Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 219)
      • [quote=”RS” post=110232]Zou ik in uw co-stoelke ook van doen hebben Renéke [IMG]http://i48.tinypic.com/15nxfll.gif[/IMG]

Dus normaal gezien niet, of ge mocht van plan zijn op te stijgen!!

Voor de meeste kinderen is het niet hun eerste keer.
        Ik maak, voor vertrek (eigenlijk meestal de volle rit), altijd eerst een babbelke. Zo kom je veel te weten…sta telkens versteld wat die allemaal vertellen 😉

EN ‘t is geen race, dat verwachten die kerelkes ook niet. De sensatie van het eens doortekken op ‘t recht eind en een snelle bocht tovert al een glimlach op hun gezicht, en dat is waarom we het doen!!!

Het vrij rijden erna, dat is andere koek…beetje wilde boel, best wat afwachten en op ‘t eind een paar toerkes doen.[/quote]

Merci JP!

Kben vree benieuwd in alle geval, hopelijk mag ik genieten van de kwaliteit en het niveau zoals andere circuitdagen… 😎

[quote=”luc993cabrio” post=110233]Was niet voor de passagiers hé dat hij da vroeg, die kotszakjes :happy: :happy: :happy:[/quote]

Kga niet zwaar stappen vnv dus normaal moet het lukken om men boeltje binnen te houden morgen :mrgreen:

Was niet voor de passagiers hé dat hij da vroeg, die kotszakjes :happy: :happy: :happy:

Zou ik in uw co-stoelke ook van doen hebben Renéke [IMG]http://i48.tinypic.com/15nxfll.gif[/IMG]

Dus normaal gezien niet, of ge mocht van plan zijn op te stijgen!!

Voor de meeste kinderen is het niet hun eerste keer.
              Ik maak, voor vertrek (eigenlijk meestal de volle rit), altijd eerst een babbelke. Zo kom je veel te weten…sta telkens versteld wat die allemaal vertellen 😉

EN ‘t is geen race, dat verwachten die kerelkes ook niet. De sensatie van het eens doortekken op ‘t recht eind en een snelle bocht tovert al een glimlach op hun gezicht, en dat is waarom we het doen!!!

Het vrij rijden erna, dat is andere koek…beetje wilde boel, best wat afwachten en op ‘t eind een paar toerkes doen.

gezien het men eerste Vroemdag… is het aangewezen om handdoek/kotszakje bij de hand te hebben gezien de passagiers??

Dat is niet zo goed nieuws 🙁
                  Hoop dat het toch nog in orde komt voor jullie.

Stukje koperdraad hé Cederic duur spul, maar 200€…. 😯
                    Zal wel in orde komen, nu als alles ok is tegen Ecuyers ben ik al blij.

[quote=”RS” post=110062]Ik misschien niet 😥

Vandaag de nieuwe remleidingen gemonteerd en ook de Pagids RS29.
                      Blokjes voor ok…achter zitten er daar toch wel de verkeerde blokjes in het juiste doosje zekers!!!
                      Vlug per expresse nieuwe besteld en hopelijk tegen maandag geleverd.
                      (oude blokjes zijn op…)

Nieuwe helm gelukkig ook ok!!![/quote]

Heb ook nog op het laatste wat problemen.
                      Daar er geen ventilator achteraan zit bij mij door een andere kofferspoiler.
                      Heb hem besteld bij PCK, zeg nog dat ik alles nodig heb, ook de kabels.
                      Komt vandaag alles toe, maar geen kabels in de doos.

Gebeld naar PCK en ze wisten me te zeggen dat de prijs voor een stukje kabel van 40cm 200€ kost 🙄

Ik misschien niet 😥

Vandaag de nieuwe remleidingen gemonteerd en ook de Pagids RS29.
                        Blokjes voor ok…achter zitten er daar toch wel de verkeerde blokjes in het juiste doosje zekers!!!
                        Vlug per expresse nieuwe besteld en hopelijk tegen maandag geleverd.
                        (oude blokjes zijn op…)

Nieuwe helm gelukkig ook ok!!!

het weer gaat precies van de partij zijn om er een mooie dag van te maken

Zoals RS zegt zal ik alleen de bevestigende mail gehad hebben van de personen die ik iongeschreven heb .
                            Deze personen zijn die 7 die zich bij mij aangemeld hebben en hun namen is in één van mijn vorige posts hier te vinden .
                            wie zich niet de moeite genomen heeft om mij een mailtje te sturen is er dus ook niet bij .
                            Zoals eerder gemeld heeft Chris de handdoek gesmeten en enkel zichzelf en zijn partner ingeschreven .
                            voor de rest zijn we van nu begonnen met een balnco inschrijfformulier en emailadres van de organisator .
                            Ik heb dus omdat het anders voor iedereen niets geworden was door de actie van Chris het heft overgenomen en alles geregeld (ondanks een erg druk beroeps en privéleven).
                            Wie zich dus de moeite niet gelmoond heeft om me één mailtje te sturen is zelf schuld .

Graag gedaan.

Merci!

Kan mij nu niet direct herinneren of we vorig jaar een bevestigingmail vd organisatie gekregen hebben. Denk het niet.
                                  Alle vertrouwen in Koen 😉

Cedric.
                                    Check uw mailbox eens 😀

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.