Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 219)
      • Ik zat aan 28l/100km 😈 :driver:

Wat zuinig allemaal, ik had een verbruik van 1:2,5km dus 40L op 100km.

En het waterverbruik was bijna net zo hoog :mrgreen:

Met de sub 26,6L/100km en nu aan het rondsurfen voor nieuwe banden : waarschijnlijk michelin supersport

ik stond op 17 liter / 100km :happy:

vroemdag = 50 liter tanken 200 km rijden en opnieuw gaan tanken .
                is mij nog nooit gebeurd zo weining kms met een volle tank

Inderdaad raar dat iemand daar de tijd en moeite wil insteken 🙄
                  Ik hoop snel nog eens opnieuw op circuit te gaan rijden, kan ik wat gaan bijleren 😀
                  Het is in ieder geval een toffe dag geweest :relaxman: en ik zal er volgende editie terug bij zijn :driver:

Bedankt aan al diegenen die foto’s hebben gezocht :applaus:

Nu schreef Ghost het 🙄 😉

Remmel schreef ?!, dat was Ghost hoor…
                      Verder no problem.

Haha fijn dat je de kranten bijhoudt Jorgen!

[quote=”Ghost” post=110569]
                        … Ik ben hier deze morgen zelfs op gewezen via email.
                        De opgekuiste versie zegt “het wil niet zeggen dat gij een Porsche kan kopen dat je er ook mee kan rijden” …[/quote]

Wablief ????

Thanks Jorgen!

Ik was er met mij DD . Een Subaru WRX Bugeye

Jp, ik hou de krant voor je bij

Met welke auto was je daar? Ik vind ook bijna niks van mij… Een nep cayman gemaakt door peugeot is precies fotogenieker dan een echte cayman…

Nog een deel foto’s gevonden

Klikkerdeklik 1

Klikkerdeklik 2

Klikkerdeklik 3

Klikkerdeklik 4

Jammer , zo veel fotootjes en niet eentje van mij 😥

Hier ook geen problemen met de remmen .
                                  Een tijdje met de Gele van JP meegereden (was echt tof).
                                  Ging erg lekker en het verwonderde me wel met wat een gemak ik met mijn 2.0 flat4 de 5.0 V8 kon volgen .
                                  Bedanbkt voor het filmpje .
                                  is leuk om te zien .

Remmel ik hoop dat je dit weekend opnieuw de baan op kan .Tof voor jou dat je jezelf hebt gevonden . :applaus:

Ghost ,jouw positieve ingesteldheid is de enige juiste . :applaus: Wat zeggen ze “de beste sturrman staat aan wal ” . 😥 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.