Vroemdag 2013 te Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Vroemdag 2013 te Zolder

• Maker
    Discussie
  • Ik zag net op het internet dat de datum van Vroemdag 2013 weer bekend is .
    Dat zal dit jaar doorgaan op 22 oktober .
    Ik heb hiervoor net een mail gestuurd naar de organisator daar ik nog geen inschrijvingsformulieren aangekregen heb .
    Ik heb het vermoeden dat zijn mailinglijst nog steeds op Chris zijn naam staat .
    Van zodra ik hierover een bevestigend bericht krijg dat wij weer mogen deelnemen samen met een inschrijvingslijst zal ik deze hier posten .
    Jullie kunnen je nu eventueel al opgeven , maar de bevestiging komt dus pas als de organisator zijn YES geeft om als porscheforum.be te mogen deelnemen .
    Ik hou jullie op de hoogte .
    Ikzelf zal er zeer zeker weer bij zijn .
    Hopelijk met de Porsche (als die klaar zou zijn wat ik hoop , of het weer niet te slecht is) en anders met de WRX

Meer voorlopige info HIER

Foto’s van verleden jaar HIER

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
    • Terug van Zolder,prachtige dag ‘ heel veel blije kinderen ,geen ongevallen , wel verschillende met mechanische schade langs de kant ,nadien nog een leuk stukje vrij rijden (met weinig deelnemers) tot volgend jaar

[quote=”WES-RS” post=146335]

😉 :lol:[/quote]
        Hier heb ik veel te hard moeten mee lachen 😉

Veel plezier en hou het daar veilig mannen!!!!!!

wanking_2013-10-21.gif

😉 😆

wanking.gif

😉 😆

Door problemen met mijn nek moet ik ook annuleren.
                Als er andere mensen willen gaan in mijn plaats mag dit van mij.
                Ik zit momenteel met te weinig kracht in mijn rechter arm :bounce:

ik ga in laatste instantie moeten annuleren .
                  dik tegen mijn goesting , maar het is nu zo .

Vandaag de mail met de betreffende info van de organisatie gekregen .
                    Ik heb deze naar elke opgegeven rijder gestuurd .
                    Indien iemand die niet heeft aangekregen van mij , gelieve het te laten weten .
                    Anders tot dinsdagmorgen allemaal

Weersvoorspelling voor nu dinsdag : 21gr en droog , gaat misschien toch nog kostelijk worden voor banden en remblokken.. Gr dirk

Vorig jaar waren we extra laat daar Chris ineens de inschrijvingen niet meer deed en we alles na sluitdatum moesten regelen William .

Maar goed nieuws .
                        De organisator heeft gereageerd op mijn mailtje en bevestigd dat we allemaal ingeschreven zijn en dus kunnen deelnemen .
                        Hij zou de mail met de lijsten dit weekend doorsturen .

We zien jullie dus allemaal aan het circuit van zolder op dinsdag .
                        Ik zou voorstellen aan iedereen om er ten laatste om 9.00u aanwezig te zijn.
                        zo hebben we nog wat tijd voor een babbel , voor de inschrijvingen en met wat geluk nog even warm rijden voor we aan de beurt mogen .

Was dit vorig jaar ook niet zo Koen?

Ik heb daarnet nog eens een herinneringsmail gestuurd naar de organisatie .
                            Kijken of er nu een reactie op gaat komen .

De mail met de deelnemerslijst is dus tijdig verstuurd naar de organisatie .
                              Ik heb echter tot heden nog geen bevestigingsmail gehad .
                              Afwachten geblazen dus .

22 oktober staat in mijn agenda 🙂
                                Gewoon als toeschouwer en de kans om wat mensen te leren kennen 😉
                                Wel met de P maar niet op circuit 😳

Uit eerlijke schaamte moet ik toegeven toch te kiezen mijn benzineeurookes te willen gebruiken voor een trackday ipv de vroemday.
                                  (mede daar ik vorig jaar geen enkel kind gehad heb welk dit nog nooit te hebben gedaan…)
                                  Sorry mannen, hou het daar veilig!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.