Vroemdag 2013 te Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2013 te Zolder

• Maker
    Discussie
  • Ik zag net op het internet dat de datum van Vroemdag 2013 weer bekend is .
    Dat zal dit jaar doorgaan op 22 oktober .
    Ik heb hiervoor net een mail gestuurd naar de organisator daar ik nog geen inschrijvingsformulieren aangekregen heb .
    Ik heb het vermoeden dat zijn mailinglijst nog steeds op Chris zijn naam staat .
    Van zodra ik hierover een bevestigend bericht krijg dat wij weer mogen deelnemen samen met een inschrijvingslijst zal ik deze hier posten .
    Jullie kunnen je nu eventueel al opgeven , maar de bevestiging komt dus pas als de organisator zijn YES geeft om als porscheforum.be te mogen deelnemen .
    Ik hou jullie op de hoogte .
    Ikzelf zal er zeer zeker weer bij zijn .
    Hopelijk met de Porsche (als die klaar zou zijn wat ik hoop , of het weer niet te slecht is) en anders met de WRX

Meer voorlopige info HIER

Foto’s van verleden jaar HIER

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
    • @911-lover ah ok ik wist niet juist welk model van subaru je had
      jep filmpjes heb ik zelf vanuit mijn auto gemaakt(dashcam)

Hahahaha , neen dat was ik niet .
        Is een GTT model .
        Is van iemand van het Subaruforum.nl
        De mijne zie je in een ander filmpje van dezelfde maker (ben jij dat ??) vanaf 9.40

[video]http://www.youtube.com/watch?v=mFldLrmVrYA[/video]

@911-lover dat zijn inderdaad dingen die je liever niet tegenkomt
          jij reedt met een subaru?

toch niet deze

op 4:02 stak er mij ene voorbij en die heeft toch wel even een stukje langs de weg gezeten en dan zou ik wel kunnen begrijpen dat er enkele in hun broek kakken

Veel beterschap William !

@Ghost veel beterschap toegewenst maatje ,hoop dat je tegen francorchamp terug fit bent :up:

[quote=”RS” post=146655]Minder goed nieuws Ghost! Beterschap gewenst!!!![/quote]

THX JP
                Het mag nu wel eens gaan beteren, anders ga ik 6 november ( Francorchamps ) ook moeten passen vrees ik :bounce:

Goed om weten dat de plaatsen opgevuld geraakt zijn.
                  Ik annuleer niet graag zo kort dag maar nu kon ik niet anders 🙁

Ik heb er wel vertrouwen in William .
                    De afmelders moeten zich dat niet te fel aantrekken .
                    We hadden de “lege” plaatsen zo weer allemaal opgevuld (één Porsche en twee Subaru’s in de plaats)zodat er geen verloren plaats was .
                    en als ze toch iets “betere” wagens in hun deelnemersveld willen hebben dan 205’jes , AX-en en Honda’s zullen ze ons toch nog moeten toelaten 😈

Minder goed nieuws Ghost! Beterschap gewenst!!!!

[quote=”911-lover” post=146460]

Jammer dat er maar zeven kandidaten van het forum waren en er nog drie van af moesten haken .
                        Zo maak je het deelnemersveld voor de “betere” wagens al een beetje kleiner , en ik hoop dat de organisatie er ons volgend jaar niet op gaat afrekenen .

[/quote]

Ik hoop het ook Koen.
                        Ik heb de organisatie gemaild om mijn excuses aan te bieden.
                        Ik kon echt niet rijden.
                        Nu nog niet trouwens :bounce:
                        Vrees dat ik opnieuw voor een operatie sta.

Anekdote 1 : :salut: :engeltje:

Anekdote 2 : :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :what:

Ik heb ook genoten van het dagje en van het gezelschap .
                            Zeer vele bekende gezichten gezien en mensen die ik jaren niet meer gezien heb kunnen spreken .

Jammer dat er maar zeven kandidaten van het forum waren en er nog drie van af moesten haken .
                            Zo maak je het deelnemersveld voor de “betere” wagens al een beetje kleiner , en ik hoop dat de organisatie er ons volgend jaar niet op gaat afrekenen .

Even een verduidelijking ivm het deelnemersveld .
                            Na een gesprek met de organisatie is het me duidelijk geworden waarom er minder exclusieve wagens zijn .
                            Ze willen om makkelijker administratief werk enkel nog clubs hebben (ontlast hun enorm).
                            Maar de meeste eigenaars van de exclusieve wagens zitten niet in een club en zijn alleenrijders .
                            Daardoor dat dit deelnemersveld en de exclusievere wagens dus uitsterven .
                            Desondanks heb ik enorm genoten van de dag , het circuit en de kinderen .
                            De Sub heeft weer haar uiterste best gedaan .
                            Twee anekdotes meegemaakt vandaag en voor de eerste keer in 18 jaar deelname .

Anekdote 1 : Als je kinderen hoort lachen op de achterbank en je deur ziet in je achteruitkijkspiegel , dan hebben ze tijdens een inhaalmaneuver in de bochten je deur opengedaan ➡ Wat te doen ??? Dadelijk binnenrijden , die kinderen eruitgooien en de kindersloten opzetten

Anekdote 2 : als je de pits openkomt en je raampjes ter koeling opengooit , maar in de plaats van remmen en rubber iets anders ruikt op het einde van je sessie (waar je na de geblokte vlag nog eens echt alles gegeven hebt) . en die geur wordt sterker als je stilstaat en de kinderen uitstappan , dan heeft er zeker eentje in zijn broek gescheten 😈 ➡ Wat te doen ? Alle ramen open , verluchting volle bak en rijden verdomme

HIER mijn fotootjes

PT

Wederom een geslaagde editie 2013 ! Veel lachende en blije kinderen, al had ik er toch eentje die serieus bleek werd na 2 rondjes. Raampje open gezet,…het had geen ronde langer moeten duren denk ik…oef… :hail:
                              Wat het deelnemersveld betreft, moet ik Luc993 bijtreden,…Een oude saab die al zijn koelvloeistof in de jacky Ickx deponeerd, een afgedankte opel vectra diesel, (lees : rokende mazoutstoof),…enz horen hier niet echt thuis maar bon. Ondanks de drukte en buiten het feit dat sommigen rare lijnen reden werd er toch respectvol gereden.

@ koen : bedankt om de organisatie voor je rekening te nemen !
                              @ Luc993 : No worries !

Pilot Super Sport : komt aardig in de buurt van semi’s ! Aangenaam verrast ! :up:

Weeral ferm van jullie om die gasten een mooie dag te bezorgen!!!!!
                                En vooral geen brokken gereden!!!

Idd Luc, het deelnemersveld was mij vorig jaar ook al opgevallen. Hoor hier en daar ook gegronde redenen daarvoor.

Is nogal een bandje hé die SSP’s!!!! De P band!!!!!

Was prachtig weer vandaag om :driver: :driver: :driver: , beetje spijtig dat er telkens minder en minder ‘exclusieve wagens’ meedoen, wat eigenlijk toch oorspronkelijk de bedoeling was van Vroemdag.
                                  Der waren er die daar meerijden met ne auto die waarschijnlijk minder heeft gekost dan mijn setje banden :wtf: :wtf: :wtf:
                                  BTW: die Michelin Supersport banden zijn gewoon de max :first: :first: :first:
                                  Thanks to Paul (PT) om mij achteraf binnendoor naar lommel te begeleiden :hail: :hail: :hail:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.