Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

9 reacties aan het bekijken - 211 tot 219 (van in totaal 219)
    • PT

Niettegenstaande ik mij de voorbije edities goed geamuseerd heb twijfel ik er nog aan om dit jaar deel te nemen ! Circuit-ervaring is geen vereiste,…een verantwoord rijgedrag wel en dat ontbreekt bij heel wat deelnemers. Het hoogtepunt voor deze kinderen op vroemdag ” is een rit op het circuit in een echte sportwagen”. Bij het woord “sportwagen” stel ik mij de laatste edities wel wat vragen. Met alle respect voor de organisatie maar hier zou men beter wat selectiever te werk gaan zodat een lijkwagen, afgedankte circuit-krellen, een merc sl met dichtgelaste deuren vorig jaar enz…niet meer toegelaten worden. 

Zoals chris reeds zei, altijd je spiegels in het oog houden en je vooral niet laten opjagen door een snellere deelnemer want dan gaat het meestal mis. Bij regenweer, rustig aan en wegblijven van die curbstones ! Je bent tenslotte nog altijd met kinderen de baan op.

Ik wacht nog even af, hangt een beetje af van de werksituatie.

Als ik kan rij ik terug mee. :driver: :driver: :driver:

Anoniem

Ja, idd op het circuit van Zolder

ik denk er nog ff over na, vorige keer was in 2007 met mijn m3, echt toffe dag voor die kids, jammer van de rotte appels :/

ik ga er vanuit dat het terug in zolder is ?

Anoniem

Ja, ‘t is mijnen 1ste keer dat ik de inschrijving op m’n eentje doe en gezien ik al sinds 2005 aan vroemdag mee doe was ik natuurlijk wat belangrijke info vergeten 😳 . Ik heb de datum en de timing intussen toegevoegd in het startbericht van het topic.

Als er vragen zijn, vuur maar é.
                I.v.m. met die lijkwagen, dat was niet verleden jaar maar een paar jaar geleden dat er iemand mee was komen opdagen. Patrick was daar ni echt mee opgezet en heeft dat nadien ook aan iedereen te kennen gegeven.

Inzake het rijden zelf op vroemdag is het de bedoeling om met de kinderen enkele rondjes op een deftige manier rond te rijden. Er zijn er natuurlijk altijd die vinden dat ze met die kinderen moeten gaan racen. Vandaar de volgende goede raad : hou continu je spiegels in het oog en als je ziet dat er eentje korter komt en je wil passeren, zet dan je pinker op naar de kant van de baan dat jij gaat rijden en vertraag evt. eventjes tijdens het passeren. Als je vind dat je sneller kan, geen probleem maar zie wel dat je jezelf niet overschat. Je bent nog altijd met een kleine aan het rijden en dat is wel een serieuze verantwoordelijkheid… ofschoon niemand je voor enig voorval kan vervolgen.

Ik heb intussen de manier gevonden om te ‘abbonneren’ op een topic. Maar hoe ik dat automatisch inloggen moet instellen weet ik nog altijd niet 😡 . Op andere forums kan je ‘automatisch aanloggen’ aanvinken maar hier zie ik nergens zo’n optie staan.

@ ghost
                  je hoeft geen ervaring te hebben om mee te doen , je rijd met kinderen rond
                  je bepaald zelf hoe hard of langzaam je wil gaan, dat neemt niet weg dat er wel een aantal rijders zijn ‘niet porsche ‘ die op de limiet gaan rijden .
                  de verantwoordelijkheid ligt bij jezelf .
                  ik heb geen ervaring maar het is ondertussen de 4 e keer dat ik ga meedoen .
                  is gewoon een tof dagje .
                  @ datake
                  vorig jaar was er een echte lijkwagen aanwezig , je kent dat ongetwijfeld , zon auto waar ze je insteken om naar het kerkhof te rijden.

wat zijn lijkwagens…?

bovenaan het topic staat ABONNEER knopje, dan krijg je notificaties denk ik van dit topic.

23 october is de juiste datum denk ik.
                      Heb wel zin om mee te doen.
                      Maar is het wel een goed idee om zonder circuit ervaring hieraan mee te doen.
                      Hoe word daar gereden ❓

Dag Chris, tijdje leden niet?
                        Terug bedankt voor de ‘vroeminzet’ :applaus:

Misschien iets meer info hier neerzetten?

1. helpt als je uw ingelogde pagina in jou favorieten opslaat, let wel dat uw antivirus scan niet aangevinkt staat om paswoorden te verwijderen
                        2. gewoon abonneren op de topic en mail is geactiveerd dacht ik

JP

9 reacties aan het bekijken - 211 tot 219 (van in totaal 219)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.