC :twisted:[/quote]

😳 had dat Kenny idd beloofd, toen liep het mis en moesten we direct al kinderen meenemen. We hebben ons toen laten doen…
                  Ben er echt niet goed van geweest 😳 😳
                  Nog es sorry Kenny!!!!!!!

Deze keer zal ik mij niet meer laten beïnvloeden, en de eerste toer alleen om de baan te verkennen (ga mij straks toch weer es inschrijven).[/quote]

Geen probleem JP 😉 Ik ben er al lang over.
                  Alleen, kzal misschien dit topic toch maar niet verder lezen :mrgreen:

[quote=”Ghost” post=107625] Wil de kinderen niet gaan bang maken.[/quote]

Of jezelf…[IMG]http://i49.tinypic.com/mls3c.png[/IMG]

Ene, kinderen niet bang maken…”hallo ik ben Ghost, nie bang zijn ik…” 😕

Anoniem

We zitten ondertussen al aan 7 inschrijvingen(6 P’s en 1 Subaru).
                      :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

Ga ik nu ook doen :sarcastisch
                        Het moet 1 keer de eerste zijn met dat hok van mij :happy: Lijkt mij een goede dag om eens te rijden. Kan vrij rustig opbouwen dan. Wil de kinderen niet gaan bang maken.

Ingeschreven! :driver:

Bedankt Chris voor je antwoord .

[quote=”chris_lbr” post=107403][/quote]Oe :wtf: ? Reed ik dan echt zoooo traag ❓ ❓ ❓ :engeltje:[/quote]

:sarcastisch

[quote=”porsche914orange” post=107392]Heb je dat vorig jaar ook niet gedaan met KDC :twisted:[/quote]

😳 had dat Kenny idd beloofd, toen liep het mis en moesten we direct al kinderen meenemen. We hebben ons toen laten doen…
                                Ben er echt niet goed van geweest 😳 😳
                                Nog es sorry Kenny!!!!!!!

Deze keer zal ik mij niet meer laten beïnvloeden, en de eerste toer alleen om de baan te verkennen (ga mij straks toch weer es inschrijven).

Anoniem

[quote=”porsche914orange” post=107384]Moet de wagen ingeschreven zijn op de openbare weg om mee te kunnen doen? ;)[/quote]Nope. Sonia (mijn vriendin) doet ook mee en rijdt met onze 951 circuitwagen… die je omwille van alle aangebrachte modificaties in België van zijn leven niet meer ingeschreven krijgt… :mrgreen:

Anoniem

[quote=”Peter_Targa_84″ post=107381]Zou dit te doen zijn met mijn ’84 modelleke en een chauffeur die nog nooit op circuit gereden heeft behalve een paar rondjes in een formule Ford? :oops:[/quote]Waarom niet ? Je P is er i.i.g. wel geschikt voor. En je hoeft geen circuit ervaring te hebben. Alleen is het wel aangewezen om je spiegels in het oog te houden en met je pinkers te werken als ze je gaan inhalen. En ‘t is natuurlijk ook niet de bedoeling om heel ‘t circuit tegen 50 per uur te gaan afrijden maar ‘beheerst’ en ‘gecontroleerd’ te gassen.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.