Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2012 via Porscheforum.BE foto’s vanaf P13

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Ik heb vandaag van Patrick Weckx een mail gekregen waarmee we in clubverband kunnen inschrijven. Ik weet niet of Setakira er zal zijn (laatste tijd niets meer van gehoord :sleep: ) dus ik zal dit jaar volledig voor de inschrijvingen zorgen.

Vroemdag gaat door op dinsdag 23 oktober.
      Timing :
      08:30 Opening Secretariaat
      09:30 – 09:50 : inrijden
      10:00 – 10:50 : groep 1
      11:00 – 11:50 : groep 2
      12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
      13:15 – 14:15 : groep 1
      14:25 – 15:25 : groep 2
      15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Inschrijven kan als volgt :

Stuur mij een mailtje (naar chris_lbr@hotmail.com) met volgende gegevens :

Naam
      Voornaam
      Adres
      Nationaliteit
      gsm-nr of tel-nr
      mail-adres
      type wagen (wel liefst een Porsche natuurlijk en b.t.w. lijkwagens zijn NIET toegelaten 🙄 )
      bouwjaar
      evt. opmerkingen over de wagen

Let wel, er wordt duidelijk gevraagd dat als je inschrijft je ook effectief komt opdagen en meerijdt.

Ik moet de inschrijvingen ten laatste doorsturen op 05/10/12

Helemaal terzijde van dit topic heb ik 2 vraagjes :

1. Hoe kan ik automatisch inloggen bij het opstarten van het P-forum ? Ik moet nl. altijd manueel inloggen.
      2. Wat moet ik doen om een info-mail te krijgen als iemand reageert op een topic waar ik op geabbonneerd ben ? Alleen voor PB’s krijg ik zo’n mails.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 219)
      • Ah Ok 😉

[quote=”RS” post=109668][quote=”porsche914orange” post=109594]Ik zal niet kunnen volgen denk ik. Geen zin om meer dan 100km/h te rijden met de trailer :oops:[/quote]

Vraagt om uitleg Cederic [IMG]http://i46.tinypic.com/511nvm.jpg[/IMG][/quote]

Aangezien de GT3 nog niet ingeschreven is, kom ik met een trailer waar de wagen op staat.

[quote=”porsche914orange” post=109594]Ik zal niet kunnen volgen denk ik. Geen zin om meer dan 100km/h te rijden met de trailer :oops:[/quote]

Vraagt om uitleg Cederic [IMG]http://i46.tinypic.com/511nvm.jpg[/IMG]

Ik zal er dus ook bij zijn :relaxman:
              Tot volgende week dan hé 😀

Als er mensen vanuit Antwerpen komen over E313 wil ik ook wel aanpikken :driver:

Ik zal niet kunnen volgen denk ik. Geen zin om meer dan 100km/h te rijden met de trailer 😳

[quote=”RS” post=109553]Veel W-Vl’ingen, dus vraagt om een treintje!!![/quote]

hoe rijden jullie? over gent via antwerpen?

Voor al die anderen die nu na sluiting inschrijving reageren , gelieve nu zelf contact op te nemen met de organisator .
                    Typisch Belgisch zeker ??? Zoals met de belastingsbrieven , wachten tot het net te laat is 😈
                    Zoals een ander hier schreef zouden er dus nog plaatsen vrij zijn.

[quote=”Ghost” post=109402]Dan zal ik er niet bij zijn 😥
                      Ik heb Koen nochtans gisteren 18u55 een email gestuurd met de nodige gegevens.
                      Heb een drukke week achter de rug en het forum dus wat minder gevolgd,
                      Dat had ik dus beter wel gedaan.
                      Koen geen probleem, volgende keer dan maar hé.
                      Amusement aan die genen die wel mee kunnen.[/quote]

Ik heb tot op heden nog steeds geen antwoord/mail van je gehad 😕
                      Bel anders even naar de organisator (stueer je het nummer via PM)
                      Ze hadden meer plaatsen voor ons vrij gehouden.
                      Misschien lukt het nog .
                      Hij weet van de situatie hier woordoor alles een beetje hectisch liep .

dinsdag vrij maar de 4s staat dan bij Porsche center knokke 😥
                        ga wel proberen effe af te komen in de namiddag

Veel W-Vl’ingen, dus vraagt om een treintje!!!

[quote=”René” post=109494][quote=”Peter_Targa_84″ post=109464]@Koen, er is nog plaats hoor, even mailen naar Patrick Weckx [patrickw@belron.com]. Die heeft me afgelopen zaterdag nog laten weten dat er plaats is.

Groeten, :D[/quote]

Tis nog nét gelukt! :applaus:[/quote]

:relaxman:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=109464]@Koen, er is nog plaats hoor, even mailen naar Patrick Weckx [patrickw@belron.com]. Die heeft me afgelopen zaterdag nog laten weten dat er plaats is.

Groeten, :D[/quote]

Tis nog nét gelukt! :applaus:

XXX

@Koen, er is nog plaats hoor, even mailen naar Patrick Weckx [patrickw@belron.com]. Die heeft me afgelopen zaterdag nog laten weten dat er plaats is.

Groeten, 😀

Koen,

kan ik er nog bij? Normaal is het te laat dus geen probleem moest het niet lukken…

(Kben een tijd niet ingelogd en zag recent deze topic maar dacht dat de dag al gepasseerd was dus daarmee niet direct gelezen 🙁 )
                                  grtz
                                  René

@ Koen , mij mag je er ook bij zetten Koen , had mij bij chris ingeschreven , :relaxman: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 219)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.