Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 219)
      • [quote=”Mushroom” post=110504]Is volgens mij een uitloper van Di Rupo zijn taksen…
        Mensen kopen gewoon kleinere auto’s en Ford Genk maakte de dikkere bakken.
        Dus die maatregel heeft hen al niets opgebracht (integendeel) en nu Ford Genk er ook nog eens bij.
        Chapeau…[/quote]

Ga hier niet verder deze topic mee vervuilen, maar Much er is jammer genoeg VEEEEEEL meer aan de hand, geloof me maar (zit met teveel mensen aan tafel die er meer verstand hebben, en ik slaaploze nachten…)

Ok, waar vinden jullie al die foto’s?

Nog wat fotootjes op het net gevonden van passagiers op de achterbank van de SUB

Is volgens mij een uitloper van Di Rupo zijn taksen…
            Mensen kopen gewoon kleinere auto’s en Ford Genk maakte de dikkere bakken.
            Dus die maatregel heeft hen al niets opgebracht (integendeel) en nu Ford Genk er ook nog eens bij.
            Chapeau…

[quote=”zimmermann” post=110458]RS zijn GT4 staat vandaag int belang v limburg :first: :driver:[/quote]

Oei gaan ze bij Ford niet graag hebben vrees ik 😳 maar heb je een editie ervan? Of waar kan ik het vinden?

Toch ferm bezig met ‘het drama van Genk’!!! Weet het Off-Topic maar we kunnen er niet om heen!
              Krijg van alle kanten dergelijke pijnlijke berichten, grote en kleine ondernemingen!
              Wanneer staat er eens iemand, ok moet serieuze zelfmoord neigingen hebben, op en verteld de waarheid over hoe we er echt voor staan en wat aan te doen!

Yep zelfmoord neigingen, want het zal een ferm opstandje veroorzaken dat is zeker…..

[quote=”dirk999″ post=110485]Koen, zou het kunnen dat tijdens het vrij rijden uwen zwarte beschermstrip van de wielkast juist achter de sacramentsheuvel lag?
                [/quote]

Neen die zit er nog steeds op .
                Wel wat toegetakeld vanwege de erg zwaarlijvige leraar die linksachter zat .

[quote=”René” post=110445]De foto’s die zowel hier getoond zijn als op Koen zijn site zijn niet downloadbaar dat klopt? Of ligt het aan mijn extreem uitgebreide pc-intelligentie :engeltje:[/quote]

Dat zie je idd helemaal fout .
                  Ze zijn zelfs downloadbaar in hoge resolutie.
                  Op de gewenste fot klikken .
                  Op de grotere foto rechts klikken en “origineel weeregevn” klikken .
                  Dan opslaan .
                  Dan heb je ze aan 1600 bij 1067 pixels

Koen, zou het kunnen dat tijdens het vrij rijden uwen zwarte beschermstrip van de wielkast juist achter de sacramentsheuvel lag?
                    Is die gele 928 nog thuis geraakt?
                    In ieder geval een heel geslaagde dag op alle vlakken :relaxman:

Zo te zien op elk vlak opnieuw een succes .
                      Iedereen tevreden . :applaus:

PT bedankt voor de foto’s :applaus: , heb er enkele opgeslagen 😀

[quote=”René” post=110444][quote=”Ghost” post=110440]Het was een leuke voormiddag 😀
                          De 2de sessie in de namiddag was zeer kort voor mij 🙁
                          Ik had in de voormiddag al een verwittiging gekregen voor geluid overlast 😀 96.3 db.
                          In mijn eerste stint in de namiddag was het opnieuw van dat 95.3 db.
                          Direct inleveren van transponder en einde vroemdag voor mij 🙁
                          Ga nu toch eens op zoek naar de kleppen voor in mijn uitlaat te monteren.
                          Heb gisteren carnewal al horen noemen als mogelijk adres om ze te kopen.

Andere tips nog steeds welkom.[/quote]

De kleppen zitten al in uw uitlaat é, maar normaal in sport gaan ze open vanaf 4000 toeren ofzo met hogere db’s als gevolg… Carnewal monteert een stuurkastje die dat overbrugt waardoor jij met een afstandsbediening kan kiezen kleppen open of dicht, handig dingetje! (Zeker als je met een sportuitlaat ‘s nachts achterwaards je garage moet binnenrijden 😆 )[/quote]

Dat is enkel bij de jongere modellen zo.
                          Bij mij is er een bypass gemaakt op de uitlaat zonder kleppen.
                          Ik wil dus zelf de kleppen aankopen en de uitlaat terug aanpassen zodat ik ook kan kiezen voor stilte of niet :sleep:

RS zijn GT4 staat vandaag int belang v limburg :first: :driver:

Volgens seniorennet: gewoon rechtsklikken op de foto en “save picture as” aanklikken :sarcastisch :mrgreen: 😉

De foto’s die zowel hier getoond zijn als op Koen zijn site zijn niet downloadbaar dat klopt? Of ligt het aan mijn extreem uitgebreide pc-intelligentie :engeltje:

[quote=”Ghost” post=110440]Het was een leuke voormiddag 😀
                                  Ik had in de voormiddag al een verwittiging gekregen voor geluid overlast 😀 96.3 db.

Andere tips nog steeds welkom.[/quote]

De kleppen zitten al in uw uitlaat é, maar normaal in sport gaan ze open vanaf 4000 toeren ofzo met hogere db’s als gevolg… Carnewal monteert een stuurkastje die dat overbrugt waardoor jij met een afstandsbediening kan kiezen kleppen open of dicht, handig dingetje! (Zeker als je met een sportuitlaat ‘s nachts achterwaards je garage moet binnenrijden 😆 )

Het was een leuke voormiddag 😀

Andere tips nog steeds welkom.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.