Vroemdag 2013 te Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2013 te Zolder

• Maker
    Discussie
  • Ik zag net op het internet dat de datum van Vroemdag 2013 weer bekend is .
    Dat zal dit jaar doorgaan op 22 oktober .
    Ik heb hiervoor net een mail gestuurd naar de organisator daar ik nog geen inschrijvingsformulieren aangekregen heb .
    Ik heb het vermoeden dat zijn mailinglijst nog steeds op Chris zijn naam staat .
    Van zodra ik hierover een bevestigend bericht krijg dat wij weer mogen deelnemen samen met een inschrijvingslijst zal ik deze hier posten .
    Jullie kunnen je nu eventueel al opgeven , maar de bevestiging komt dus pas als de organisator zijn YES geeft om als porscheforum.be te mogen deelnemen .
    Ik hou jullie op de hoogte .
    Ikzelf zal er zeer zeker weer bij zijn .
    Hopelijk met de Porsche (als die klaar zou zijn wat ik hoop , of het weer niet te slecht is) en anders met de WRX

Meer voorlopige info HIER

Foto’s van verleden jaar HIER

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
    • Ik heb mijn deelname enkele dagen geleden moeten cancelen wegens drukte op het werk…, hopelijk heb ik iemand anders blij kunnen maken met de vrijgekomen plek.

Moest er iemand ergens een annulatie binnenkrijgen hoor ik het graag… (beetje afstelwerk/ beschaafd testwerk + gratis circuit gebruik = ideaal 😉 )

ik ga rijden dinsdag.
          heb mij via de mazda mx5 club,waar mijn vader bijzit, ingeschreven.
          onboard filmpjes volgen 🙂

Normaal gezien ga ik fotootjes maken dus als iemand me herkend… :salut:

Ik ga misschien wel eens kijken tot daar.
              Zelf rijden niet.

[quote=”Rocco” post=181756]En dat filmke hou je alleen voor jezelf zeker … 😈 enfin post anders nog eens wat filmkes van dat M3 spel voor de kindjes hier op het forum :happydance:[/quote]

Privacywet Rocco!

Ik ben erbij, en gezien de weersvoorspellingen gaat het een mooie dag worden 8)

En dat filmke hou je alleen voor jezelf zeker … 😈 enfin post anders nog eens wat filmkes van dat M3 spel voor de kindjes hier op het forum :happydance:

Heb ik niet Neeke maar heb ze wel op film, stukken beter!!!!!!!

Zonet te horen gekregen dat alles overvol zit daar.
                      Wou eigenlijk, en dat na het kindjes plezieren (klinkt als pastoortaal…), tijdens het uur vrij rijden de nieuwe uitlijning es uittesten.

een foto zegt meer dan 1000 woorden Jean Pierre… post es ne foto van dat konijn :driver:

Hier maar posten.

Vroemdag 2014:

Op VAB toevallig een lerares van een deelnemende school in de wagen (Porsche) gehad.
                          De mooie meid was onwetend en had er dus totaal geen idee van wat en hoe het circuitrijden/cozitten eigenlijk wel is!

‘amai mijnheer toch best gevaarlijk dit!!!’
                          idd; geen van beiden een helm op! geen rolkooi! geen degelijke gordels! geen top piloot…! dus ikke daardoor op 90% = puur zelfbedrog, vals veiligheidsgevoel!!! (eigen boezem)
                          Had er wel van genoten getuigd haar vraag, later die dag, om nog es rond te gaan!
                          Moet nu wel zeggen VAB 2014 zaterdag had weinig als geen cowboys op de baan (of toch, eentje over kop in de 1°Linkse… )

Zeker bij Vroemdag: der zou daar toch een degelijke briefing mogen, strikter nagekeken worden op “overdreven” (?) snelheid adh verkeer, type wagen, enz… het risico zoveel als mogelijk beperken, want het moet zelfs niet aan hoge snelheden of onbezonnen maneuvers. Ok, mis kan het altijd gaan weet ik. Het Kenny voorval nog altijd in gedachte hebbende!

Onze juf vond het jammer da ‘k deze editie niet ingeschreven ben, maar gisteren (Françorchamps M3) terug de vraag gekregen en ben nu op den twijfel…, ‘ zou toch een aparte ervaring zijn die gastjes in zo’n echte racebak’ misschien dan toch wel maar dat gedoe met het uit en instappen (kooi) en die 6pt gordels enz… ook niet echt gezond voor dit type wagen

Zijn er hier die deelnemen?

Ik heb nochtans voor Subaru-normen zeker geen hoog vermogen .
                            ik doe het “maar” met (wel erg betrouwbare en solide) 265pk

Phyton (en vrouwtje Lydia) ken ik idd erg goed .
                              Die woont ook in het dorp naast ons en we zitten in hetzelfde petrolheadgroepje (Speedconcept)

jep je sub ging inderdaad serieus vlotjes 🙂
                                ken zelf ook heel wat mensen met subaru’s en dat boxer geluid dat eruit komt is ook wel heel knap en snel zijn ze ook
                                ik denk dat jij “Phyton”(David) misschien ook kent?

Knap , THX
                                  Ik wilde ook mijn dashcam installeren , doch blijkbaar lag die nog thuis 😡
                                  Dit is mijn Scooby

Ook veel langs deze kant gezien geweest 😈

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.