Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 219)
      • echt ofwa? wie houdt zich daar mee bezig man :wtf:

ivm de remmen, BMW kan iets leren van Porsche, met mijn M3 had ik na een paar ronden serieus last van fading, de Cayman bleef bijten, geen verschil gemerkt gedurende gans de dag. De achterste blokjes hebben wel hun beste tijd gehad (nog 4-5mm) zag ik s’avonds, dus die zijn intussen besteld 😀

[quote=”Remmel” post=110558]
          Verder viel me het remvermogen positief op; geen fading, pedaal bleef hard en vertraging was goed zonder drama of trillen.[/quote]

Dat is mij ook opgevallen aan mijn GT3.
          Nergens ook maar iets verschil gevoeld bij het remmen.
          Op sommige plaatsen op de baan heb ik echt lang gewacht om te remmen 😀 die gastjes hun gezicht dan is geweldig 😀 die hebben zich goed geamuseerd bij mij denk ik :happy:
          Verder wil ik hier mij een beetje excuseren voor mijn rijlijnen 😳 het was voor mij de eerste keer en in deze omstandigheden vond ik het moeilijk om de juiste rijlijn te vinden en dan ook nog eens te volgen 😳 Ik ben hier deze morgen zelfs op gewezen via email.
          De opgekuiste versie zegt “het wil niet zeggen dat gij een Porsche kan kopen dat je er ook mee kan rijden” Ik ga daar absoluut niet van wakker liggen, dit is het gevolg als de organisatie alle gegevens zomaar de wereld in stuurt via mail 🙄

Heb mezelf teruggevonden;

Zelfs het forum groepje te zien vanaf 0.40 (links in beeld) :drink:

Opzet geslaagd!

[IMG]http://i47.tinypic.com/sm4ne0.jpg[/IMG]

Tav Koen,
                  Op youtube staat een filmpje vroemdag 2012peugeot 205gti 8v op het einde hebben ze je een tijdje gevolgd, kun je jezelf eens zien rijden 😉

320pk, maar wel 1625kg…, dus geen racer.
                    Haalde met moeite 160 aan het eind, terwijl ik met de Evo6 op 190 km/h uitkwam.
                    Maar de 928 ligt wel als een blok op de baan ( behalve die reuze drift over mijn eigen koelvloeistof haha) dankzij zijn breedte en verlaagd Bilstein onderstel.

Verder viel me het remvermogen positief op; geen fading, pedaal bleef hard en vertraging was goed zonder drama of trillen.

Bedankt Zimmermann.
                      Trouwens denk dat de zekering van de sigaretten aansteker door is, dus pompje zal te veel stroom getrokken hebben 😉

Remmel, ook pech gehad dus? Nochtans dat ‘geel gevaar’ ging goed!

Even iets heel anders: langs de baan zag ik verschillende mensen een foto van mij nemen gedurende de dag, echter ik kan er geen 1 vinden!
                          Wie heeft er een betere zoekmachine dan ik?

Ja ik ben nog thuis geraakt: achter op de sleepwagen van de depanneur.
                            Radiator gescheurd, gelukkig heb ik toch kunnen rijden tot 16uur, en hij liep echt lekker.

Als alles meezit krijg ik de nieuwe radiator morgen binnen en zit hij er zaterdag weer in.
                            Kan ik zondag lekker naar http://www.porschemeeting.nl

Tja, had dus ook even ‘luchtkoeling’ dinsdag…

:relaxman: vroemdag002.JPG :respect2:

:driver: vroemdag001.JPG :first:

[quote=”Ghost” post=110515][quote=”dirk999″ post=110485]
                                Is die gele 928 nog thuis geraakt?
                                [/quote]

Die van Remmel ❓
                                Wat was het probleem ❓ hopelijk niets ergs.
                                Misschien zijn benzinetank weer platgezogen.[/quote]

waterlek… gans het circuit vol 😥

@ RS zal het berichtje met foto proberen door te sturen , of je moet het belang van limburg zien vast te krijgen van 24/10 😉

[quote=”dirk999″ post=110485]
                                    Is die gele 928 nog thuis geraakt?
                                    [/quote]

Die van Remmel ❓
                                    Wat was het probleem ❓ hopelijk niets ergs.
                                    Misschien zijn benzinetank weer platgezogen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.