Vroemdag 2013 te Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2013 te Zolder

• Maker
    Discussie
  • Ik zag net op het internet dat de datum van Vroemdag 2013 weer bekend is .
    Dat zal dit jaar doorgaan op 22 oktober .
    Ik heb hiervoor net een mail gestuurd naar de organisator daar ik nog geen inschrijvingsformulieren aangekregen heb .
    Ik heb het vermoeden dat zijn mailinglijst nog steeds op Chris zijn naam staat .
    Van zodra ik hierover een bevestigend bericht krijg dat wij weer mogen deelnemen samen met een inschrijvingslijst zal ik deze hier posten .
    Jullie kunnen je nu eventueel al opgeven , maar de bevestiging komt dus pas als de organisator zijn YES geeft om als porscheforum.be te mogen deelnemen .
    Ik hou jullie op de hoogte .
    Ikzelf zal er zeer zeker weer bij zijn .
    Hopelijk met de Porsche (als die klaar zou zijn wat ik hoop , of het weer niet te slecht is) en anders met de WRX

Meer voorlopige info HIER

Foto’s van verleden jaar HIER

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
    • @ Duzze, jammer man!

Oei, da’s brute pech en bijzonder jammer 😥
        Zoals Peter al aangaf: misschien ineens de start voor een make over :think:
        Super kleur, de foto’s van de shoot in Kasterlee spreken voor zich:
        KASTERLEE2.jpg

dit is waar men kan zeggen “als dat het ergste is wat je ooit in je leven gaat meemaken, zit je goed”, maar daar koop je niks mee. 😥
          Hopelijk vallen de kosten mee.

Oei das minder 🙁 🙁 🙁

Oei, da’s minder…en hij was nog zo mooi op de fotoshoot

XXX

Het moment om door te bijten en ‘m perfect in orde te krijgen…
                Spijtig natuurlijk dat je de bocht mist 🙁

Druppelkes heb ik genoeg gezien… 😉 :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=182428]En mijn foto’s zijn niets geworden, allemaal wazig omdat ik te veel bibberde… 🙄 :lol:[/quote]
                    Eerst druppelke drinken, dat helpt tegen den bibber 😉
                    (Van horen zeggen hé Wes :sarcastisch )

Dit vind ik écht triest nieuws! 🙁

Gelukkig zijn er geen gewonden, al is dat op dit moment slechts een magere troost.
                      Veel succes met de wederopbouw?

Ik ben op Zolder geraakt om foto’s te maken maar wat een mottig weer zeg! 😕
                      Op een bepaald moment ben ik van miserie moeten vertrekken; koud, regen,…

En mijn foto’s zijn niets geworden, allemaal wazig omdat ik te veel bibberde… 🙄 😆

🙁 slechte start hopelijk is de schade beperkt :bounce:

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

tzjqe06jf0e6wmhmrakl.gif

van mijn kant zullen er geen filmpjes komen, onderweg naar zolder op een gladde rotonde de controle verloren en een verkeersbord en boom omgereden. foto spreekt voorzich denk ik

Attachments:
                            • IMG_0111.jpg

Rocco zwarte piet is verboden !
                              Jp je mag dat filmpje altijd pm’en . 😉

Zonder RS is als sinterklaas zonder zwarte piet, die kindjes gaan huilen JP 🙁

JP beetje te laat nu, gr JP 😐

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.