Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 219)
      • Twas prima! Organisatie goed, weer zeer goed! Cayman zeeeeer goed!

En inderdaad, geen brokken!

twas weer goe he 😀 😀
          zeeeeeeerrrr mooi weer ,nog nooit zo goed weer gehad en o zo belangrijk , er zijn geen brokken gevallen . ik vond het de veiligste editie die ik toe nu toe heb meegedaan.

Anyway, rond 7:15 vlieg ik over de antwerpse ring! Misschien zien we elkaar wel onderweg, moet ff aan afrit wijnegem een vriend op pikken.

De toy staat gekuist en vol getankt!

Stond nog in Chris zen eerste post:

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
              Timing :
              08:30 Opening Secretariaat
              09:30 – 09:50 : inrijden
              10:00 – 10:50 : groep 1
              11:00 – 11:50 : groep 2
              12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
              13:15 – 14:15 : groep 1
              14:25 – 15:25 : groep 2
              15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Ik voorzie daar tgn 9u te zijn ofzo…

Om hoe laat werden we daar verwacht, ik herinner mij het ergens gelezen te hebben maar ik vind het niet meer terug?

[quote=”Datake” post=110285]hmm heb die mail niet gehad, misschien omdat ik via een andere club ingeschreven ben…

staat IEDEREEN daar in die deelneemt? :wtf:[/quote]

yup, met welke auto + al uw adres en telefoon gegevens! Behalve die via Porscheforum zie ik wel, maar praktisch bij al de rest staat het erbij

Khoop toch ook dat er wa verstandig gereden wordt zulle want anders zal ik rap terug richting thuis bollen :driver:

mag ook wel , vorig jaar bijna verzopen , ik hoop alleen dat ze der allemaal hun verstand bijhouden.

morgen gaat het perfect weer zijn ! Droog, 21 graden WOET :applaus: :applaus:

Die mannekes en meiskes gaan fun hebben :driver:

Allez, alles is toch nog in orde gekomen. De kabel voor de ventilator bij FG gevonden voor 20€ !

Morgen blijft het droog!! :driver:

hmm heb die mail niet gehad, misschien omdat ik via een andere club ingeschreven ben…

staat IEDEREEN daar in die deelneemt? :wtf:

[quote=”Datake” post=110283]@ René: welk manneke ?[/quote]

de organisator

@ René: welk manneke ?

René, oei…kwaliteit is niet echt te vergelijken met wat wij gewoon zijn

Datake, we vertrekken met enkelen vanuit W.VL en René is een O.VL-ing dus…
                                Uur van vertrek is nog niet afgesproken.

Ik rij vanuit Maldegem over de expressweg Knokke-Antwerpen.

Wat ik me wel afvraag is waarom da manneke iedereen zen privé gegevens + auto efkes de wereld rondstuurt… iets dat ik ECHT liever niet heb! 😡

iemand die vertrekt vanuit oost vlaanderen morgenvroeg?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.