Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 219)
    • Anoniem

[quote=”RS” post=107354]@ Chris, Paul, Etieke +1!!!

Bij mij ook twijfel, vorig jaar ook minder de baan op geweest dan bij de vorige edities…eerlijk ‘t was er soms gevaarlijk ruzie

(Knap vervelend om steeds voor den Chris, Paul, Etieke, JP,…te moeten afremmen 😆 )[/quote]Oe :wtf: ? Reed ik dan echt zoooo traag ❓ ❓ ❓ :engeltje:

Anoniem

[quote=”Rocco” post=107349]helemaal bovenaan de pagina staat er ook nog daar moet je eens op klikken, dan komt er een popup voor je naam en wachtwoord en daarnaast moet je vakje ‘onthoud mij” aanvinken ;)[/quote]Thanks 4 the info. :respect2: ‘t Werkt zelfs nog ook… :applaus:

Anoniem

[quote=”Funny” post=107324]Chris ,in de namiddag kan ik me misschien vrijmaken . Een halve dag kan dit ? Hebben jullie daar iets aan ?
            Funny[/quote]Een halve dag is helaas niet mogelijk gezien het aantal inschrijvingen beperkt is en men dus voorrang geeft aan mensen die zich voor de hele dag engageren.

Een trekker kan ik wel regelen bij de u wel bekende AR garage.

Heb je dat vorig jaar ook niet gedaan met KDC 😈

Moet volgens mij niet ingeschreven zijn Cedric. Sommigen komen er met hun wagen op een trekker dus.
                Maar, hoe geraak je er dan?
                Is wel een uitgelezen kans om met de GT3 wat verstandige toerkes te doen
                (zal wel voorrijden 😳 )

Moet de wagen ingeschreven zijn op de openbare weg om mee te kunnen doen? 😉

XXX

Zou dit te doen zijn met mijn ’84 modelleke en een chauffeur die nog nooit op circuit gereden heeft behalve een paar rondjes in een formule Ford? 😳

@ Chris, Paul, Etieke +1!!!

Bij mij ook twijfel, vorig jaar ook minder de baan op geweest dan bij de vorige edities…eerlijk ‘t was er soms gevaarlijk ruzie

(Knap vervelend om steeds voor den Chris, Paul, Etieke, JP,…te moeten afremmen 😆 )

helemaal bovenaan de pagina staat er ook nog daar moet je eens op klikken, dan komt er een popup voor je naam en wachtwoord en daarnaast moet je vakje ‘onthoud mij” aanvinken 😉

Chris ,in de namiddag kan ik me misschien vrijmaken . Een halve dag kan dit ? Hebben jullie daar iets aan ?
                          Funny

Ik wil hier geen anciens in de weg lopen, dus ik wacht nog even af voor ik iets beslis.

Anoniem

[quote=”etieke” post=107310]ik ben normaal ingeschreven
                              he Chris ?[/quote]Yep maar ik heb wel nog enkele gegevens van je nodig. Heb je hierover een mailtje terug gestuurd…

Anoniem

Lijkwagens en van die andere fratsen worden al enkele jaren NIET meer toegelaten. Vroeger schreef men gewoon op naam in zonder vermelding van de wagen waarmee men kwam… met als gevolg dat het soms een half cicus was dat er rond reed 🙄 . Daarom dat je nu moet opgeven met welke wagen je in schrijft.

ik ben normaal ingeschreven
                                  he Chris ?

Ja ik denk ook dat een strengere selectie toch mogelijk moet zijn? Als ik het zo lees is er sinds 2007 weinig verandert dus … schrikt de mensen met echte sportwagens misschien wel een beetje af zo.

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die hun eigen plezier boven dat van die gastjes plaatsen… en het dus zien als gratis op zolder mogen racen, zonder stil te staan waar het allemaal om draait… very sad :censored:

Wat is de reden dat zelfs lijkwagens worden toegelaten? De organisatie heeft toch het laatste woord me dunkt wie er effectief op circuit toegelaten wordt?

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.